Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 22-06-11, 00:10   #1
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default ford taunus 1977 2-door saloon

Salut.
Ma prezint si eu aici cu prima mea masina .
Pentru inceput, eu sunt Edy, 21 ani, din Campulung Moldovenesc, student in Iasi la arhitectura.
Za car:
Ford taunus tc2 1977, 2 portiere, motorizare 1.3 L.
Masina a apartinut unui mecanic, care a murit anul trecut. De atunci ea a stat afara si nu a mai fost folosita.

Azi am adus-o si am lasat-o la mecanic sa o puna pe picioare putin, pentru a o putea inmatricula inainte de noua taxa de revanzare sau cum s-o mai chema.
Urmeaza apoi sa o desfac bucata cu bucata, refacuta tinichigeria, vopsea noua, roti noi, interior ...bla bla. Cam tot.
La motor cred ca raman cu cel original, pus bine la punct, un motor perfect pentru cruising si uz in conditii normale.

Acum sper sa ma descurc cu upload-ul pozelor :P[IMG][/IMG]













asta a fost bonus )



Last edited by edwscho; 22-06-11 at 00:14.
edwscho is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 00:58   #2
Alex_19Mig

Stage 5
 
Alex_19Mig's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of:
[Oltcit]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Felicitari pentru achizitie.
Asteptam poze cu pasi urmatori si interventiile la masina.
Alex_19Mig is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 01:06   #3
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

multumesc
abia peste o saptamana jumate ajung acasa din nou si voi incepe sa o desfac, asta daca pana atunci o rezolva mecanicul.

Pana atunci trebuie sa caut piese. Daca are cineva piese, sa posteze pe aici.
Pentru inceput, as avea nevoie de tripla stanga, far stanga, perii la geamurile fata, si mute alte chestii ce le voi descoperi la demontare.
edwscho is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 07:45   #4
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

ce faci cu cadrul ala de bicicleta? il vinzi asa cum este?

scotch-ul ala tine clanta?
werwceul is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 12:10   #5
szoke_sz

Stage 5
 
szoke_sz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,772
Member of:
[VW]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

fain e golful pe prima poza
szoke_sz is offline   Reply With Quote
Old 22-06-11, 14:35   #6
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

bicicleta va fi si ea reconditionata . Scotch`ul ala nu stiu ce cauta acolo, nu cred ca tine nimic ). Golful este al mecanicului, si doar PARE fain. E mort )
edwscho is offline   Reply With Quote
Old 24-06-11, 08:45   #7
FED express
Old School Cars

Stage 5
 
FED express's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of:
[Colectionar Machete]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care se apuca de astfel de proiecte.
Iti urez spor la treaba si sunt aici, cu ochii pe tine.
masina pare o baza buna de plecare, arata destul de bine.
Astept sa vad ce mai faci la ea.
Bafta !
FED express is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 09:26   #8
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Quote:
Originally Posted by edwscho View Post
Salut.
Ma prezint si eu aici cu prima mea masina .
........................
Ford taunus tc2 1977, 2 portiere, motorizare 1.3 L.
.........................
La motor cred ca raman cu cel original, pus bine la punct, un motor perfect pentru cruising si uz in conditii normale.
Masina arata bine si fiind un coupe induce instantaneu impresia de sportivitate , asa ca ar fi bine sa te gandesti totusi la un motor mai puternic, mai nou si mai performant... ( se poate adapta ceva de Sierra sau Scorpio, preferabil dupa 1990).

Traim vremuri grele si un motor de 1,3 o sa-ti faca viata si mai grea pt ca este slabut si lent. Daca era berlina (cu 4 usi) era mai simlu s-o lasi cu motor 1,3, dar un coupe ar merita mai mult...

Bineinteles ca important e s-o faci functionala, iar mai tarziu vei vedea daca va fi cazul de alta motorizare.

Bafta si mult noroc sa poti termina ce ti-ai propus !

PS: uite un exemplu de motor de Scorpio din 1997 pus pe o Granada din 1976: (masina e inca in lucru ,dar proprietarul a vrut sa rezolve mai intai partea tehnica si apoi va continua cu reconditionarea -sablare, tinichigerie, vopsire, chedere noi, etc). Motorul e 2,9 Cosworth si are vreo 200 cp
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	18062011(003).jpg
Views:	414
Size:	225.8 KB
ID:	2059251   Click image for larger version

Name:	18062011(005).jpg
Views:	431
Size:	218.5 KB
ID:	2059252  

Last edited by capricosti; 26-06-11 at 09:29.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 18:38   #9
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Masina arata bine si fiind un coupe induce instantaneu impresia de sportivitate , asa ca ar fi bine sa te gandesti totusi la un motor mai puternic, mai nou si mai performant... ( se poate adapta ceva de Sierra sau Scorpio, preferabil dupa 1990).

Traim vremuri grele si un motor de 1,3 o sa-ti faca viata si mai grea pt ca este slabut si lent. Daca era berlina (cu 4 usi) era mai simlu s-o lasi cu motor 1,3, dar un coupe ar merita mai mult...

Bineinteles ca important e s-o faci functionala, iar mai tarziu vei vedea daca va fi cazul de alta motorizare.

Bafta si mult noroc sa poti termina ce ti-ai propus !

