IN PROPORTIE DE 80% Pe data de
25 iulie 2009 in Rm Valcea se va organiza prima cursa de accelerare 402m sub numele de "Zilele Vitezei Valcea 2009". Evenimentul va avea loc cu ocazia sarbatorii locale "Zilele Valcii",
eveniment organizat de Midnight Racers cu sprijinul SFAX si Marsahll.
Evenimentul va fi strict curse de accelerare 402m tip piramidal (daca nu facem rost de fotocelula). Datorita numarului limitat de masini vom elimina grupele A1 si A. Personal imi cer scuze, stiu ca multi nu sunt de acord dar fiind primul eveniment de acest gen organizat in Valcea, nu am obtinut aprobare decat pt 60 de masini...in afara de cele din Valcea, noi o sa bagam 80 maxim in afara de cele din valcea, sper ca nu o sa le numere nimeni .
Deci numarul maxim de masini o sa fie 80 si inscrierea obligatorie pe net, aveti formularul atasat. O sa anunt zilnic cate masini s`au inscris si cate locuri mai sunt libere.
taxa de inscriere 100 lei.
Program 10:00 - 20:00. Daca se va tine piramidal, ceea ce este cel mai probabil, va ramane timp de libere.
Grupele vor fi legal racing si anume:
Grupele:
B 130cp (+100 pana la 130cp) 10 locuri
C 165cp (+131 pana la 165cp) 10 locuri
D 200cp (+166 pana la 200cp) 10 locuri
E 250cp (+201 pana la 250cp) 10 locuri
F 300cp (+251 pana la 300cp) 10 locuri
G 350cp (+301 pana la 350cp) 10 locuri
J 400cp (+351 pana la 400cp) 10 locuri
H ( VIP ) peste 400 -- 10 locuri
Mentiune:
Cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului data de constructor ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se
reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Atunci cand apar cazuri speciale organizatorul poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
O sa revin cu poze ale traseului, si eventual o filmare.
Am spus in proportie de 80% evenimentul va avea loc deoarece mai sunt anumite chestii de obtinut si totul va fi OK. Aprobarile principale le avem deja, acum am pus raul in fata. Am anuntat de acum ca sa nu fie prea tarziu.
In curand mai multe detalii legate de concurs - probabil vor interveni mici modificari.
Cererea de inscriere este atasata mai jos, o completati si o trimiteti la
geo_mafiozo@yahoo.com, o sa updatez zilnic threadul cu listele celor inscrisi.