VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care e ??
|
Cielo
|
|
139 |
46.18% |
Solentza
|
|
94 |
31.23% |
Supernova
|
|
68 |
22.59% |
24-10-04, 18:39
|
#241
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
De ce vorbesti tu acolo e putere la roti.Una e puterea dezvoltata de motor si alta e puterea la roti.Depinde si de dyno.
|
|
|
24-10-04, 19:22
|
#242
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
Pai tocmai asta zicea si eu , adica solenza are vreo 75 din fabrica, (puterea motorului - la volanta, din cate stiu eu), la dyno se masoare puterea la roti. Baiatul ala care a modificat softul, avea 75 cp la roti ceea ce inseman 94 cp (aprox)- cu 25% pierderi - cam mult da e dacie totusi) la volanta, o crestere de 20 cp, din cip+evacuare. probabil , ca daca modifica cum trebuie axul si mai ales chiulasa mai scoate destul in plus .
|
|
|
24-10-04, 20:20
|
#243
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Mi se pare 94 cp pt chip+esapament inox cam mult...Tot cam pe acolo ma invirt si io cu cp ,dar am mai multe decit are solenza aia.De aceea mi se pare un pic ciudat.Si Cielo are potential dar motorasul de 1.4 al DSN/Solenza e mult mai bun.
__________________
0-100 km/h- fara numar!
|
|
|
24-10-04, 21:03
|
#244
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
Tot ce se poate, probabil ca nu sunt pierderile atat de mari. Asta numai sa masori o masina stock pe dyno
|
|
|
25-10-04, 18:52
|
#245
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
alex nos, nu mi-ai raspuns la intrebare, ce modificari ai la motor? in afara de cele clasice pe care le face toata lumea la un SN
|
|
|
26-10-04, 00:01
|
#246
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Modificarile standard+alte...Adica chip,K&N,evacuare fara tobe sau catalizatoare si cu teava de diametru marit de la un cap la altul al masinii,bujii +altele..Mai fac cit de curind noi modificari, dar deja am inceput sa am probl cu cutia de viteze...
|
|
|
26-10-04, 12:22
|
#247
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Mareste-i compresia la 11:1,usureaza vibrochenul,bielele si volanta, cauta o axa cu came pe 300 grade.Mareste interiorul galariei de admisie, si gaurile de admisie ale chiuloasei.
Astea implica sa demontezi motorul, dar o sa ai intr-adevar un motor capabil,pe care il poti numii modificat
Nu m-a interesat niciodata cum e construit motorul asta de pe SN, dar cred ca mai mult ca sigur se poate marii si cilindreea.
|
|
|
26-10-04, 13:15
|
#248
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Acum vreau sa maresc compresia un pic.Dar nu ma apuc de modificari serioase pt ca nu am bani sa imi iau alta masina.Si daca fac modificari la greu o sa fuga masina dar este inveitabil sa nu inceapa sa se strice,pt ca nu e un motor de curse.E un motoras de mare serie care nu a fost conceput sa fie folosit la maxim tot timpul...
|
|
|
26-10-04, 16:43
|
#249
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
axa de peste 300??
|
|
|
26-10-04, 23:55
|
#250
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
|
cam tarziu la vot..dar aleg CIELO
|
|
|
27-10-04, 09:43
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
pt vcosmin....cand a zis axa de peste 300...SGM se referea la faptul ca timpul cat supapa va sta ridicata este de peste 300 de grade, adica tot timpul admisiei,respectiv evacuarii plus avansul la deschidere si intarzierea la inchidere, toate aceste grade dau peste 300 de grade.... de ex la o dacie 1310, supapa sta deschisa 260 de grade atat la admisie cat si evacuare...
admisie: avans deschidere 20 grade+ 180 grade ciclul de admisie + 60 grade intarzierea la inchidere
evacuare: avans deschidere 60 grade + 180 grade ciclu evacuare + 20 grade intarziere inchidere
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
27-10-04, 11:23
|
#252
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
Stiu ce inseamna, dar e vb ca 300, e chiar exagerat, ffind chiar peste specificatia rally, adica o plajat de turatii utila de la 4500-7000 rpm nu incanta pe nimeni.
Exemplu
R5gtt - 276 grade RALLY + 20HP
Renault Clio 16v RACE - 300 grade + 25 HP
|
|
|
27-10-04, 11:27
|
#253
|
Guest
|
OFFTOPIC!!!
|
|
|
27-10-04, 14:22
|
#254
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
cielo / mai mult potential de tuning, mai multe piese etc
|
|
|
27-10-04, 14:24
|
#255
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Exista axe pe 310 grade, plaja de turatie 4500 - 8500 ture. Daca vreti axe cu came,vorbiti cu Ford_V6.
http://www.kentcams.com/index.htm
La dacie axa e pe 262 (22/60. 20/62), la mine e pe 282 grade (30/72,72/30). Sper ca datele sunt corecte,si nu m-a lasat memoria
Are putere intre 3500-6500, sub 3000 e moarta,parca stau pe loc. Relanti il am la 1100.
|
|
|
|
|