17-07-12, 09:31
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 144
|
vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
opel rekord 1979,aceasta masina a fost a mea in perioada 1995-1996,masina era o raritate,un opel rekord(chevrolet rekord) cu motor gm acelasi motor care echipa corvette in 1978-1981,a suferit mai multe accidente dupa care a fost abandonata in ct dupa ce am achizitionat un mercedes w123 automat,daca mai stie cineva alte masini opel rekord sau daca cumva mai exista un chevrolet rekord in tara(nu conteaza starea) este rugat sa dea detalii si daca se poate sa puna poze,topic facut in special pentru pasionati si nostalgici
|
|
|
17-07-12, 11:07
|
#2
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 494
Member of: [SEAT] [2 Roti]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Say what? Am impresia ca in '95-96 nici nu erai nascut!!!
|
|
|
17-07-12, 14:25
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 144
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
stai linistit ca vorbesc in numele lui taicamiu,eu am 16 ani dar ma pricep la masini si nu ma refer doar la cls sau x6
|
|
|
18-07-12, 12:36
|
#4
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
io nu prea inteleg faza cu acelasi motor ca pe Corvette...
|
|
|
18-07-12, 13:10
|
#5
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 494
Member of: [SEAT] [2 Roti]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Hai ca vad ca te pricepi: ce editie de Corvette e aia produsa intre 1978 si 1981?
Poate doar "Editie Speciala" din capul tau. Sau poate ai vrut sa spui Chevrolet Corvette C3, produsa intre 1967 si 1982. Aceasta editie de Corvette C3 (aka Shark) a fost echipata cu motoare de la 305 cu.in. (5.0 L LG4 Small-Block V8 ) pana la 454 cu.in. (7.4 L LS4 Big-Block V8 ).
Tu vorbesti de un Opel Rekord E1, fabricat intre 1977 si 1982, iar motoarele din echiparea acestui model au avut capacitati cilindrice intre 1.7 si 2.3 benzina. Cele mai mari motoare puse pe acest Rekord au fost cele de Holden (V6 si V8 ), variante numai pt Australia. Singura treaba pe care a avut-o Opel cu Chevrolet in acea vreme a fost productia lui Rekord sub licenta Chevrolet numai in India, pentru piata indiana, pana in 1982 (atentie, tot cu volan pe dreapta). De la Chevrolet a fost imprumutat (repet, numai pentru piata indiana) motorul 2.3 L, 66 kW (90 CP).
Avand in vedere cele prezentate mai sus, spune tu acum, ce motor avea tatal tau pe Rekordul lui, inainte ca tu sa te nasti? Poate intelegem si noi.
__________________
2006 Seat Altea, 1.6i, 102 CP
1960 Fiat 600, 32 CP
OldSchool IJ 56 Festival, 1961
|
|
|
18-07-12, 14:49
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 107
Member of: [Opel]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Quote:
Originally Posted by Andrei RS13
opel rekord 1979,aceasta masina a fost a mea in perioada 1995-1996,masina era o raritate,un opel rekord(chevrolet rekord) cu motor gm acelasi motor care echipa corvette in 1978-1981,a suferit mai multe accidente dupa care a fost abandonata in ct dupa ce am achizitionat un mercedes w123 automat,daca mai stie cineva alte masini opel rekord sau daca cumva mai exista un chevrolet rekord in tara(nu conteaza starea) este rugat sa dea detalii si daca se poate sa puna poze,topic facut in special pentru pasionati si nostalgici
|
Salut ,eu detin asa ceva,Opel Rekord E 2.0S,an:1979,2 usi si chiar verde !
|
|
|
21-07-12, 19:26
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 144
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
ami pare rau daca mam facut ne inteles,dar motorul masini este general motors masina fiind produsa in 79,avea dublucarburator,masina fugea extraordinar in a2-a prindea 120,vreau si eu sa inteleg ce motor avea,adica pe ce alta masina mai era pus acel motor?am zis corvette pt ca opel avea un parteneriat in acea perioada de timp cu chevrolet si motoarele erau GM,va rog sa ma lamuriti pe ce alte masini se mai gasea acel motor,tinand cont ca chevrolet a creeat modelul opala ss in acea perioada,acesta fiind o combinatie intre opel rekord si opel commodore
|
|
|
22-07-12, 09:30
|
#8
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 494
Member of: [SEAT] [2 Roti]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Ti-am spus si in pm, GM inca detine Opel, ca si filiala, sau cum vrei sa ii spui, si inca detine Chevrolet, ca si divizie principala a marcii, alaturi de Buick, Cadillac si GMC. GM a fost infiintat in 1908 si la momentul actual, impreuna cu toate diviziile sale, este cel mai mare producator de automobile din lume. In decursul timpului a fost actionar la mai multe marci auto, de aceea o sa vezi piese cu stanta GM si pe masini din gama Daewoo, Saturn, Hummer, Pontiac, Oldsmobile, Geo, Lotus, Saab, Fiat, Subaru, Isuzu, Suzuki.
