Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - Oferte Extinse Firme > Firme Piese Auto

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-09-09, 18:00   #91
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Of, nu ma ajuta deloc saracia asta de telefon, nu vad pozele decat foarte mici... o sa trec in seara asta pe la niste prieteni si ma uit de acolo si-ti raspund. Sper ca saptamana viitoare sa-mi vina iphoneul inapoi si sa putem vorbi ca oamenii...
AlliedComposites is offline  
Old 25-09-09, 09:42   #92
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Am inteles acum, partea de jor, dar am niste intrebari: 1) piesa se prinde in suruburi? 2) pastram consola centrala, sau umplem zona aia pt lcd/ceasuri/etc si facem o singura piesa mare? 3) cat de mult conteaza greutatea finala pt tine? Ai vrea sa fie numai carbon, sau ar fi ok si un mix de carbon si sticla?
AlliedComposites is offline  
Old 25-09-09, 15:35   #93
topser
Fiat Driver

Stage 5
 
topser's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[DAEWOO]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

consola centrala vreau sa ramana asa cum e...
nu stiu sigur daca se prinde in suruburi sau e cu cleme , o sa o dau jos sa vad exact..
nu ma intereseaza greutatea , dar nici sa fie mai grea decat piesa originala...
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH

BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID

Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
topser is offline  
Old 26-09-09, 22:50   #94
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Quote:
Originally Posted by topser View Post
consola centrala vreau sa ramana asa cum e...
nu stiu sigur daca se prinde in suruburi sau e cu cleme , o sa o dau jos sa vad exact..
nu ma intereseaza greutatea , dar nici sa fie mai grea decat piesa originala...

am inteles. Te intrebam de greutate, ca sa stiu ce sa-ti recomand pentru compozitie (carbon, carbon + sticla, etc), deci in cazul tau probabil ca cel mai bine ar fi sa o fac din sticla, cu stratul exterior din carbon. Asa ai si aspectul si pretul ramane accesibil. As zice ca ar iesi la pana 100 de euro asa, probabil undeva la 400 de ron
AlliedComposites is offline  
Old 26-09-09, 22:52   #95
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Quote:
Originally Posted by DONU' View Post
Te referi la pretul pe oglinda sau ambele?
300 de ron imi suna mult acuma ca m-am uitat din nou peste topic... probabil ar fi pe la 200-250 maxim pt ambele
AlliedComposites is offline  
Old 27-09-09, 03:32   #96
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Quote:
Originally Posted by topser View Post
consola centrala vreau sa ramana asa cum e...
nu stiu sigur daca se prinde in suruburi sau e cu cleme , o sa o dau jos sa vad exact..
nu ma intereseaza greutatea , dar nici sa fie mai grea decat piesa originala...
am vazut ca ti-ai luat un cupra lip pentru masina ta. tocmai lucrez la una pentru un octavia RS, si o sa bag niste poze maine ca idee daca te intereseaza. Pt octavia a trebuit sa o prelungesc un pic in spate ca sa nu ramana spatiu si sa se vada pamantul prin ea, dar din ce-am vazut din pozele tale, la tine nu e nevoie de asta.
AlliedComposites is offline  
Old 27-09-09, 08:58   #97
felixb

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 438
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Fratilor nu aveti incredere in tipu asta...mi-a stricat capota anu trecut, nu a onorat comanda, foarte ,foarte neserios...un tepar vrajitor...am stat 3 saptamani fara capota, dupa care mi-a adus-o indoita si cu vopseaua luata. A promis ca imi aduce capota din fibra si de atunci a trecut un an si...NIMIC...in schimb am scos din buzunar 6 milioane ptr indreptat , reparat si vopsit.Voi avea grija sa postez de fiecare data cand e nevoie, sa te stie lumea cine esti cu adevarat, pentru a nu pati si ei ca mine... a facut un scoop din carbon la un prieten care a inceput sa se topeasca la prima forja a masini...TZEPAR FERITI-VA

Last edited by felixb; 27-09-09 at 09:23.
felixb is offline  
Old 27-09-09, 11:52   #98
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Quote:
Originally Posted by felixb View Post
Fratilor nu aveti incredere in tipu asta...mi-a stricat capota anu trecut, nu a onorat comanda, foarte ,foarte neserios...un tepar vrajitor...am stat 3 saptamani fara capota, dupa care mi-a adus-o indoita si cu vopseaua luata. A promis ca imi aduce capota din fibra si de atunci a trecut un an si...NIMIC...in schimb am scos din buzunar 6 milioane ptr indreptat , reparat si vopsit.Voi avea grija sa postez de fiecare data cand e nevoie, sa te stie lumea cine esti cu adevarat, pentru a nu pati si ei ca mine... a facut un scoop din carbon la un prieten care a inceput sa se topeasca la prima forja a masini...TZEPAR FERITI-VA
unii oameni au un minim de intelegere si nu vin peste om cu amenintari, si tutor dintre ei li s-a rezolvat problema pana la urma!! DA atunci eram la inceput, DA atunci au fost unele probleme, DA atunci eram cu acei trei baieti pe care i-ati cunoscut domnule Felix si care singur mi-ati recomandat sa scap de ei, DA acum nu mai sunt cu ei, etc!!

