Defuncta marcă
Hispano-Suiza e pe cale să reînvie ...cel puţin sub formă de prototip.
La Salonul Auto Geneva 2010 a fost prezentat prototipul unui GT de lux, care ar putea fi fabricat sub marca Hispano Suiza (fără cratimă, deoarece marca originală este încă proprietatea grupului
SAFRAN) în număr limitat, 20-25 de exemplare anual, la un preţ de 700 000 EUR.
Designul este gândit să amintească pe cât posibil de un iaht luxos de mare viteză (ceea ce a atras şi ceva critici ale unor postaci
).
Mai multe imagini, inclusiv detalii:
http://www.autoblog.com/photos/genev...hispano-suiza/
Prototipul este echipat cu motorul Audi / Lamborghini V10 FSI de 5,2 litri, ajutat de 2 compresoare electrice să urce la 750 CP. E o soluţie tehnică destul de curioasă şi rămâne de văzut dacă va fi păstrată în cazul producţiei de serie, dar fabricantul pretinde un timp 0-100 km/h de 3,3 secunde şi o viteză maximă de aproape 340 km/h.
După cum observăm din poze, pe lângă motor şi o parte din structura lui R8, prototipul mai "împrumută" etrierele de frână de Porsche Cayenne Turbo, pedalierul de Golf V GTI, o parte din cadrane şi consola centrală de la R8, aeratoarele de bord de Audi TT Mk II...
~Nautilus