In primul post amintesti de Chevrolet Rekord, iar eu ti-am spus ca asa ceva a fost produs numai in India pentru piata indiana si Africa de Sud, cu motor de 2.3 (cel mai mare motor pe benzina, ca si capacitate, montat pe Rekord E1). Cel mai puternic motor, in schimb, a fost cel 2.0E, 110 CP cu injectie Bosch.
Amintesti mai la urma ca avea carburator dublu corp. Daca te documentai, stiai despre ce motor e vorba. Intre '77 si '82 au fost montate doua motoare cu carburator dublu corp pe Rekord E1, anume 2.0N (90 CP) si 2.0S (110 CP).
Opala a fost produs de GM do Brasil intre 1969 si 1992. A fost, intradevar, o combinatie intre Rekord C si Commodore (daca cauti poze cu Opala si Rekord C Coupe, o sa vezi asemanari izbitoare). In schimb, Opala a fost echipat numai cu motoare si piese americane. De aceea, motoarele din echipare aveau capacitati cilindrice cuprinse intre 151 cu.in (2.5L, 98CP) si 250 cu.in (4.1L, 171 CP). Cel din urma motor a fost pus pe Opala SS. deci nici la acest capitol nu prea se pupa cu Record E1, detinut de familia ta.
Sper ca cu aceasta scurta istorie te-am lamurit un pic si ai aflat si ce motor avea Rekordul tatalui tau.
In ultimul tau post ceri o lamurire, anume pe ce masini se mai gasea motorul de pe Rekord E1 (dupa cum am stabilit, 2.0N sau 2.0S). Daca cauti un pic, o sa gasesti singur raspunsul.
Succes si iti spun din nou, ca si in pm, documenteaza-te. Informatie gasesti pe net o gramada, trebuie doar sa vrei.
PS. Vorbeste cu colegul @Catalin76, el detine un Rekord E1 echipat cu 2.0S, si chiar verde. Iti poate da mai multe detalii.
PPS. De ce ti-ai sters varsta din profil?
Last edited by ticosu'; 22-07-12 at 09:33.
|
|
|
11-08-12, 10:41
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Quote:
Originally Posted by ticosu'
Ti-am spus si in pm, GM inca detine Opel, ca si filiala, sau cum vrei sa ii spui, si inca detine Chevrolet, ca si divizie principala a marcii, alaturi de Buick, Cadillac si GMC. GM a fost infiintat in 1908 si la momentul actual, impreuna cu toate diviziile sale, este cel mai mare producator de automobile din lume. In decursul timpului a fost actionar la mai multe marci auto, de aceea o sa vezi piese cu stanta GM si pe masini din gama Daewoo, Saturn, Hummer, Pontiac, Oldsmobile, Geo, Lotus, Saab, Fiat, Subaru, Isuzu, Suzuki.
In primul post amintesti de Chevrolet Rekord, iar eu ti-am spus ca asa ceva a fost produs numai in India pentru piata indiana si Africa de Sud, cu motor de 2.3 (cel mai mare motor pe benzina, ca si capacitate, montat pe Rekord E1). Cel mai puternic motor, in schimb, a fost cel 2.0E, 110 CP cu injectie Bosch.
Amintesti mai la urma ca avea carburator dublu corp. Daca te documentai, stiai despre ce motor e vorba. Intre '77 si '82 au fost montate doua motoare cu carburator dublu corp pe Rekord E1, anume 2.0N (90 CP) si 2.0S (110 CP).