nu am NIMIC de ascuns despre ce s-a intamplat in trecut, imi asum toata responsabilitatea pentru atunci, desi clar nu poate fi doar vina mea. Dar macar daca vreti sa ma faceti de cacao, macar nu uitati INTENTIONAT date importante din problema, numai de dragu de a manji mai bine!!

Sa incepem cu hoodscoopul de subaru!! DA asa este, l-am facut de mana, fara nici un pic de caldura, si fiind deasupra intercoolerului, rasina n-a rezistat, asta este foarte adevarat! Deasta domnule Felix v-am spus si dumneavoastra ca totusi nu mai pot sa va fac capota momentan pentru ca veti pati acelasi lucru, si v-am adus capotele inapoi acasa, pentru a va putea folosi masina temporar. Nu era o solutie buna, dar v-am explicat ca materialele de vid si tot ce aveam nevoie pentru a porni si a face la vid si aici ar mai fi durat mai bine de o luna, si nu avea nici un sens sa vi le tin pana atunci, CHIAR DACA RASINA ATACASE COLANTAREA in unele locuri, pentru ca de atunci v-am spus ca asta e, o sa v-o imbrac cu carbon cand am tot ce imi trebuie si nu va va costa nimic!!! Dupa am fost lasat balta de 2 dintre acei baieti, unul dintre ei fiind cel unde faceam piesele atunci, si nu am mai avut ce sa fac si a trebuit sa ma intorc acasa! De atunci au inceput amenintarile, cereri de 15 milioane de lei pentru a revopsi/recolanta capota, si alte lucruri frumoase. M-AM TOT RUGAT SA ASTEPTATI UN PIC, CA POATE REUSEAM SA ADUC MATERIALE DIN AFARA MAI REPEDE, DAR RASPUNSUL A FOST MEREU CA SA VA IAU CAPOTA SI PORTBAGAJ NOI IMEDIAT SI NICI O ALTA ALTERNATIVA NU ERA ACCEPTABILA!

Domnule Felix, acel baiat cu subaru, a abordat o atitudine mai intelegatoare, si problema lui s-a rezolvat si ras rezolvat, pentru ca nici eu nu-s un mitocan ordinar, si nici nu tratez lumea asa! El a refuzat sa-i refac scoopul pentru ca si-a comandat altul din 100% carbon, asa ca in schimb, restul lui de piese au fost MOCA! DA, nu ascund ca si unele dintre ele aveau mici probleme, dar el a fost ok sa astepte pana ma intorc ca sa retusam greselile. Deci pana la urma l-a costat 200ron pentru un eleron, capace faruri, capace faruri ceata, grila fata si scoop-ul care nu a iesit, si daca ar fi vrut i le-as fi refacut din nou la vid ca sa fie perfecte, insa mi-a zis ca pe el nu-l deranjeaza si e total ok cu ele. Daca este sau nu ok cu ele, daca doar vrea sa nu-si mai bata capul din nou n-am de unde sa stiu, dar atata timp cat stiu ca pana la urma n-a platit aproape nimic si ca EU m-am oferit sa repar greseala pe banii mei, nu am decat regretul ca lucrarea nu a iesit atunci si ca acum nu ma pot lauda cu ea! Nu stiu cat de PRIETEN sunteti cu acest baiat pentru ca el nu recunoastea acest lucru, ba mai mult, mi-a zis cum l-ati batut la cap "sa vina si el si impreuna sa veniti peste mine!!" si cum v-a trimis la plimbare!

Domnule Felix, probabil nu stiti pentru ca nu aveti de unde, dar in primavara asta, am fost din nou in romania (feb-april), pentru a lua de la inceput lucrurile cu baiatul care mai ramasese, singurul care cat de cat facea ceva pana atunci. Nu am postat aceasta intoarcere, dar in schimb mi-am adus ce materiale aveam nevoie pentru vid si am achizitionat restul de materiale de aici. Am inceput sa-l invat pe acel baiat cum sa videze ca sa nu mai apara probleme cu calitatea pieselor o data ce dam drumul din nou, si singurii pe care i-am contactat au fost FOSTII CLIENTI, ca sa le propun sa le refacem piesele la vid, si sa le relacuim daca era nevoie, pentru a indrepta problemele avute initial inainte de orice altceva!!! Majoritatea au venit, piesele lor au fost refacute, si cu unii n-am mai vorbit de atunci o data ce le-am terminat piesele, altii si-au trimis si prietenii si am mai pastrat legatura. Dar toti cei care au inteles care a fost problema, au fost ajutati, si orice alte piese care le-au mai vrut in plus, li le-am facut la preturi de nimic, tocmai pentru a ma revansa pentru problemele trecute!

