Nici nu mai stiu ca am luat multe (cele galbene)... Depinde unde gasesti ca daca nu e masina undeva langa NY sau alt port... te costa mult transportul pana in port. Eu am luat din ML si am transportat pana in NY.
Am stat mult sa-mi gasesc un fastback care sa nu fie in centrul US si pentru care sa-mi dea proprietarul actele de care am nevoie.
Probleme apar in Romania nu in state. Trebuie sa ai acte de provenienta,invoice si packing slip pentru RO si US. Depinde cine-ti face actele in US... posibil sa-ti mai ceara un act.
Sa ai seria trecuta pe manifest si bill of landing.
In Romania incepe dementa cu vama din port. Trebuie sa vorbesti cu un comisionar vamal cu o saptamana pana sa apara masina si in ziua cand ai stabilit cu el sa faca actele sa ajungi in port pe la 8. Jegosii din vama trag de tine din toate partile. Containerul e scanat si trebuie sa ajunga la deschis pana la 16... ca sa nu pierzi ziua.
Daca faci transbord (sa platesti vama dupa mai mult timp la tine in oras ca sa nu pierzi timpul in vama din port), trebuie sa-ti treaca exact greutatea sa nu faca aia figuri de la vama din orasul unde vrei sa platesti. Masina cu care faci transportul sa aiba prelata.
Daca ai noroc sa aiba aia unde sa-ti tina masina pana termini cu actele.. bine... daca nu... ei n-au vreo problema sa ti-o tina in ploaie ca in Ploiesti... de ex.
Eu i-am dus la garaj sa vada masina si le-am dat din 707 unde scrie ca vama are obligatia sa te lase sa stai cu masina unde vrei daca nu dispune de ce spatiu ai nevoie
Asa poti sa stai cu masina cat vrei si sa-i disperi pe aia de la vama.
Pentru vama mai ai nevoie de o constatare de la RAR si actele traduse.
Sa nu aduceti caroserii pentru ca e mult mai greu dupa la RAR la inmatriculare.
Acum cu piesele...
Depinde ce vrei sa-ti pui... pe masina mea au fost de ex 7 motoare in 1967 si pretul lor difera destul de mult. Eu vreau sa pun unul dintre astea...427..14 mii 428 CJ 14 mii, 429 20-40 de mii. Sau poti sa le iei de pe alte masini care nu au fost restaurate pe la cateva mii (mai rar 428 si foarte rar 429). Mai poti pune 200 l sau v8 289,390. In perioada aia au fost foarte multe motoare pe mustang... 170,200,289,302,351,390,427,428,429.
Asa sta treaba cu aproape orice piesa... depinde de care si cum arata.
Pe mine m-au interesat doar caroseria si motorul original pentru inmatriculare. Restu vreau sa pun tot nou.