Opala a fost produs de GM do Brasil intre 1969 si 1992. A fost, intradevar, o combinatie intre Rekord C si Commodore (daca cauti poze cu Opala si Rekord C Coupe, o sa vezi asemanari izbitoare). In schimb, Opala a fost echipat numai cu motoare si piese americane. De aceea, motoarele din echipare aveau capacitati cilindrice cuprinse intre 151 cu.in (2.5L, 98CP) si 250 cu.in (4.1L, 171 CP). Cel din urma motor a fost pus pe Opala SS. deci nici la acest capitol nu prea se pupa cu Record E1, detinut de familia ta.
Sper ca cu aceasta scurta istorie te-am lamurit un pic si ai aflat si ce motor avea Rekordul tatalui tau.
In ultimul tau post ceri o lamurire, anume pe ce masini se mai gasea motorul de pe Rekord E1 (dupa cum am stabilit, 2.0N sau 2.0S). Daca cauti un pic, o sa gasesti singur raspunsul.
Succes si iti spun din nou, ca si in pm, documenteaza-te. Informatie gasesti pe net o gramada, trebuie doar sa vrei.
PS. Vorbeste cu colegul @Catalin76, el detine un Rekord E1 echipat cu 2.0S, si chiar verde. Iti poate da mai multe detalii.
PPS. De ce ti-ai sters varsta din profil?
|
omul te intreaba o chestie, tu ii spui alte 100 evitand raspunsul, ca sa i demonstrezi cat de informat esti tu , si-l inviti sa se documenteze... asta da ajutor.
nu trebuie sa raspunzi acestui post.
|
|
|
11-08-12, 17:15
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Fuge de rupe... Cu chiulasa de tuci (= fonta), camera de ardere "pana" si raport de comprimare ~9 e un soi de bestie mecanica! Si o spun ca unul care de 5 ani se lupta cu un motor identic in care a investit ceva bani si munca sa intreaca baremi Loganele 1.6 cu 8 supape...
|
|
|
11-08-12, 19:31
|
#11
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 494
Member of: [SEAT] [2 Roti]
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Nu am evitat raspunsul, ci pur si simplu l-am invitat la documentare. Daca fiecare dintre noi am arunca macar un ochi pe marele NET, o gramada de posturi inutile nu am mai vedea aici. Hai sa si raspund la intrebarea omului.
Motorul 2.0S GM a mai fost pus pe urmatoarele Opeluri:
- Ascona B (1975-1981)
- Ascona C (1981-198
- Kadett C (1973-1979)
- Manta B1 (1975-1981)
- Manta B2 (1982-198
- Senator A (1978-1986)
|
|
|
12-08-12, 13:59
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Quote:
Originally Posted by ticosu'
Nu am evitat raspunsul, ci pur si simplu l-am invitat la documentare. Daca fiecare dintre noi am arunca macar un ochi pe marele NET, o gramada de posturi inutile nu am mai vedea aici. Hai sa si raspund la intrebarea omului.
Motorul 2.0S GM a mai fost pus pe urmatoarele Opeluri:
- Ascona B (1975-1981)
- Ascona C (1981-198
- Kadett C (1973-1979)
- Manta B1 (1975-1981)
- Manta B2 (1982-198
- Senator A (1978-1986)
|
unul dintre scopurile forumului este acesta: de a ne ajuta reciproc cu informatii despre auto si nu numai. multumesc pentru raspunsul tau.
|
|
|
12-08-12, 16:23
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 144
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
aici faci misto?sau ce?motorul ala fuge 120 in a2-a,tu ce vrei sa zici?
|
|
|
15-08-12, 13:31
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
Faptul ca masina aia fuge cu 120 in tr II nu arata decat ca are o cutie a naibii de lunga. De fugit motorul ala nu fuge neam, mai ales pe Rekord.
John17 are dreptate, chiuli de tuci si raport de comprimare demn de benzina de 75.
Daca e 2.0 cu injectie mai e ceva de capul lui, daca e carbi (sa fie Varaju' ? ) consuma si cam atat.
Sorry ca te dezamagim dar stim ce inseamna sa fuga o masina si aia chiar nu fuge.
__________________
Manni for life !!!
|
|
|
15-08-12, 21:22
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Mar 2012
Posts: 144
|
Re: vechiul american: opel rekord e1 (GENERAL MOTORS)
masina nu o mai am de 15 ani,oricum venind vorba de fuga nu sunt dezamagit am un nissan 200sx s13
|
|
|
|
|