Cand am plecat in aprilie inapoi acasa, l-am lasat pe fostul coleg mai mult sau mai putin inapoi la de unde incepusem vara trecuta, adica clientii care au avut probleme au fost rezolvati, incepusem sa avem un mic portofoliu nou cu lucrarile facute la vid in romania in acele luni, si eram gata sa intram din nou pe scena! Eu am plecat acasa CONVINS ca din acel moment lucrurile vor intra in normalitate, si firma va incepe sa produca, dar cum am plecat eu, baiatul pe care l-am lasat a mai facut o singura comanda, dupa care s-a lasat, ca chipurile e prea mult de munca

De ce nu v-am contactat si pe dumneavoastra atunci, de ce ati fost SINGURUL caruia inca nu i s-a rezolvat problema? MULTE motive, principalul fiind ca in primavara inca nu aveam cuptor si sincer nici spatiul necesar pentru a face unul, asa ca NU PUTEAM INCA SA VA AJUT, LA FEL CUM BAIATULUI CU SUBARU I-AU APARUT PROBLEME DE LA CALDURA, EXACT LA FEL VI S-AR FI INTAMPLAT DACA VA FACEAM CAPOTELE NOI DIN FIBRA SAU DACA VA LAMINAM CAPOTELE, DECI NU AVEA NICI UN SENS! DA, politicos ar fi fost sa va aduc la cunostiinta cum au progresat lucrurile, dar pe scurt, dupa experienta precedenta si STIIND ca deja v-ati reparat masina (deci varianta cu laminatul gratis picand!), ramanea doar optiunea de impacare de a va face capotele din carbon nu din sticla cum vorbisem, ca asa sa vedeti SPERAM ca totusi imi pasa de clienti, si ca nu las pe nimeni balta si pana la urma TOTUL se rezolva! Problema cu dumneavoastra a fost complicata si ras complicata de circumstante! Dumneavoastra vroiati 15 milioane pentru reparatii, eu atunci nu aveam de unde sa vi dau... Eu va rugam sa mai asteptati un pic sa facem ceva frumos, dumneavoastra pe buna dreptate si obisnuit cu tepele vroiati sa va aduce masina la starea cum era cat mai repede... ETC!!

Sincer, nici nu stiam si inca nu stiu de unde sa incep ca sa redresam problema... De cand m-am intors acum ma bate gandul sa va sun si sa va intreb cum am putea sa dregem ce a fost, ca un comentariu ca cel de mai sus era inevitabil sa nu vina de la dvs pana la urma, mai ales ca baiatul este membru destul de activ aici pe forum. Dar decat sa incepem iara cu cearta si cu nervi, am zis ca mai bine dau drumul intai, si cand am sa va arat comenzi facute si facute BINE, atunci sa va contactez, si sa va mai propun din nou sa trecem peste ce a fost, sa o luam de la inceput, si sa ajungem la o solutie!

Daca vreti sa discutam omeneste si CONSTRUCTIV despre cum sa rezolvam si problema dumneavoastra, eu sunt dispus oricand sa va invit la o cafea, si sa stam jos impreuna pana gasim o solutie care sa va multumeasca.

Last edited by AlliedComposites; 27-09-09 at 11:55.
AlliedComposites is offline  
Old 27-09-09, 16:55   #99
felixb

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 438
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Aveai telefonu meu,id-u de mess... puteai sa ma suni...in fine...nu e tarziu niciodata sa indrepti greseala...0743088749. Sper sa nu fie doar vorbe aruncate in vant cum ai facut pana acum...era mult mai corect sa fi zis ..da domnule am gresit fata de dumneavoastra(capota, portbagaj, stricate) datorita unor conjucturi, tin in mod expres sa ma revansez...nu crezi?..2 luni am asteptat un semn de la tine, plus ca numai raspundeai la telefon...intr-un final am fost nevoit sa-mi repar si sa vopsesc capota si portbagaju'...ar fi trebuit sa astept un an????

