VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
12-12-10, 14:06
|
#16
|
Subaru Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,823
Member of: [SUBARU]
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
Quote:
Originally Posted by DONU'
Filtrele de aer au rolul de a filtra aerul care intră īn motor, reţinānd praful şi impurităţile, asigurānd alimentarea continuă cu aer curat a motorului, necesar formării amestecului carburant, īn vederea aprinderii şi arderii acestuia pentru dezvoltarea de cuplu motor şi putere, necesare realizării propulsiei autovehiculelor.
Īmbācsirea filtrului de aer sau deteriorarea acestuia produce efecte deosebit de negative: motorul pierde din putere, accelerarea nu se mai realizează corespunzător, amestecul carburant devine mai bogat īn combustibil (din cauza aerului insuficient), creşte consumul de carburant, creşte nivelul emisiilor poluante īn gazele de evacuare, creşte uzura motorului şi se poate ajunge chiar la griparea acestuia.
|
bine punctat
|
|
|
12-12-10, 14:28
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
din moment ce unii chiar au facut teste cu filtrele de aer , si anume : 3 categorii de masini(normala , medie , performanta) si au inceput : montat filtru , pusa pe dyno..montat alt filtru , pusa iar pe dyno si tot asa si rezultatu a fost si un plus de putere inseamna ca da.
la fel au facut si cu combustibilu : 3 masini din 3 clase diferite..golit rezervor , pus carburant "slabut" , pusa pe dyno....golit rezervor , pus carburant "mediu" , pusa iar pe dyno...golit rezervor , pus carburant de top , pusa iar pe dyno.
si in cazu asta s-a observat o crestere de putere da numai la clasa medie foarte putin si considerabil la masina "potenta".
nu mai stiu unde am vazut filmuletu(acu vreo 2 ani) si masinile erau un Golf V , nu mai stiu ce masina , si un subaru impreza.
|
|
|
12-12-10, 15:30
|
#18
|
Stage 3
Join Date: May 2010
Posts: 161
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
Quote:
Originally Posted by Tzzantaru
din moment ce unii chiar au facut teste cu filtrele de aer , si anume : 3 categorii de masini(normala , medie , performanta) si au inceput : montat filtru , pusa pe dyno..montat alt filtru , pusa iar pe dyno si tot asa si rezultatu a fost si un plus de putere inseamna ca da.
la fel au facut si cu combustibilu : 3 masini din 3 clase diferite..golit rezervor , pus carburant "slabut" , pusa pe dyno....golit rezervor , pus carburant "mediu" , pusa iar pe dyno...golit rezervor , pus carburant de top , pusa iar pe dyno.
si in cazu asta s-a observat o crestere de putere da numai la clasa medie foarte putin si considerabil la masina "potenta".
nu mai stiu unde am vazut filmuletu(acu vreo 2 ani) si masinile erau un Golf V , nu mai stiu ce masina , si un subaru impreza.
|
https://www.youtube.com/watch?v=4boT3iwgZKI
Am votat K&N, pentru rezultatele bune in toate testele.
|
|
|
13-12-10, 07:08
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
Last edited by GTR; 13-12-10 at 07:37.
|
|
|
13-12-10, 15:46
|
#20
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
Green foloseste un prieten si e chiar foarte multumit. Si eu as prefera Green in locul unui K&N, dar:
eu stiu ca un K&N este foarte permisiv, ceea ce clar il face bun pentru performanta, dar nepotrivit pentru mersul de zi cu zi prin praful nostru. In comparatie cu K&N, este mai mult sau mai putin permisiv Green? Ca totusi nu merita sa-ti sacrifici segmentii pentru o usoara crestere de putere...
|
|
|
13-12-10, 19:12
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: K&N vs INJEN vs SIMOTA vs FORGE vs HPS vs pippercross...?
Quote:
Originally Posted by amphetamine
Green foloseste un prieten si e chiar foarte multumit. Si eu as prefera Green in locul unui K&N, dar:
eu stiu ca un K&N este foarte permisiv, ceea ce clar il face bun pentru performanta, dar nepotrivit pentru mersul de zi cu zi prin praful nostru. In comparatie cu K&N, este mai mult sau mai putin permisiv Green? Ca totusi nu merita sa-ti sacrifici segmentii pentru o usoara crestere de putere...
|
Pai tocmai asta arata si filmuletul pus de mine, anume green este mai permisiv decat k&n.
|
|
|
|
|