Am fost la service-ul Di-Bas in urma cu o saptamana cu un Renault Laguna 2, pe care l-am cumparat recent. Masina fiind la mana a doua avea nevoie de schimbarea catorva piese: bieleta directie, burduf planetara stanga, cap planetara dreapta, furtun epurator, garnitura capac ax came. Desi le-am spus care sunt problemele (le stiam de la un test anterior) au zis ca este obligatoriu sa fac un test si la ei. Am lasat masina la ei in service, urmand ca acestia sa achizitioneze piesele si sa le inlocuiasca. In fiecare zi am trecut pe la service, iar de fiecare data gaseau cate un motiv ca nu au putut face rost de piese.
Astazi am trecut pe la ei si am ramas surprins cand am observat ca nu au rezolvat niciuna dintre problemele masinii. Singura motivatie a lor a fost ca nu gasesc piese care sa se potriveasca. Credeti ca este normal ca un service sa nu gaseasca intr-o saptamana niciuna dintre piesele mentionate mai sus? Tot astazi mi-au spus ca or sa schimbe garnitura capac ax came si ca pot reveni in cateva ore. Ca sa spun drept, ma asteptam ca atunci cand voi reveni la ei sa gasesc piesa neschimbata!...si chiar asa a fost. Mi-a spus ca nici aceasta nu s-a potrivit si mi-a aratat garnitura care era sigilata (deci nici macar nu incercasera sa o inlocuiasca). Pentru toata aceasta pierdere de timp am fost obligat sa platesc verificarea lor in valoare de 120 lei.
Oare sunt singurul care pateste asta?
Mi-ar putea recomanda cineva un service serios in Bucuresti, la care sa pot rezolva aceste probleme ale masinii?