Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
Re: E30 - SGM
Quote:
Originally Posted by gigcutzu
Domnule fost proprietar am si eu o intrebare legata de motorul masinii: Pe cotul de la admisie, cel dintre debitmetru si galerie sunt doua intrari, doua furtune, unul de la regulatorul de relanti, iar unul de la pompa de frana.
Regulatorul de relanti ramane acolo unde este, dar ce ai facut cu furtunul de la servo, care are nevoie de vacum si nu de presiune?
As fi recunoscator daca mi-ai raspunde.
Furtunul de la servofrana are supapa de sens, deci nu intra presiune. Si asa cum s-a mai spus nu franezi in timp ce si accelerezi.
Multumesc pentru raspuns, credeam ca furtunul de la servofrana se muta in fata turbinei sa traga din ea..
Dar tot am sa te contrazic pentru ca eu franez FOARTE des in timp ce accelerez...si chiar si tu faci treaba asta cu franatul in timpul acceleratiei, si am si probe video pe youtube ))))))))
__________________
BMW E30 2,5 24v
Honda Civic ej2 1.5 16v
Reparatii laptopuri Constanta, vanzari orice piese laptopuri - www.sysprorom.ro
si...ce urmeaza robert acum? doar 3 variante imi vin in cap acum pentru tine:
1. ceva japonez...vtec turbo probabil...
2. motor...ceea ce mi se pare cam radical.
3. sauuuu...ceva muscle...ar fi interesant sa avem in dr tab un mustang)
si...ce urmeaza robert acum? doar 3 variante imi vin in cap acum pentru tine:
1. ceva japonez...vtec turbo probabil...
2. motor...ceea ce mi se pare cam radical.
3. sauuuu...ceva muscle...ar fi interesant sa avem in dr tab un mustang)
ciudata achizitie...de la dacia care "rupea gura targului"...si prin targ a se intelege masini straine scumpe si puternice...ai ajuns la astra coupe...banuiesc ca nu mai esti la fel de pasionat...imi si imaginam un vtec turbo cum sfaraie prin drumu taberei...dar dehh...raman cu visul...bafta la proiect!