09-06-10, 19:23
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
frumos si ursul tau, pare f bine inchegat
asa e, nu se potrivesc nici farurile, nici grila. in ziua cand le-am montat le-am si pus la vanzare
tot ce vroiam sa modific la el erau rotile si suspensia, in rest, mici detalii care conteaza enorm
|
|
|
09-06-10, 22:25
|
#62
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,385
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Design Team]
|
Re: E30 - Old School
ce bani vrei pe faruri ? eu am acu hella originale albe. te intereseaza cumva cva? sau zi mi ce bani vrei pe ele
|
|
|
20-08-10, 00:10
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
hmm, cam de mult nu am mai trecut pe aici....
intre timp am dat interiorul la reconditionat, o sa fie piele bej, saptamana viitoare o sa fie si montat
|
|
|
27-08-10, 16:49
|
#64
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Ai fost surprins seara la furat )))
Sunt curios cum o sa traga cand o sa fie gata....
|
|
|
30-08-10, 14:00
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
problema tehnica:
triunghiul care iese din cutie de la motorul nou m20b25 este mai mare(distanta intre gaurile de prindere) decat triunghiul de pe majoritatea motoarelor m10, m20. triunghiul de pe m10 nu merge pe cutia de m20, pentru ca cutia de la m20 are axul pe care intra triunghiul mai mare.
a mai intampinat cineva problema asta? stiti vreo varianta de rezolvare? sudatul cardanului as vrea sa o exclud.
cutia este un getrag 260, desi nu cred ca are relevanta
|
|
|
30-08-10, 14:09
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,772
Member of: [VW] [Nissan]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by catalin_marin00
problema tehnica:
triunghiul care iese din cutie de la motorul nou m20b25 este mai mare(distanta intre gaurile de prindere) decat triunghiul de pe majoritatea motoarelor m10, m20. triunghiul de pe m10 nu merge pe cutia de m20, pentru ca cutia de la m20 are axul pe care intra triunghiul mai mare.
a mai intampinat cineva problema asta? stiti vreo varianta de rezolvare? sudatul cardanului as vrea sa o exclud.
cutia este un getrag 260, desi nu cred ca are relevanta
|
ce iti trebuie tie se numeste cardan cu flansa mare , il gasesti pe orice urs cu 2.3 , 2.4 , 2,5 sau 2.7 .... seria 5 e34 , pisica ......
Flansa mica de cardan s`a pus pe urs , din cate stiu eu , doar pe 1.6 , 1,8 si 2.0 .
__________________
The best part of falling still is getting back up again - by David Belle
|
|
|
22-09-10, 18:25
|
#67
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Cataaa_
ce iti trebuie tie se numeste cardan cu flansa mare , il gasesti pe orice urs cu 2.3 , 2.4 , 2,5 sau 2.7 .... seria 5 e34 , pisica ......
Flansa mica de cardan s`a pus pe urs , din cate stiu eu , doar pe 1.6 , 1,8 si 2.0 .
|
Cardanu cu flansa aia se gasea doar pe 2.4 diesel si 2.7, s-a rezolvat intre timp....
pune si tu poze cu interiorul!!!
Ps. e gata husa aia la schimbator?
si o poza de la mine cand se pregatea sa merarga sa i se puna evacuarea
|
|
|
28-09-10, 20:54
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
am reusit cu greu sa rezolv interiorul: nu se vede prea bine culoarea in pozele astea, dar este un bej. interiorul meu era tot bej, dar alta nuanta, asa ca mai am mult de lucru la el, dar acum pot merge cu masina fara sa ma intrebe toata lumea de ce merg cu scaunele rupte.
trebuie sa schimb uratenia de schimbator, voi incerca sa imbrac unul in aceeasi piele bej, sa vedem cam cat timp rezista la mizerie, desi parca nu ii dau mai mult de 2-3 luni. stie cineva daca se poate da pielea cu vreun lac, sa o protejeze? sau luciul specific pielii de pe volane se obtine doar din prelucrarea pielii?
|
|
|
28-09-10, 21:41
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport] [Echipa de sprijin] [4Rally]
|
Re: E30 - Old School
frumos rau interiorul
|
|
|
28-09-10, 23:40
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: E30 - Old School
Frumos dar pretentios. Daca faci si bordul asa...sa fie un "intreg" o sa fie super super!
|
|
|
29-09-10, 18:11
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
eu am in gand sa fac tot interiorul aceeasi culoare, aceeasi nuanta, sa vad daca reusesc. mi-a zis cineva ca exista un vopsitor care se pricepe f bine la vopsit interioare, sa vad de ce e in stare.
|
|
|
03-10-10, 16:28
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
si niste poze cu motorul deja instalat.
nu am apucat sa il folosesc prea mult, pt ca s-a rupt tamponul la motor pe dreapta
|
|
|
06-10-10, 16:40
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
problema: tampoanele de la motor erau de la e34(sunt putin mai inalte decat cele de e30). cel din dreapta masinii era inclinat inspre fata masinii destul de mult, de aceea a cedat. am schimbat ieri flansa de la cardan +tampoanele de la motor, sta mai bine motorul acum, dar tamponul din dreapta tot este putin inclinat spre botul masinii(mai putin decat era cu tampoanele de e34). mie imi da impresia ca este impins in fata de cardan, dar nu imi pot da seama cum de este impins doar din dreapta, si din stanga nu
|
|
|
06-10-10, 16:44
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 5,097
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [BMW] [VW]
|
Re: E30 - Old School
ai fixat tamponul cu ghidul ala de cauciuc in gaura aia din punte ? daca invarti de el ... isi schimba pozitia mai la st mai la dr
|
|
|
06-10-10, 20:13
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
alea de e34 asa erau, puteam sa le sucesc, nu erau suruburile pe aceeasi linie, dar la astea de e30 nu mai e asa, sunt pe aceeasi linie, si le-am montat cu ghidajul in gaura aia.
cardanul ar trebui sa il pot alinia cu usurinta? la mine il fixez pe flansa, la cutie, si apoi imping de el in sus din zona rulmentului, si opune ceva rezistenta cand il imping in sus
|
|
|
|
|