Quote:
Originally Posted by Danielo
salut! banuiesc ca nu este nou, nu?merge pe un golf 4 diesel 96kw si daca da, cam cum ar suna?
|
Merge , dar nu ce vinde colegutul , este dedicat pentru benzinare. Ca sa iti pui asa ceva ai nevoie de un bov dedicat pentru diesel , iar ala costa , cu mult mai mult decat pentru un benzinar , datorita sistemului de actionare mai complex ! Dieselul nu poate creea vacuum fara o pompa auxiliara !
Quote:
Originally Posted by vinyl
Ar suna ca un motor care se face praf. Nu-ti trebuie BOV pe diesel. BOV-ul e doar pentru masinile pe benzina turbo.
|
Total gresit , mai documenteaza-te !
Quote:
Originally Posted by Danielo
|
Merge si pe diesel in teorie , ca in practica ai nevoie de mai multe componente , pentru ca BOV ul sa nu faca rau motorului diesel !
Quote:
Originally Posted by MadAboutGolf3
nota 4, stai jos !
|
Prea mult !
Quote:
Originally Posted by vinyl
Alo' Domn' profesor...nu vad cum justifici tu ,,nota,, asta.
1 la mana...BOV, NU SE PUNE PE MASINILE DIESEL pentru ca orice pierdere de aer din admisie la un diesel inseamna cai pierduti, lag, etc.
2 la mana ceea ce poate fi similar BOV-ului, este numit DUMP Valve, insa nici acesta nu este recomandat unui motor turbo diesel.
3 la mana... recomandat ar fi sa mai lasi arogantele acasa.
4 la mana...fa-ti timp si citeste cam tot ce e pe acolo: http://books.google.co.uk/books?id=7...urbine&f=false
|
Asa e , eu personal nu iti dadeam nici 4 [ nu ma intelege gresit , vorbim strict de cunostinte ]
1: Un bov ca cel care il vinde colegutul nu e recomandat pe diesel [ se poate pune , dar o sa dea batai de cap turboului in sarcina , de unde apare si uzura prematura ! CAi pierduti si lag , este doar ceea ce ai citit pe NET [ vezi ca sunt si prin iasi dieseluri cu BOV , care merg fara probleme , din cauza ca au fost adaptate cu cap , nu puse acolo si gata ]
2 : Daca te documentai putin ai fii stiut ca BOV ul , elimina aerul din admisie in afara , pe cand DV ul , il baga inapoi in sistemul masinii [ asta e diferenta si e recomandat pe VAG urile turbo datorita sistemului lor de supraalimentare ] [ stii si motivul principal? ], in consecinta , e mai bun DV ul pe un diesel in unele cazuri ca un bov !
3 : Are "arogante" pentru ca oricum stie mai multe ca tine la capitolul asta [ a avut "profesor" bun
] si pentru ca tu te ai aruncat sa faci afirmatii intr-un domeniu care iti e total PARALEL ! Ai niste cunostinte vagi , dar trebuie sa le aprofundezi inainte sa scrii ceva de genul pe forum !
4 :Mai bine l-ai citi tu ca ai nevoie nu alex , ca de citit de pe net poate face oricine ! Dar stii si tu prea bine teoria ca teoria , dar practica TE OMOARA !
In consecinta : una e sa afirmi ca e imposibil/ nu se poate pune pe un diesel BOV sau DV si alta e sa afirmi ca nu e recomandat.
Sunt kituri de BOV uri si DV uri , dedicate pentru dieseluri [ undeva la 400 de euro aprox ] , care , daca sunt instalate cu cap , nu fac nici un rau motorului diesel ! Intradevar nu ajuta ca la un benzinar , dar nici nu suna ca un motor praf , cum ai sustinut in postul de mai sus !
Colegutu , scuze de interventie si bafta la vanzare !