View Poll Results: Ce parere aveti despre acest E34 ?
|
Imi place !
|
|
85 |
50.30% |
Are potential ..
|
|
61 |
36.09% |
Nu imi place .
|
|
23 |
13.61% |
13-07-12, 10:29
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Un BMW e34 525 TDS
Salutare, la scurt timp dupa ce am vandut dacia(vezi profil) m-am gandit sa trec la ceva mai bun, si acel ceva mai bun a fost visul meu, BMW e34 indiferent de motorizare, am gasit acest diesel proaspat intrat pe portile romaniei din germania, si m-am bucurat foarte mult mai ales fiind pe motorina..
Masina este din 12-12-1994, mie imi place sa spun ca e din '95 Este modelul facelift, oglinzile model asemanator cu cele de e36, are semnale albe, faruri HELLA cu lupa pe scurta si Xenon, stopuri clare, geamuri electrice pe fata, a/c, dubluairbag, ABS, Alarma dar nu are telecomanda, alarma fiind din fabrica pusa, am doar o cheie mica a ei.. Masina se prezinta in stare destul de buna, rugina foarte putina la un prag pe dreapta, dar l-am reparat de curand, am schimbat bujiile incandescente, trebuie sa mai schimb garniturile alea de carton de la admisie, pentru ca cineva a umblat pe acolo, si nu s-a mai sinchisit sa dea cativa lei, euro, sau ce or avea germanii pe acolo si au folosit silicon rosu.. Probabil trage aer fals pe acolo.. Maine imi vin garniturile si pe 16 ii schimb si uleiul cu filtrele iar dupa aceea ii bag un aditiv. Interiorul se prezinta bine, scaunele nu sunt rupte, tapiseria e dezlipita putin la capete, dar se rezolva, volanul de piele si nuca de la schimbator sunt cam tocite, daca m-ar putea ajuta cineva cu ele, le ofer pe astea la schimb pentru imbracat in piele sau altceva, in schimb pentru unele normale si in stare buna si contracost. Poze nu am prea multe, doar cateva facute cu un aparat foto Nikon, si restul cu telefonul Astept pareri si sfaturi, ar arata bine masina cu folie pe geamurile spate si luneta ?!
P.S: nu luati in seama numerele de germania, cu acele numere a venit masina din germania, inca mai am acte valabile, dar i s-au scos numere rosii si nu le mai pot folosi..
Intrebare: Pot sa ii pun OBC ca cel din poza daca am ceas ?!
__________________
Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB
My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business !
New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
|
|
|
13-07-12, 12:56
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 5,387
Member of: [VW] [Hyundai] [Opel] [DACIA] [RENAULT] [2 Roti]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
In primul rand sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Poti incepe cu:
1. daca pui folie pune pe toata masina
2. semnale smoked + faruri
3. suspensie
4. colantate narile si shadow-ul
5. jante minim 17
6. stopurile ai zis ca iti plac tie
PS: scoate carligul
|
|
|
13-07-12, 13:41
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by PDV_1989
In primul rand sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Poti incepe cu:
1. daca pui folie pune pe toata masina
2. semnale smoked + faruri
3. suspensie
4. colantate narile si shadow-ul
5. jante minim 17
6. stopurile ai zis ca iti plac tie
PS: scoate carligul
|
Multumesc PDV ! Sa dam raspuns la ce ai scris tu acolo:
1. Pentru inceput sa o inmatriculez, iar dupa aceea pun intai pe spate, si pe urma pun si pe fata
2. Nu prea sunt adeptul farurilor si semnalelor smoked, dar nu ma costa nimic sa incerc, numai sa nu afecteze vizibilitatea
3. Suspensie mi-am dorit de cand am vazut-o ca e cam lasata pe spate, arcurile cred.
4. In principal, lasata, cu folie pe toata, si cu cromul ala ma inebuneste, imi place la nebunie, deci cromul ramane
5. Jantele se aproba, dar vreau ceva de bmw, chiar si 16
6. Da, stopurile raman
Carligul il voi scoate, dar trebuie sa astup gaurile din bara, partea neagra de jos a barii, se desface ? ma gandeam sa o schimb, daca nu reusesc sa le astup calumea gaurile alea doua, de la carlig si priza..
Cateva poze cu 5-arul, si cu Dacia, prima masina, iar jantele acelea spitate le-am gasit la o ruda, sunt pe 15" Merita 600 ron ?
|
|
|
13-07-12, 17:21
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Are personalitate E34-le asta!
|
|
|
13-07-12, 21:00
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by tabokubmw
Are personalitate E34-le asta!
|
Multumesc !
On: In cursul zilei de astazi mi-au sosit garniturile pentru admisie pentru care am dat comanda ieri, sunt originale bmw made in germany, si maine ma apuc de curatat acele "garnituri" care le-au facut mecanicii astia destepti, sa sterg pe acolo mizeria, si sa montez totul.
Doua poze cu garniturile, au si inel de cauciuc pentru etansare mai buna, destepti nemtii astia
Imi cer scuze pentru claritate
|
|
|
14-07-12, 00:48
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
De obicei masinile verzi nu prea imi plac, dar pe a ta o prinde foarte bine aceasta culoare
Daca folosesti masina mai mult in oras, iti recomand sa lasi carligul. Nu se stie cand ai nevoie de el!
O intrebare intrebatoare: de ce s-au scos nr rosii daca ai zis ca nr nemtesti sunt valabile? Nu vreau sa par carcotas, dar in 99% din cazuri, nemtzaloiu' nu iti lasa numerele masinii, te pune sa iti iei nr zoll. Decat daca neamtzul e roman si asa s-ar explica totul.
De ce vrei sa pui un aditiv? Nu mai bine ar fi sa pui ulei de calitate + motorina buna + talpa?
|
|
|
14-07-12, 08:39
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by ms99ass
De obicei masinile verzi nu prea imi plac, dar pe a ta o prinde foarte bine aceasta culoare
Daca folosesti masina mai mult in oras, iti recomand sa lasi carligul. Nu se stie cand ai nevoie de el!
O intrebare intrebatoare: de ce s-au scos nr rosii daca ai zis ca nr nemtesti sunt valabile? Nu vreau sa par carcotas, dar in 99% din cazuri, nemtzaloiu' nu iti lasa numerele masinii, te pune sa iti iei nr zoll. Decat daca neamtzul e roman si asa s-ar explica totul.
De ce vrei sa pui un aditiv? Nu mai bine ar fi sa pui ulei de calitate + motorina buna + talpa?
|
Salut, ma bucur ca ii place cuiva culoarea verde Masina nu prea o folosesc mult in oras, iar carligul nu prea imi place.. sincer Si faza cu numerele, e putin ciudata, masina a fost cumparata pentru mine de un politist roman, la numerele de germania nu mai au asigurarea valabila, itp`ul este pana in decembrie 2013, si a preferat sa scoata numere rosii, ma rog, asta nu-i problema.. Abia astept sa o scot iar pe strada Imi este foarte drag de ea
Ma gandeam ca aditivul ajuta si el la ceva, sa mai ia din joc, etc... ca are cativa km motorul sa ruleze mai bine..
Last edited by Cosmin-SNR; 14-07-12 at 08:54.
|
|
|
19-07-12, 00:31
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 482
Member of: [DACIA] [SEAT]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Sa o stapanesti sanatos Cosmine! Arata foarte bine!
|
|
|
19-07-12, 16:25
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Salut, ma bucur ca ii place cuiva culoarea verde Masina nu prea o folosesc mult in oras, iar carligul nu prea imi place.. sincer Si faza cu numerele, e putin ciudata, masina a fost cumparata pentru mine de un politist roman, la numerele de germania nu mai au asigurarea valabila, itp`ul este pana in decembrie 2013, si a preferat sa scoata numere rosii, ma rog, asta nu-i problema.. Abia astept sa o scot iar pe strada Imi este foarte drag de ea
Ma gandeam ca aditivul ajuta si el la ceva, sa mai ia din joc, etc... ca are cativa km motorul sa ruleze mai bine..
|
Lasa toate porcariile de aditivi si pune ulei bun si atat. Un motor de BMW si la 500mii km daca a avut uleiul schimbat doar cu putin simt de raspundere de-a lungul timpului n-are nici un fel de greata, mai merge inca 500mii km.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
20-07-12, 08:00
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 442
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by 316i
Lasa toate porcariile de aditivi si pune ulei bun si atat. Un motor de BMW si la 500mii km daca a avut uleiul schimbat doar cu putin simt de raspundere de-a lungul timpului n-are nici un fel de greata, mai merge inca 500mii km.
|
Si eu sunt de aceasi parere, ulei de calitate filtre si motorina buna. Astea sunt motoare care merg muuulte sute de mii fara stress daca-i intretinut corespunzator si nu are nevoie de nici un fel de aditivi. Schimbi uleiu si filtrele la fiecare 10000km si nu ai treaba. Sa ai grija sa nu il supra incalzesti (pompa de apa are palet de plastic care se rupe) . Apa nu are voie sa treaca de jumate, cum a trecut cum ai oprit. In rest talpa ca le place intre 2500 si 3500rpm.
|
|
|
20-07-12, 08:09
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 442
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Dupa cum vad eu in poza cu motorul ai EGR-ul anulat, ai putea sa ii cureti tot traseul de admisie (de la turbo, furtune, filtru de aer, carcasa filtru, intercooler, admisie) . In admisie sunt si niste senzori care cu timpul se umple cu o mazga formata din vapori de ulei si praf.
|
|
|
20-07-12, 17:54
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by cata50
Sa o stapanesti sanatos Cosmine! Arata foarte bine!
|
Multumesc !
Quote:
Originally Posted by 316i
Lasa toate porcariile de aditivi si pune ulei bun si atat. Un motor de BMW si la 500mii km daca a avut uleiul schimbat doar cu putin simt de raspundere de-a lungul timpului n-are nici un fel de greata, mai merge inca 500mii km.
|
Am stat si m-am gandit, nu ii mai pun aditiv, o sa ii cumpar doar ulei bun, si filtru.
Quote:
Originally Posted by cosmin_jur
Si eu sunt de aceasi parere, ulei de calitate filtre si motorina buna. Astea sunt motoare care merg muuulte sute de mii fara stress daca-i intretinut corespunzator si nu are nevoie de nici un fel de aditivi. Schimbi uleiu si filtrele la fiecare 10000km si nu ai treaba. Sa ai grija sa nu il supra incalzesti (pompa de apa are palet de plastic care se rupe) . Apa nu are voie sa treaca de jumate, cum a trecut cum ai oprit. In rest talpa ca le place intre 2500 si 3500rpm.
|
Da, cu apa sta foarte bine, nu incalzeste absolut deloc.Mie pe bord imi arata la kilometrii ca are 300.000 acum nu stiu cat de bine arata, pentru ca pixelii display`ului nu mai sunt buni, cand se incalzeste dispar toate cifrele...
Cand se circula cu ea se schimba numai in 3.500-3.700 Rpm, si parca e mai bine asa, cei drept uleiul e VARZA, e negru negru, si filtrul de aer la fel, imbacsit si negru, trebuie schimbate neaparat.
Quote:
Originally Posted by cosmin_jur
Dupa cum vad eu in poza cu motorul ai EGR-ul anulat, ai putea sa ii cureti tot traseul de admisie (de la turbo, furtune, filtru de aer, carcasa filtru, intercooler, admisie) . In admisie sunt si niste senzori care cu timpul se umple cu o mazga formata din vapori de ulei si praf.
|
Am vazut la alte bmw`uri, aceeasi motorizare, si an mai vechi, ca au EGR, dar al meu nu are, de ce nu ?! Am curatat admisia pe interior, tubulatura aia de aluminiu, intercoolerul habar nu am cum se da jos, dar poate dau grila din fata jos sa vopsesc radiatorul ala mic(ala ce o mai fi?) dintre narile alea doua.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri, o sa mai revin cu cateva poze
|
|
|
22-07-12, 08:02
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 442
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by Cosmin-SNR
Multumesc !
Am stat si m-am gandit, nu ii mai pun aditiv, o sa ii cumpar doar ulei bun, si filtru.
Da, cu apa sta foarte bine, nu incalzeste absolut deloc.Mie pe bord imi arata la kilometrii ca are 300.000 acum nu stiu cat de bine arata, pentru ca pixelii display`ului nu mai sunt buni, cand se incalzeste dispar toate cifrele...
Cand se circula cu ea se schimba numai in 3.500-3.700 Rpm, si parca e mai bine asa, cei drept uleiul e VARZA, e negru negru, si filtrul de aer la fel, imbacsit si negru, trebuie schimbate neaparat.
Am vazut la alte bmw`uri, aceeasi motorizare, si an mai vechi, ca au EGR, dar al meu nu are, de ce nu ?! Am curatat admisia pe interior, tubulatura aia de aluminiu, intercoolerul habar nu am cum se da jos, dar poate dau grila din fata jos sa vopsesc radiatorul ala mic(ala ce o mai fi?) dintre narile alea doua.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri, o sa mai revin cu cateva poze
|
Radiatorul dintre nari e radiator de ulei.Cu egr nu-i stress normal ar trebui sa mearga mai bine fara, doar ca fumega un pic. Treaba cu pixelii de bord e boala la e34, e39, e38 si altele , dar se poate rezolva trebuie schimbata banda ca face legatura intre display si placa (cluster pixel ribbon)
Last edited by cosmin_jur; 22-07-12 at 08:05.
|
|
|
22-07-12, 13:36
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
Quote:
Originally Posted by cosmin_jur
Radiatorul dintre nari e radiator de ulei.Cu egr nu-i stress normal ar trebui sa mearga mai bine fara, doar ca fumega un pic. Treaba cu pixelii de bord e boala la e34, e39, e38 si altele , dar se poate rezolva trebuie schimbata banda ca face legatura intre display si placa (cluster pixel ribbon)
|
O sa ma mai ocup zilele astea putin de ea... sa vopsesc radiatorul ala de ulei, si toate cele. Sa stii ca nu fumega deloc, decat la pornire putin, in rest nu scoate fum, poate pe la 4000 rpm, dar asa cand o accelerez pe loc foarte putin fum da, ma gandesc ca ii ajunge uleiului si filtrelor de aer/ulei/motorina.. Abia astept sa le schimb.. si sa-i trag un polish si sa mai repar micile problemute care la mai are..
Si cateva poze, nu-s prea clare, dar imi plac cum au iesit. In poze se vede si motorul cum arata acum, si cum arata la inceputul topicului.
|
|
|
29-07-12, 11:25
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 442
|
Re: Un BMW e34 525 TDS
niste hella smoked iti trebuie
|
|
|
|
|