PS: uite un exemplu de motor de Scorpio din 1997 pus pe o Granada din 1976: (masina e inca in lucru ,dar proprietarul a vrut sa rezolve mai intai partea tehnica si apoi va continua cu reconditionarea -sablare, tinichigerie, vopsire, chedere noi, etc). Motorul e 2,9 Cosworth si are vreo 200 cp
da, respect pentru proiect, dar e o investitie mult prea mare pentru mine , avand in vedere ca sunt student (la o facultate ce nu prea imi mai lasa timp de un job). Un motor puternic implica automat schimbarea majoritatii pieselor de mecanica, ranforsare, protectie, ca totusi, tin la viata mea :P. Nu mai zic de consumul colosal ce l-as avea cu asa un motor. Poate peste ceva timp o sa imi schimb planurile, dar pana atunci raman cu motorul asta sau cu ceva asemanator (poate 1.6). Stiu, nu voi fi apreciat pentru spusele mele, dar asta este .
Merci de idei oricum .
edwscho is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 20:54   #10
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Quote:
Originally Posted by edwscho View Post
da, respect pentru proiect, dar e o investitie mult prea mare pentru mine , ......
.... cu ceva asemanator (poate 1.6). Stiu, nu voi fi apreciat pentru spusele mele, dar asta este .
Merci de idei oricum .
Exemplul dat de mine este unul cam extrem .

Daca poti gasi un motor sanatos de 1,6 e foarte bine; am avut ocazia sa conduc, cu ani in urma, un Taunus 1,6 (coupe ca al tau, dar era alta culoare ) si am fost foarte incantat de felul cum se manifesta. Daca o sa ajungi sa schimbi motorul ai grija sa fie neaparat pe masina 'mama' ca sa-l poti proba in mers; altfel risti sa achizitionezi un motor 'terminat' care sa fie mai rau decat ce ai acum pe Taunus.

Cum am spus deja, ramane de vazut cat de multumit o sa fii de motorul 1,3 cand o sa incepi sa umbli cu masina. Si cand o sa fie cazul -sau daca va fi cazul- il vei putea schimba mai tarziu.

Distractie placuta !
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 22:05   #11
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

ah, uite ca ti-am gasit si topicul..

capricosti, la AR a ajuns Granada aia?
o aveam eu la vanzare acum multi ani, pe forum, si acum 2 ani am regasit-o in judetul TM intr-un sat si credeam ca am o sansa la ea, dar n-am avut timp de ea si acu' vad ca a saltat-o un aradean..
A avut V6 inainte, era maronie, a primit tinichigerie buna si culoarea actuala, si un OHC2 L de sierra, asta e masina dupa care m-am inspirat eu cand mi-am convertit Granada mea MK I(2usi) tot din V6 in OHC 2L sierra acum muuulti ani ..memories
tine-ma la curent cu mestereala...
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 22:24   #12
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Felicitari pentru achizitie....si (cel putin) pentru intentia de a restaura Taunashu'.
Nu te gandi sa schimbi motorul cu unul de 1,6 pentru ca nu va fi diferenta foarte mare.....diferenta dintre motorul tau si cel de 1,6 se poate rezolva cu un carburator dublucorp pus pe motorul tau.
Pentru ce iti trebuie far stanga ?
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 22:34   #13
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

imi aduci aminte de mine cand mi-am luat taunus masina tare, pacat ca am avut eu ghinion cu ea si s-a ales prafu...spor in continuare!!! sper sa o vad tipla si poate un pic mai custom spor! vb cu useru sile1 de pe forum si vezi daca mai are el piese
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 27-06-11, 15:43   #14
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Felicitari pentru achizitie....si (cel putin) pentru intentia de a restaura Taunashu'.
Nu te gandi sa schimbi motorul cu unul de 1,6 pentru ca nu va fi diferenta foarte mare.....diferenta dintre motorul tau si cel de 1,6 se poate rezolva cu un carburator dublucorp pus pe motorul tau.
Pentru ce iti trebuie far stanga ?
Merci de sfat. Masina are acum 900 kg, probabil ar fi mult mai okay sa raman cu 1.3 si dublu corp, cum zici tu. farul stanga (care defapt e ala de pe partea dreapta cum esti la volan :-j- eram ametit de somn cand am facut postul) e putin fisurat, si daca vreau sa fac treaba ca la carte, a trebui sa il schimb. Stopul e cel mai cautat, nu dau nicaieri de unul. maine ajung acasa si ma apuc de treaba, o sa mai fac niste poze ceva, ma mai uit la ea ca nu am vazut-o prea mult (am cumparat-o si dupa 2 ore am plecat in iasi la faculta :P ).

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
imi aduci aminte de mine cand mi-am luat taunus masina tare, pacat ca am avut eu ghinion cu ea si s-a ales prafu...spor in continuare!!! sper sa o vad tipla si poate un pic mai custom spor! vb cu useru sile1 de pe forum si vezi daca mai are el piese
Cu sile am vorbit deja, mi-a trimis un cablu de ambreiaj ca ala vechi s-a rupt.Putin custom o sa fie, in limita bunului simt. niste jante mai altfel, poate suspensie noua, un spoiler rs sub bara fata. (daca voi gasi).Ti-am urmarit topicul cu taunusul . Poate mai ai niste piese ceva ramase? poate?
edwscho is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 10:56   #15
edwscho

Stage 4
 
edwscho's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: ford taunus 1977 2-door saloon

Aseara am ajuns acasa si am fost la mecanic. Masina a pornit si suna binneeeee (m-am indragostit). Cureaua era rupta, dar culmea, am gasit-o pe stock la un magazin din Campulung moldovenesc. Imi lipseste fulia de la pompa de apa, dar am facut deja rost de pompa de apa completa (e pe drum).
Totusi, un stop de unde fac rost? Chiar daca nu e cea mai importanta piesa, imi sta pe creier stopul ala spart in `jde mii de bucati si lipite cu poxipol ).
edwscho is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -