Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce motor preferati?
OTTO 82 55.03%
DIESEL 29 19.46%
WANKEL 13 8.72%
HYBRID-ELECTRIC 25 16.78%
Voters: 149. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 20-01-09, 11:55   #16
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

deci pe scurt atunci cel mai bun ar fi electric in situatia asta.
inca mai trebuie sa se lucreze la baterii care sa aiba o autonomie mai mare, dar incet incet se fac toate.
si cea mai buna masina e cea care cere cat mai putini bani de la tine (pret masina/intretinere/consum etc)
Spark is offline   Reply With Quote
Old 20-01-09, 22:10   #17
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

eu prefer motorul otto, cat o sa mai supravietuiasca
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 17:59   #18
criss_cars
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
criss_cars's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[FORD]
[Echipa de sprijin]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Pentru cei cu Green Pace cel hybrid pentru cei cu sange in vene OTTO.

Last edited by aleks; 22-01-09 at 22:45.
criss_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 03:10   #19
boracash

Stage 1
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

nu inteleg de ce alegeti multi pe benzina.pt ca cel electric e cel mai ecologic(parerea mea)
si cel mai de viitor
boracash is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 04:29   #20
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by criss_cars View Post
Pentru cei cu Green Pace cel hybrid pentru cei cu sange in vene OTTO.
oricand as alege un hybrid hydrogen-electric fata de benzinar sau diesel si de mirare si eu am sange in vene ......
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 16:34   #21
criss_cars
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
criss_cars's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[FORD]
[Echipa de sprijin]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Dar eu nu am zis ca nu va fi cel electric de viitor. Pentru ca resuresele de petrol sunt clar pe terminate si va trebuii sa se gaseasca un combustil sa il inlocuiasca pentru ca masinile sunt de viitor. Dar astept sa vad o masina super car pe strada cu motor electric astept sa vad un motor electric care sa faca drifturi sau draguri. Eu am zis k aleg motorul OTTO cei ce au sange in vene si ma refeream la persoanele care folosesc masina pentru distractie pentru adrenalina, cei de duc copii la scoala pot folosii un Prius. Acum ca vor aparea motoare electrice care vor face furori da vor aparea dar momentan sunt cam la inceput sa vedem cu trecerea timpului. Si sincer nu stiu o masina de serie in momentul asta doar cu motor electric fara sa fie insotita de un diesel sau un otto.
criss_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 22:28   #22
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by criss_cars View Post
Dar astept sa vad o masina super car pe strada cu motor electric astept sa vad un motor electric care sa faca drifturi sau draguri. Eu am zis k aleg motorul OTTO cei ce au sange in vene si ma refeream la persoanele care folosesc masina pentru distractie pentru adrenalina .
mai cauta pe youtube dupa cuvintele electric car si o sa vezi ca masini electrice sau mai dat cu ferrari , dodge viper , gtr , etc si monstri de benzina cu 6-700 cai au cam ramas in urma fata de masini cu motoare electrice ex: white zombie , tesla , eliica , tzero , etc
si eu abea astept sa vad o asemenea masina pe strada punand la semafor la liniute cu un supercar

Quote:
Originally Posted by criss_cars View Post
Si sincer nu stiu o masina de serie in momentul asta doar cu motor electric fara sa fie insotita de un diesel sau un otto.
prima masina de serie de anul trecut Honda FCX Clarity
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 20:24   #23
criss_cars
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
criss_cars's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[FORD]
[Echipa de sprijin]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Sincer daca as avea bani ti-as cumpara acea masina electrica sa te vad ce faci cu ea in Romania de unde alimentezi, unde o repari etc. Eu unu ma repet si e ultima data nu contest avantajele motoarelor electrice dar sunt la inceput reteaua de alimentare nu e inca accesibila, autonomia e foarte mica. Iar de acele super masini electrice gen Tesla ce se intrec cu Enzo nu am nimic de spus doar ca pe ele le folosesti max 200km un Enzo il folosesti mai mult sigur si o priza pentru Tesla gasesti mai greu decat un OMV pentru Enzo. Acum te intreb sunt atatea masini de vis gen Enzo, Carrera GT, Veyron etc care s-au produs in serie intr-un nr mic ce e drept dar cate modele asa super car electrice s-au produs?
Asta e parerea mea nu incerca sa mi-o schimbi pentru k nu vei reusii. Peste 100 de ani cand motoarele electrice se vor dezvolta si vor avea o istorie si o retea de alimentare, serviceuri specializate atunci 100% iti voi da dreptate.
criss_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 21:10   #24
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

eu votez pentru otto ..o lume fara masini cu motor otto e aiurea de tot..nu imi imaginez sa sune toate masinile ca niste aspiratoare sau ca niste ventilatoare azi maine o sa inlocuiasca si fotbalistii cu robotei..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 16:41   #25
nazca

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,089
Member of:
[DACIA]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

votez otto
in ziua de azi aceste motoare sunt din ce in ce mai economice si mai putin poluante cu un plus de putere
sunt mult mai silentioase decat cele diesel
la noi inca nu au aprut cele electrice si hybride pentru a-mi da cu parerea

Last edited by nazca; 27-01-09 at 18:46.
nazca is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 18:32   #26
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by nazca View Post
votez otto
motiveaza te rog
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 19:59   #27
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by criss_cars View Post
Sincer daca as avea bani ti-as cumpara acea masina electrica sa te vad ce faci cu ea in Romania de unde alimentezi, unde o repari etc. Eu unu ma repet si e ultima data nu contest avantajele motoarelor electrice dar sunt la inceput reteaua de alimentare nu e inca accesibila, autonomia e foarte mica. Iar de acele super masini electrice gen Tesla ce se intrec cu Enzo nu am nimic de spus doar ca pe ele le folosesti max 200km un Enzo il folosesti mai mult sigur si o priza pentru Tesla gasesti mai greu decat un OMV pentru Enzo. Acum te intreb sunt atatea masini de vis gen Enzo, Carrera GT, Veyron etc care s-au produs in serie intr-un nr mic ce e drept dar cate modele asa super car electrice s-au produs?
Asta e parerea mea nu incerca sa mi-o schimbi pentru k nu vei reusii. Peste 100 de ani cand motoarele electrice se vor dezvolta si vor avea o istorie si o retea de alimentare, serviceuri specializate atunci 100% iti voi da dreptate.
oooo , iti as multumi daca imi ai lua o masina electrica , pe aia inca o pot incarca simplu cu un transformator din priza, sau poate direct din priza deci cu tesla nu tre sa merg la OMV si imi ar fi o masina perfecta de oras (si de liniute )
Este clar ca sistemul electric ,si hybrid cu hydrogen este pe la inceput si nu vreau sa schimb parerea nimanui despre acestea masini deoarece fiecare "vede a lui" , eu doar sunt 1 dintre multi care vrea sa vb despre masinile astea mai mult ,ca daca vb mai mult despre ele sunt mai in fata si si cu asta am mai facut un pas inainte sa ajunga s pe la noi , daca nu vb despre ele sitoti zicem ca " da otto si diesel e cel mai bun " multi nici nu o sa fie curiosi de masini electrice si asa se va uita de astea . as dori sa fiu mai multi oameni care sa vada partea pozitiva a acestor masini asa cum o vezi si tu chiar daca nu sunt statii de alimentare ( inca ) , sa vada ca tehnologia este mai buna chiar daca este pe la inceput (este doar parerea mea ) sa nu scrie simplu ca " am votat cu otto ca am vazut ferrari la F1 ce mere sau am logan sau bmw ce mere de rupe " etc ...
treaba cu alimentare eu cred ca se poate rezolva mai usor decat ne- am gandi , hydrogen poti primi dintr-o simpla electroliza din apa chiar si din apa din robinet inca ceva ce nu depinde de ulei .
in legatura cu service daca este vb de partea electrica iar nu este atat de complicat cum se pare deoarece este motor electric . stiu mai este si restul sistemului dar daca incepe sa fie 1-2 - 10 masini de astea eu zic ca o sa se inmulteasca ca ciupercile
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 21:09   #28
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
acele super masini electrice gen Tesla ce se intrec cu Enzo
Poate in visele actionarilor firmei.
Tesla Roadster,care e doar un Elise pe baterii,nu merge absolut deloc spectaculos.Merge foarte bine pentru 248 CP pentru ca e foarte usor.
Desi exista povesti pe net despre un Tesla Roadster care a facut sfertul in 12,757 (care inseamna 12,8 nu 12,7 cum il lauda toata lumea) Car&Driver l-au testat cu 13,3 sec@104 mph,si nu am vazut niciunde o dovada a celor 12,7 secunde.Identic cu un Elise SC de doar 220 CP (adica 28 in minus).Iar motorul de Elise e unul dintre cele mai slabe in productie la curba de putere in forma aspirata (Evo ziceau ca "face Type-R-ul sa se simta ca un turbodiesel"),iar un compresor centrifugal care face presiune sus de tot nu il ajuta prea mult.Un Exige S 240,testat tot de C&D a facut 12,8@107,tot cu motorul ala doar ca de 240 HP.
Trecand peste variatiile dintre teste ideea e ca Tesla Roadster merge cam (sau ceva mai slab) o masina pe benzina de masa si puterea ei,deci nimic spectaculos.
Pana la performante de Enzo mai e cale lunga...ca sa nu mai vorbim de distributia de masa care ii afecteaza manevrabilitatea.
Race is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 21:45   #29
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by Race View Post
Poate in visele actionarilor firmei.
Tesla Roadster,care e doar un Elise pe baterii,nu merge absolut deloc spectaculos.Merge foarte bine pentru 248 CP pentru ca e foarte usor.
Desi exista povesti pe net despre un Tesla Roadster care a facut sfertul in 12,757 (care inseamna 12,8 nu 12,7 cum il lauda toata lumea) Car&Driver l-au testat cu 13,3 sec@104 mph,si nu am vazut niciunde o dovada a celor 12,7 secunde.Identic cu un Elise SC de doar 220 CP (adica 28 in minus).Iar motorul de Elise e unul dintre cele mai slabe in productie la curba de putere in forma aspirata (Evo ziceau ca "face Type-R-ul sa se simta ca un turbodiesel"),iar un compresor centrifugal care face presiune sus de tot nu il ajuta prea mult.Un Exige S 240,testat tot de C&D a facut 12,8@107,tot cu motorul ala doar ca de 240 HP.
Trecand peste variatiile dintre teste ideea e ca Tesla Roadster merge cam (sau ceva mai slab) o masina pe benzina de masa si puterea ei,deci nimic spectaculos.
Pana la performante de Enzo mai e cale lunga...ca sa nu mai vorbim de distributia de masa care ii afecteaza manevrabilitatea.
nu cred ca performantele unei masini se rezuma doar la cat scoate sfertul de mila.. si inca o chestie nu a am zis ca ma incerd in consumurile date de producator ..oricu daca ai lua zece soferi diferiti nici unu are avea acelas stil de condus ..in leg cu tesla tehnologia full electrica sau hybrida e prea scumpa inca ...tesla costa 109000$ eu unu nu as da bani astia numai ca sa fiu trendy..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 02-02-09, 10:42   #30
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Otto vs. Diesel vs. Wankel vs. Hybrid-electric

otto, eu sunt mai old school, sper sa mai fie destul petrol pana in 2050 si dupa aia sa mergem cu masini electrice si mimam noi sunetul motorului, wankel e bunicel da nu prea are cuplu, iar diesel, ei bine sunt tanar si imi plac sportivele
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -