Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care e ??
Cielo 139 46.18%
Solentza 94 31.23%
Supernova 68 22.59%
Voters: 301. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 24-10-04, 18:39   #241
Alex NOS

Stage 3
 
Alex NOS's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

De ce vorbesti tu acolo e putere la roti.Una e puterea dezvoltata de motor si alta e puterea la roti.Depinde si de dyno.
Alex NOS is offline   Reply With Quote
Old 24-10-04, 19:22   #242
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

Pai tocmai asta zicea si eu , adica solenza are vreo 75 din fabrica, (puterea motorului - la volanta, din cate stiu eu), la dyno se masoare puterea la roti. Baiatul ala care a modificat softul, avea 75 cp la roti ceea ce inseman 94 cp (aprox)- cu 25% pierderi - cam mult da e dacie totusi) la volanta, o crestere de 20 cp, din cip+evacuare. probabil , ca daca modifica cum trebuie axul si mai ales chiulasa mai scoate destul in plus .
vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 24-10-04, 20:20   #243
Alex NOS

Stage 3
 
Alex NOS's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Mi se pare 94 cp pt chip+esapament inox cam mult...Tot cam pe acolo ma invirt si io cu cp ,dar am mai multe decit are solenza aia.De aceea mi se pare un pic ciudat.Si Cielo are potential dar motorasul de 1.4 al DSN/Solenza e mult mai bun.
__________________
0-100 km/h- fara numar!
Alex NOS is offline   Reply With Quote
Old 24-10-04, 21:03   #244
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

Tot ce se poate, probabil ca nu sunt pierderile atat de mari. Asta numai sa masori o masina stock pe dyno
vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 25-10-04, 18:52   #245
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

alex nos, nu mi-ai raspuns la intrebare, ce modificari ai la motor? in afara de cele clasice pe care le face toata lumea la un SN
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 00:01   #246
Alex NOS

Stage 3
 
Alex NOS's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Modificarile standard+alte...Adica chip,K&N,evacuare fara tobe sau catalizatoare si cu teava de diametru marit de la un cap la altul al masinii,bujii +altele..Mai fac cit de curind noi modificari, dar deja am inceput sa am probl cu cutia de viteze...
Alex NOS is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 12:22   #247
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Mareste-i compresia la 11:1,usureaza vibrochenul,bielele si volanta, cauta o axa cu came pe 300 grade.Mareste interiorul galariei de admisie, si gaurile de admisie ale chiuloasei.
Astea implica sa demontezi motorul, dar o sa ai intr-adevar un motor capabil,pe care il poti numii modificat
Nu m-a interesat niciodata cum e construit motorul asta de pe SN, dar cred ca mai mult ca sigur se poate marii si cilindreea.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 13:15   #248
Alex NOS

Stage 3
 
Alex NOS's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 104
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Acum vreau sa maresc compresia un pic.Dar nu ma apuc de modificari serioase pt ca nu am bani sa imi iau alta masina.Si daca fac modificari la greu o sa fuga masina dar este inveitabil sa nu inceapa sa se strice,pt ca nu e un motor de curse.E un motoras de mare serie care nu a fost conceput sa fie folosit la maxim tot timpul...
Alex NOS is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 16:43   #249
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

axa de peste 300??
vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 23:55   #250
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

cam tarziu la vot..dar aleg CIELO
LEXUS is offline   Reply With Quote
Old 27-10-04, 09:43   #251
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

pt vcosmin....cand a zis axa de peste 300...SGM se referea la faptul ca timpul cat supapa va sta ridicata este de peste 300 de grade, adica tot timpul admisiei,respectiv evacuarii plus avansul la deschidere si intarzierea la inchidere, toate aceste grade dau peste 300 de grade.... de ex la o dacie 1310, supapa sta deschisa 260 de grade atat la admisie cat si evacuare...
admisie: avans deschidere 20 grade+ 180 grade ciclul de admisie + 60 grade intarzierea la inchidere
evacuare: avans deschidere 60 grade + 180 grade ciclu evacuare + 20 grade intarziere inchidere
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 27-10-04, 11:23   #252
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

Stiu ce inseamna, dar e vb ca 300, e chiar exagerat, ffind chiar peste specificatia rally, adica o plajat de turatii utila de la 4500-7000 rpm nu incanta pe nimeni.
Exemplu

R5gtt - 276 grade RALLY + 20HP
Renault Clio 16v RACE - 300 grade + 25 HP
vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 27-10-04, 11:27   #253
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

OFFTOPIC!!!
  Reply With Quote
Old 27-10-04, 14:22   #254
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

cielo / mai mult potential de tuning, mai multe piese etc
vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 27-10-04, 14:24   #255
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Exista axe pe 310 grade, plaja de turatie 4500 - 8500 ture. Daca vreti axe cu came,vorbiti cu Ford_V6.
http://www.kentcams.com/index.htm

La dacie axa e pe 262 (22/60. 20/62), la mine e pe 282 grade (30/72,72/30). Sper ca datele sunt corecte,si nu m-a lasat memoria
Are putere intre 3500-6500, sub 3000 e moarta,parca stau pe loc. Relanti il am la 1100.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -