Quote:
Originally Posted by \"bogdanelius\"
Luciane ce ma oftic ca ne-a sparg gashca politia aseara ca tare as fi vrut sa ne dam ... oricum ai vazut m-am tinut cu 325 (VEC_ul) ma luat putin la plecare ca nah are tractiune spate dar m-am tinut egal cu el apoi ... oricum astept vinerea viitoare ...
|
Opaaaaaaaaaa dar ce vad eu in semnatura ta ? 16v ? Pai parca era 8v !!! Sau prin eliminarea catalizatorului a luat inca 8v ?
) Man .. uite cum stau lucrurile : Trebuie sa ai si ceva onoare . Te va respecta oricum lumea pt modificarile facute motorului . Nu trebuei sa vinzi gogosi cu \"2000 8v fara catalizator \" care rupe masina de 150 cai si sta cu VEC-ul ! Nu e frumos . Nu de alta .. dar imi era simplu sa-ti spun ca i-am schimbat jiglerele la nova si in rest o motorul ei . Si ... ti-ai luat 3 masini de la Nova !!! Urat ! Dar bine ca ai curatat catalizatorul si acum scoate 170 cai
. Scuza-mi indignarea dar nu suport oamenii care imping motorul si apoi spun ca ... au pus filru de aer sport si asta e motivul pt care trage !
P.S. - Aseara , dupa ce am zburat la propriu dupa impactul cu o groapa din 1-a ... dadeam 3 . 2 nu mai cupleaza . Revansa ... cel mai sigur pe 10 la Craiova . Iti spun de acum ce modificari voi avea - presiunea 1.2 bar , alt intercooler , cutie de renault 5 gtt .
Si inca ceva ... nu stiu cum stateai cu VEC (poate nu-i dadea) ca eu si hyundai ne suiam pe voi . Eram in 3 cu pedala la 1/2 . Daca ii dadeam blana nu aveam loc de voi . Asta asa k sa te ambitionez putin . Poate faci toata evacuarea de inox si trage si ea la 200 cai. Dupa cum spuneam ... la cunostintele mele elementare la capitolul motoare ... sa-mi spui ca ai curatat catalizatorul si acum stai cu 325 ... ori ma iei de prost ori ai dat bani la 325 sa nu o calce . Sper ca ai dat bani ...