Last edited by felixb; 27-09-09 at 17:13.
felixb is offline  
Old 01-10-09, 07:15   #100
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Poze cu Cupra Lip-up cum spusesem, prelungita in spate pentru prinderi si ca sa nu se vada printre el si bara masinii (mai trebuie netezita si scurtate prelungirile, si dupa data cu ultima mana de lac)... Din pacate cu 2MP la telefon nu prea se intelege

Si ca sa nu fie singura, am mai facut cateva poze cu chestii mai interesante la care lucrez, ca sa nu credeti ca stau degeaba

poza 3 - buza fata originala Golf 5 GTI, cu prelungire de 2 cm. Era rotunjita frumos saraca, dar tocmai dadusem niste chit pe prelungire inainte sa plec ca sa-i dau si unghiul. Urmeaza un diffuser custom pe spate, si interiorul.

poze 4 si 5 - Suzuki GSX-R, carene de curse in reparatie. Plesnite si crapate la greu, ieri le-am intarit cu carbon, azi le netezesc, si diseara sau maine sunt inapoi pe motocicleta

poza 6 - Alfa 156 conversie consola centrala in consola double din, o modificare care as putea sa o fac teoretic pentru orice masina. Am umplut gaurile de ceasuri, le-am intarit cu carbon si am taiat in mare spatiul pentru ecran, asteptand sa vina clientul cu ecranul ca sa-l taiem la linie. Urmeaza netezirea si nivelarea intariturii de carbon, dupa care doata piesa va fi invelita

Mai sunt niste surprize, dar le voi pune probabil in weekend, cand piesele incepute de mai sus vor fi gata
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20090930_182902.jpg
Views:	126
Size:	292.1 KB
ID:	1108297   Click image for larger version

Name:	20090930_182920.jpg
Views:	92
Size:	302.3 KB
ID:	1108298   Click image for larger version

Name:	lip.JPG
Views:	114
Size:	124.4 KB
ID:	1108299  

Click image for larger version

Name:	20090930_183753.jpg
Views:	87
Size:	295.4 KB
ID:	1108300   Click image for larger version

Name:	20090930_183044.jpg
Views:	136
Size:	306.9 KB
ID:	1108301   Click image for larger version

Name:	20090926_215408.jpg
Views:	89
Size:	247.0 KB
ID:	1108302  


Last edited by AlliedComposites; 01-10-09 at 07:17.
AlliedComposites is offline  
Old 06-10-09, 16:12   #101
razvannet

Stock
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 2
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

La carenele moto cum o sa faci ca sa nu apara crapaturile prin vopsea dupa o perioada ?
Carenele moto sunt flexibile, nu rigide, stau langa motor care se incinge destul de tare, vibreaza...
Lipirea pe interior nu pare o solutie in astfel de cazuri, poate doar laminarea completa exterioara, altfel, considerand ca rasina chiar o sa faca priza buna cu abs-ul ala, e doar sa mentina forma, dar nu o sa opreasca crapaturile sa treaca prin vopsea.
razvannet is offline  
Old 07-10-09, 08:58   #102
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Le-as fi reinvelit, dar nu a fost nevoie findca pe baiat nu-l interesa asta, dat ca astea sunt carenele lui de curse, si pentru strada are alt set. Le-am intarit si le-am chituit si el le-a vopsit cu spray. Mai facuse 1 set tzandari sezonul asta, si din setul asta doar astea 2 piese au mai putut fi salvate, restul erau zob. Deci cum mai mult ca sigur si astea se vor sparge pe pista, aspectul nu inseamna nimic pt el. Ma gandeam sa folosesc pasta de rasina cu fibra tocata in loc de chit, dar n-a fost nevoie
AlliedComposites is offline  
Old 08-10-09, 16:27   #103
FeS

Stage 5
 
FeS's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,024
Member of:
[Opel]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Salut,
O consola centrala pt Opel Astra G cat m-ar costa sa o laminez cu folie carbon?
Uite si o poza cu ea si toate plasticele ei.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S7301816.jpg
Views:	137
Size:	95.1 KB
ID:	1118687  
FeS is offline  
Old 08-10-09, 17:12   #104
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Salut! Eu fac si laminarea tot cu fibra de carbon adevarata, tot la vid (ca sa nu iasa bule si denivelari ca atunci cand sunt facute de mana). Pt toate, de sus pana jos, ar fi sub 100E, aproximativ 400 Ron
AlliedComposites is offline  
Old 08-10-09, 17:24   #105
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: PRODUCERE PIESE DIN FIBRA DE CARBON, ACUM SI IN ROMANIA

Toate adica consola cu ecran digital, consola radio, usita scrumiera, ornament bricheta, schimbator
AlliedComposites is offline  
Closed Thread


- Copyright 2024 4Tuning -