Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-06, 19:01   #16
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

sincer sa fiu as vrea sa le scoti caroseriile si sa observi asemanarile izbitoare, singura diferentza este forma masinii si interiorul care sincer sa fiu nu mi se pare cu nimic \"peste\", (singura chestie pe care o DETEST la cielo este gaura din bord mostenita de la kadett), cat despre incadrarea in clase cred ca te inseli putin - astept comparatii clare , nu clasa medie, clasa mini, clasa lux, detalii tehnice, specificatzii, adik lucruri elocvente (asta nu inseamana ca respect parerea altor persoana care si-au exprimat parerea)
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 19:17   #17
Schumi

Stage 2
 
Schumi's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 58
Default

Cu tot respectul, dar singura diferenta nu este in nici un caz forma caroseriei...E adevarat ca au multe in comun, dar daca singura diferenta ar fi forma caroseriei ar avea spre exemplu acelasi ampatament, ceea ce nu e cazul. Interiorul in Este cu mult mai mare si daca nu ma crezi te astept oricand pentru o comparatie..sa vezi si tu cum se sta spre exemplu in spate intr-un Espero si cum se sta in Cielo. Si despre incadrarea in clase, nu stiu ce vrei sa spui cu faptul ca ma insel? Ai alta parere? Daca nu ma crezi ia frumusel o revista de specialitate, cum ar fi un Autocatalog si vezi acolo. Cred ca am spus mai sus lucruri pe care Espero le are in plus fata de Cielo..Imi poate spune cineva ce are in minus? In afara de chestia cu consumu ptr ca aia este relativa si oricum nu este o diferenta hotaratoare.
__________________
See ya on the road!!! Seat Leon 1.9 TDI 110 CP - BZ 86 LUK
Schumi is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 20:23   #18
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

ai spus de ecartament - dau valorile acum Ecartament: Fatã - 1400, Spate - 1406 (mm)

legat de revistele de specialitate espero este o masina care s-a fabricat acum mult timp in urma se pare pana in 97 , se mai gaseste in cataloage ??? o alta chestie ar fi urmatoarea - care era diferenta de bani la data aparitiei Espero fata de Cielo ca acum la mana a2a Cielo inca se vinde foarte bine fata de Espero care este cam \"evitat\". Legat de confort ai dreptate legat de cotierele fata la Cielo care nu sunt disponibile (de onglinzi nu prea are rost sa vb) si bordul care este mai bine realizat. per total ca performante sunt izbitoare (cielo standard in schimb va pierde), ca confort - echivalente (Espero are mai multe plusuri), per intretinere/piese Cielo castiga, si cel mai important - vinzarea autoturismului unde Cielo se vinde foarte bine la mana a2a fata de Espero.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 20:26   #19
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

100%cielo
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 20:26   #20
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

am dat din greseala ecartamentul si nu ampatamentul , corectez, acesta este 2520 mm.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 22:44   #21
NOS

Stage 5
 
NOS's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
Default

Treaba cu \"o clasa peste\" nu inseamna ca reprezinta si un avantaj... intr-adevar Espero e o masina de dimensiuni mai mari, singurul avantaj la care sunt de acord cu ceea ce voi numiti \"clasa\"
__________________
Norocul este mult in lumea asta mare... s-a impartit egal, dar nu la fiecare
NOS is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 22:45   #22
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

o clasa peste... poti s-o iei cum vrei. e si mai mare dar, defapt, ma refeream la pret... espero nou costa cam 16.000usd. espero avea mai multe optiuni si din start motoare de conceptie mai noua si mai puternice.
espero second hand se gaseste la acelasi pret acum cu un cielo din acelasi an dar pe espero ai full electric, oglinzi incalzite, abs deobicei, ceva mai mult spatiu, design exterior (dupa gustul meu) mai frumos, pozitie mai joasa de condus (personal o prefer), fabricatie koreeana, motor de executive (minim) - daca vrei cielo executive platesti destul in plus. ok, ca dezavantaj ar fi pretul pieselor un pic mai ridicat (nu se pune, insa, problema de piese greu de gasit) si casco ceva mai scump.
dar alegerea mea ramane tot espero...
teddy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 23:08   #23
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

Quote:
ma refeream la pret... espero nou costa cam 16.000usd. espero avea mai multe optiuni si din start motoare de conceptie mai noua si mai puternice.
si care sunt motoarele alea mai puternice ca majoritatea espero au 15. soch si 1.5 dohc adica IDENTICE cu cele de pe Cielo ca sa nu vb si de cutia de viteze, am vazut si 1.8 montate pe ele ce e drept dar nu stiu cat de adevarata e treaba.

si cielo e full electric mai putin oglinzile ca sa raspund si la asta.
pozitia e aproape identica. este o masina scoasa repede din productie si costa cu 2000 - 3000 usd mai scumpa. cat de mana a2a uita-te cat de cautate sunt ..... sau nu sunt mai bine zis.
\"o clasa peste\" ar fi nubira si laganza - SIGUR, tocmai de aia a si aparut nubira ptr ca espero se aseamana prea mult cu Cielo si ala are motoare si cutie mai noua.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 23:21   #24
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

1.5 sohc? n-am vazut niciodata asa ceva pe espero.
1.5 dohc, 1.8, 2.0.
apropo, motorul de 2.0 e o alegere buna dar acolo chiar este o problema cu piesele. dar 115 cp si un consum mai mic decat la motorul 1.8 e ceva!
teddy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-06, 23:33   #25
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

ai drepatate si m-am inselat eu , nu este SOHC pe ele decat 1.5 DOHC, am vazut si 1.8 94 cp si cel 2.0 care este o raritate si sincer nu stiam de el, cat de cel 1.8 cu 94 cp fata de 1.5 cu 90 e ceva slab si nu vad \"tehnologia\" , in cazul asta fata de Cielo per total si Espero per total - adevarat performantele lui Espero sunt superioare. dar oare asta sa il faca castigator ?
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 18:25   #26
Schumi

Stage 2
 
Schumi's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 58
Default

Haideti sa o luam mai sistematic. Iata ce ofera in plus Espero fata de Cielo (echipari de varf):
- oglinzi electrice + incalizite (ceva f imp dupa parerea mea)
- potentiometru pentru modificarea intesitatii luminii din bord
- volan reglabil pe inaltime
- cotiera fata cu compartiment de depozitare (f utila si f placuta la drum lung)
- lampi pentru citit la locurile din spate
- buton pentru comandarea inchiderii centralizate a usilor
- spatiu sensibil mai mare in interior
Ca sa nu mai vorbim ca pe alte piete Espero a fost livrat cu tapiterie piele si scaune incalzite. Dupa parerea mea e clar..este o masina mai scumpa decat Cielo (ma refer la pretul de achizitie al masinii noi), si deci MAI BUNA, tinand cont ca este produsa de acelasi constructor. Faptul ca pe piata second-hand de la noi pretul este acelasi nu se datoreaza decat ideii tampite a unora dintre romani cum ca Espero consuma de rupe (pot sa contrazic pe oricine) si ca vezi doamne nu se mai fabrica, fata de Cielo care iese inca de pe portile uzinei din Craiova. Deci daca toate astea la care se mai adauga si performantele superioare nu il fac castigator, ce il face castigator pe Cielo???
Schumi is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 18:40   #27
D_M_X

Stage 5
 
D_M_X's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of:
[VW]
Default

In primul rand nu poti sa compari la comfort , dotari si clasa cielo cu espero ptr ca fac parte din clase diferite.
cielo este mai mic, espero este mai mare...si la exterior si la interior si la portbagaj si are si mult mai multe dotari standard decat are cielo cu toate dotarile incluse.
Daca vrei masina care consuma mai putin (cu 1 litru) cu doatari minime, spatiu interior minim ptr 4 persoane poti alege cielo.
Daca vrei sa stai comod si sa ai parte de multe doatari poti alege espero.
Sebastian pe tine te inteleg de ce zici cielo 100%
Espero este net superior fata de cielo din toate pct de vedere.
Am condus mult timp cielo, am stat pe toate locurile in masina si acum am espero .Ptr ca este cu o clasa peste cielo si la bani putini ati ofera multe doatari si confort.
PS: si eu am motor de 2.0 dar nu de 115 cp........
D_M_X is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 18:46   #28
Schumi

Stage 2
 
Schumi's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 58
Default

D_M_X...you've got the point man! Cam asta am zis si eu in mare parte.
PS: Unde ti-a gasit Espero de 2L, cred ca esti foarte multumit de el, nu?
Schumi is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 18:56   #29
D_M_X

Stage 5
 
D_M_X's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of:
[VW]
Default

La bucuresti. Si sunt f multumit de el.Am si comfort si trage si ca nesimtzitu..... spre stupoare unora
D_M_X is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 18:57   #30
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

ok apreciez ca sistematizezi avantajele si dezavantajele, dintre cele enumerate de tine apreciez in principal cotiera si volanul reglabil pe inaltime, lampile de citit spate cel putin mi se par o absurditate (am pe alta masina acest accesoriu si niciodata nu l-am folosit), cat de pretul de achizitie nu intotdeauna ce e mai scump e mai bun, exemplele sunt multiple in domeniu auto si diferenta de bani in special se datora acestor lucruri pe care le-ai descris. performantele (motor) sunt putin cam .... (astept oameni cu motorul SOHC) .... de partea Espero (eu mai mult vorbeam de executive si l-am cam omis pe cel normal) cat despre dinamica de condus sunt sensibil apropiate, legat de consum nu ma pronunt dar ideea e ca \"nu se mai fabrica\" este foarte serioasa deoarece reprezinta un dezavantaj, cat de Cielo nu se fabrica numai la Craiova, el se face si in Polonia sub denumirea Nexia, acest lucru acorda incredere dpdv al pieselor , subiect discutat anterior unde pentru Espero unele trebuie comandate si vorba lui Teddy motorul de 2l duce sever lipsa de piese ceea ce il trage mult in jos.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -