03-06-14, 17:40
|
#106
|
Stage 3
Join Date: Feb 2010
Posts: 130
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Pune pune ca noi nu ne plictisim  )) ... ramai la M-tech 1, sau ai alte ganduri ?
Poti sa imi spui o parere despre masina? cum ar fi fiabilitate, aspecte pro sau contra, consum, cum e sa traiesti zi de zi cu ea, probleme care apar in timp sau la un anumit nr. de km. , in viitorul apropiat intentionez sa achizitionez un astfel de model ca masina de zi cu zi.
Multumesc frumos, bafta in continuare cu ce ti-ai propus!
|
|
|
03-06-14, 19:40
|
#107
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Raman la M-tech 1 ca imi place mult de tot cum arata. In principiu is multumit de masina, daca nu mi se ducea pompa de injectie (care este cea mai mare problema la ea si cred ca cea mai scumpa) eram fericit ca faceam altceva la masina de banii aia. Am fost putin dezamagit de diesel, dar cred ca fiecare masina are buba ei... Mai am de schimbat o bieleta la ea ca s-a dus dupa nici 1000 de km...firma buna Ta-Technix...
Planuri ar mai fi un interior sport, alte jante pe 19, in caz ca nu se poate sa-mi cumpar alte gume la keskinuri ca nu am gandit limpede cand le-am luat  ). Nu pot lasa masina jos ca-mi dau in aripi, cu toate ca am latito putin.
In rest bani sa fie ca idei am...si cel mai important drumuri bune ca nu prea avem.
|
|
|
03-06-14, 20:27
|
#108
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 830
Member of: [DACIA]
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Quote:
Originally Posted by TM 03 BAD
Raman la M-tech 1 ca imi place mult de tot cum arata. In principiu is multumit de masina, daca nu mi se ducea pompa de injectie (care este cea mai mare problema la ea si cred ca cea mai scumpa) eram fericit ca faceam altceva la masina de banii aia. Am fost putin dezamagit de diesel, dar cred ca fiecare masina are buba ei... Mai am de schimbat o bieleta la ea ca s-a dus dupa nici 1000 de km...firma buna Ta-Technix...
Planuri ar mai fi un interior sport, alte jante pe 19, in caz ca nu se poate sa-mi cumpar alte gume la keskinuri ca nu am gandit limpede cand le-am luat  ). Nu pot lasa masina jos ca-mi dau in aripi, cu toate ca am latito putin.
In rest bani sa fie ca idei am...si cel mai important drumuri bune ca nu prea avem.
|
Pentru protectia pompei de injectie si a injectoarelor pune 300ml ulei 2t(cu norma JASCO-FC) la un plin de motorina.
Legat de jante o sa fie greu cu jante de 19 mai ales ca te uitai de style 95 eu am tot pe 18 pe masina, dar am si un set de style 95 si mi-a trecut pofta sa le pun pe masina dupa ce am vazut cat de rigida e masina cu suspensie sport de fabrica.
__________________
 „Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO
|
|
|
03-06-14, 21:47
|
#109
|
Stage 3
Join Date: Feb 2010
Posts: 130
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Multumesc pentru pareri baieti ... style 95 is demetiale pe e46, daca nu e un daily driven go fot it  ))
Bafta!
|
|
|
04-06-14, 16:26
|
#110
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Quote:
Originally Posted by vali vtk
Pentru protectia pompei de injectie si a injectoarelor pune 300ml ulei 2t(cu norma JASCO-FC) la un plin de motorina.
Legat de jante o sa fie greu cu jante de 19 mai ales ca te uitai de style 95 eu am tot pe 18 pe masina, dar am si un set de style 95 si mi-a trecut pofta sa le pun pe masina dupa ce am vazut cat de rigida e masina cu suspensie sport de fabrica.
|
Ms de sfatul pt pompa de injectie.
Am vazut si eu diferenta de la cele pe 16 de iarna la astea pe 18. Si a mea e rigida...dar asta e, jucam in hora pana la sfarsit
|
|
|
04-06-14, 23:36
|
#111
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
nu te prostii cu uleiuri si etc...poma are o boala se duce si daca bagi ulei si daca nu...asta ii calitatea motorinei pe la noi + varsta + boala ei si toate astea se aduana, mai depinde si cum a fost tratata adica "utilizarea" si etc etc
la e46 asta ii...si rar injectoarele,din pacate exact piesele cele mai scumpe
|
|
|
07-06-14, 22:03
|
#112
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 303
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
frumos e46 ,imi place mult , spor in continuare cu el  alte gume pe jante daca tot ai intrat in hora ,sa stii ca 215,40 pe 10j ce am eu personal, nu am probleme cu presiunea si dau si burn si plec si tare (de-a latu umpic asa din intersectii)..
|
|
|
09-06-14, 15:05
|
#113
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Ms de urale ! Momentan raman cu gumele astea, am ridicato putin si asa nu am grija limitatoarelor de viteza. Oricum jantele astea nu o sa le tin prea mult pe masina. Incercam si alte variante...mai mici mai mari, ramane de vazut.
|
|
|
11-06-14, 13:42
|
#114
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Avand in vedere faptul ca ai lucrat la caroserie , vopsit etc, adaug si eu o intrebare atat tie cat si restul celor ca stiu mai multe ....
E vorba de aripile fata si problema cunoscuta cu coroziunea plecata din interiorul aripii si umflarea vopselei. Problema care m-a lovit si pe mine
Intrebarea de o mie de puncte, cum se rezolva:
- aripi noi OEM revopsite (varianta extrem de scumpa),
- aripi noi aftermarket (daca se aplica ce firma se poate recomanda sa vina cat mai bine, diferente fata de OEM clar exista)
- aripi OEM SH (care e posibil sa faca in scurt timp aceeasi problema) .....
- ce fel de vopsea se recomanda (producator - masina mea e titanium silber)
Multam anticipat
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala

|
|
|
12-06-14, 10:51
|
#115
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
La mine aripa dreapta era in stare foarte bune cand a curatat-o inainte de vopsit iar cea stanga am schimbat,o cu una sh ca era lovita si nu avea rost de indreptat si mult chit pe ea si dupa sa sara...MI-a zis de la inceput mai bine sa iau piese second de caroserie decat aftermarket ca nu o sa mai pice bine pe masina. Cat am fost eu langa baiat am vazut ca mi-a polizat/slefuit unele parti de la aripi si trase inafara si am vazut ca erau curate. Dupa a dat cu chit pe unde trebe si filer...iar vopseaua am luat,o de la KLAR.
In rest masina nu a avut pic de rugina, doar la bagheta spate de lumini de la nr de inmatriculare...ca am vazut ca era schimbata de neamt dar de facut nu stiu de ce nu a facut-o.
|
|
|
12-06-14, 11:05
|
#116
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Quote:
Originally Posted by vali vtk
Pentru protectia pompei de injectie si a injectoarelor pune 300ml ulei 2t(cu norma JASCO-FC) la un plin de motorina.
|
Prea mult 300, as zice 150 maxim 200ml. Dar asta la injectie Delphi ca la Bosch sau Siemens nu prea are sens.
|
|
|
27-06-14, 21:31
|
#117
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Am vandut Keskinurile...
Acum is in cautare de alte jante
|
|
|
30-06-14, 22:35
|
#118
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Incercam si concavele  Rondell 21
|
|
|
30-06-14, 22:48
|
#119
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
buna treaba...mai ales daca o sa pui si gumele potrivite pentru ele o sa dea frumos
daca le-ai luat de aici de pe forum,ai facut afacere buna,jantele arata bine si omul le avea la un pret bun,si greu gasesti rondell 21
spor
|
|
|
01-07-14, 10:22
|
#120
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 588
|
Re: E46 - 320D Blue M-tech 1
Jantele nu,s luate de aici de pe forum...ale lui is pe 17 8J.
Ale mele is luate din Arad si is pe 18'' 9/10J...momentan is in cautare de gume 215/35 sa pun pe fata iar pe spate am 225/40. Acum ar cam trebui sa le dau o vopsea ca nu,mi plac cum is facute si culoarea griului de pe ele.
|
|
|
|
|