Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4 |
09-02-10, 22:06
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,812
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Salutari.
In primul rand am scris pe aceasta sectiune si nu pe Consiliere achizitie pentru ca pe subforumul asta navigheaza mai multi pasionati de off-road decat pe Consiliere.Sper sa nu fie vreo problema.
Sunt pe cale sa achizitonez una dintre modele de mai sus enumerate si nu stiu pe care sa-l iau.
Rog pe cine a avut/are/se pricepe/stie cat de cat despre vre-un model sa-mi spuna ce plusuri si ce minusuri are.
Incep eu cu o parere foarte buna pentru L200.Are un prieten,un L200(ca masina de serviciu),a mers f mult cu el in off-road,are peste 80.000 km din 2007 si inafara de benzina si ulei nu a bagat absolut nici un leu in el.Si omul chiar a dat in masina sanatos,nu a menajat-o
__________________
?
|
|
|
10-02-10, 11:07
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
dintre cele 4 as alege una din 2;
l200 sau navara
eu as merge pe navara sincer.
https://www.youtube.com/watch?v=uBAaEqsmygA
P.S. toyota hillux vigo nu iei in calcul? as merge mai degraba pe ea decat navara sau l200.
la ce motorizari te-ai gandit? si ce asteptari ai de la masina?
Last edited by Laptiucu; 10-02-10 at 11:12.
|
|
|
10-02-10, 13:24
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,812
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Am si uitat de Hilux sincer sa fiu .
Pai masina va fi o combinatie 50-50 intre off-road si on-road.Motorul vreau sa fie clar diesel,sa aiba cativa caluti si incerc sa gasesc masina care sa aiba intretinerea cat mai accesibila.Am vazut cateva preturi la Mitsubishi si te apuca durerea de cap.
|
|
|
10-02-10, 14:17
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Dec 2008
Posts: 30
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Navara are ferodouri pe spate... In plus de asta Nissan e una dintre cele mai scarboase marci cand vine vorba de service si de tratament aplicat clientilor. Uita-te scurt pe forumul dedicat si te lamuresti repede.
|
|
|
10-02-10, 15:44
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,812
Member of: [VW] [SKODA] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Chiar acuma am trecut pe la toate reprezentantele.
1.Ford : au zis ca nu mai au nici un Ranger pe stoc si abia pe la sfarsitul lunii martie aduc modelul nou.Pret de pornire : 19.000 euro+TVA modelul chel.
2.Toyota : nu mai au nici un Hilux pe stoc.Din aprilie modelul nou,timp de asteptare 2 luni.Pret 28.000 euro cu TVA (modelul baza).Cu chiu cu vai l-am rugat sa caute un Hilux pe stoc si cica 2 mai sunt in toata tara.Unu la 18.000 euro + TVA varianta baza (cabina dubla) si unu din 2008 ! la 15.000 euro + tva dar cabina simpla si care crede ca s-a dat.
3.Nissan : aveau un Navara in show-room la 30.000 euro cu TVA destul de echipat.Cel mai ieftin 26.500 euro cu TVA (baza).Discount-uri insignifiante ...
4.Mitsubishi : baietii cei mai ok,abia saptamana viitoare isi deschid oficial show-room-ul pentru ca aici in Oradea a fost inchis(s-au facut niste magarii grosolane,pentru curiosi:google).L200 varianta Invite : 17.900 euro + TVA iar Intense (mai dotat) : 19.800 euro + TVA.Preturi la care sper sa mai ciupesc ceva discount.
Saptamana viitoare aduc baietii de la Mitsubishi un L200 invite pt drive test sa vedem ce ne arata ca poate.
Concluzie:Astept ... Nu e graba mare
|
|
|
10-02-10, 16:16
|
#6
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by torquemaster
Navara are ferodouri pe spate... In plus de asta Nissan e una dintre cele mai scarboase marci cand vine vorba de service si de tratament aplicat clientilor. Uita-te scurt pe forumul dedicat si te lamuresti repede.
|
Scuza-ma...ce strada cauti,ca n-am inteles bine?! ... Service-uri nissan sunt in mai toate orasele mari ale tarii si in plus mai exista si o retea de service-uri agreeate(il trimit eu la unul cinstit).De ce generalizezi DIN AUZITE ?..ce nissan ai tu si ai fost cu el la service agreeat nissan ?
Doi la mana: Aici nu este sectiunea STYLING ! nimeni nu-si ia un 4x4 cu bena pentru a-i pune jante pe 19" sa se vada frumos cu discuri pe spate si nici pentru a merge in mod curent macar cu 180,pt a conta in vreun fel...majoritatea folosesc ca si viteza de croaziera 90-120 ! Si oricum,ce 4x4 pe structura clasica(sasiu) detii tu ? ...te cam pricepi...dar la altele..la auto,probabil te pricepi de pe yotube sau reviste... Poate te obosesti a cauta pe acelasi internet ce te-a "specializat" un model de gmc ce cu soft atingea 250km/h(sfertul de mila in 12-13sec) cu o cv automata(clasica-convertizor de cuplu) in 4 trepte...si culmea..mai si oprea foarte eficient chiar si in regim de CIRCUIT,avand TAMBURI pe spate ! ...asta ca sa nu mai vorbesc de cobra sau c2, c3 .... Cand nu ai idee,mai bine taci,te faci mic si citesti ce scriu altii decat sa aberezi ! ....i-auzi...sa nu ia navara ca ....are tamburi pe spate... ) ..argumentul specialistului in vehicule utilitare/4x4 =))
PS2: eu la 4x4 al meu, am discuri de 326mm pe spate,ventilate... exista acelasi model si echipat cu tambur...in gama de viteza cu care se merge cu masina asta,diferentele sunt absolut NEsemnificative ! ..in plus, nu toate 4x4 au frana de mana pe cardan,iar o frana de mana care lucreaza pe discuri,poate creea grave probleme in regim de "munca" pe conditii grele/temperaturi scazute/etc
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
10-02-10, 18:00
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Salut. Vezi ca mai este si MAZDA BT50, care este tot un FORD RANGER dar sub alta denumire.
Sincer eu unul as alege RANGER sau BT50, din cauze poate subiective. Este o masina de teren in adevaratul sens al cuvantului, nu ca celelalte nu ar fi. Navara are suspensia prea moale pentru un tot teren.
L200 sincer nu-mi place caroseria si are niste preturi la piese de iti sta inima in loc.
Hilux-ul este o masina indestructibila dar cam scumpa.
Eu zic sa te informezi bine inainte de a face o alegere. BAFTA.
|
|
|
10-02-10, 18:39
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 139
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
@iorgos eu nu inteleg cum poti sa spui ca Navara are suspensia prea moale pentru un tot teren.
Majoritatea vorbiti din auzite, dar nimeni nu spune ceva concret.
Eu detin un Navara. Deocamdata sunt destul de multumit nu mi-a dat probleme, dar unui bun prieten pe la 80.000 km a avut o problema majora la cutia automata. Nu stiu sa-ti spun cu exactitate, cert este ca masina avea garantie si s-a rezolvat totul.
Din categoria pick-up este cea mai bine dotata, chiar si de serie. Am avut si L200 care la randul lui m-a multumit. Totusi eu prefer Nissan pentru ca: are mai multa putere, dotari, aspect, rezistenta.
Daca mai doresti info pm.
Succes.
|
|
|
10-02-10, 18:49
|
#9
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of: [RENAULT]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Nissan, cel putin la CT au service ok... Taicamiu a fost cu Pathfinder pt revizie si a fost multumit. Masina este echipata cu roti NOI de VARA, si vreau sa spun ca acum in plina iarna n-a avut nici o problema, nici macar pe TL-CT sau TL-buc care ar fi fost blocate in anumite intervale... E interesant ca are mai multe moduri pt tractiune ( doar spate, auto, 4low, 4hi ) fata de altle ex JEEP grand ch ( 4low si 4hi ) sau X6 ( nu are nimic sa schimbi cum vrei tu )--- desi jeep si x6 intra in alta categorie, mi-am permis sa spun pt ca despre ele stiu sigur cum sta treaba.
Deci eu as merge pe nissan--navara-pathfinder cam aceeasi chestie, cabina difera.
|
|
|
10-02-10, 18:50
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,413
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Tocmai aseara am citit un articol referitor la FORD RANGER vs NISSAN NAVARA din revista auto motor si sport OKK-ROAD.
Si pe langa cea ce am scris ar mai destule minusuri la NAVARA, cum ar fi garda la sol mare dar ineficienta, unghiul de atac mai mic si cel mai grav din punctul meu de vedere sarcina utila de doar 800kg.
In rest masina este foarte bine echipata nu am ce zice, dar sincer prefer altceva ca pentru aia au fost construite PICK-UP-URILE.
|
|
|
10-02-10, 19:15
|
#11
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by Eugen_TL
........
Deci eu as merge pe nissan--navara-pathfinder cam aceeasi chestie, cabina difera.
|
Gresesti aici...destul de mult(in sensul ca SUNT diferente si Nu neglijabile..mentionez doar 2[ar mai fi si greutatea,dif de aproape 250kg]: 1-punte spate rigida vs. independenta si 2-blocant vs.LSD optional..cu alte cuvinte,in conditii de aderenta precara pathfinderul e bicicleta,iar navara este tricicleta ),la fel cum imi permit sa spun ca greseste si tatal tau cu gumele..doamane-fere sa se si convinga de asta in conditii reale...1la mana,poate de mers prin zapada,merge...insa problema e ..atunci cand NU mai vrei sa mergi.. ..mai exact,la franare pe zapada,gumele de vara au aceeasi eficienta precum MT-urile sau simexurile pe gheata...
|
|
|
11-02-10, 00:20
|
#12
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,658
Member of: [RENAULT]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Da m-am exprimat asa la o prima vedere(aspect,interior,sasiu banuiesc), detalii tehnice recunosc, nu stiu si chira nu stiam ca exista asemenea diferente intre ele .
Treaba cu rotile e ca avea rotile de vara erau praf, si s-a gandit ca acum sa cumpere de iarna nu prea mai are rost ca nu mai e mult din ea, iar apoi de vara oricum trebuie sa cumpere..deci f multi bani intr-un interval scurt, asa ca roti de iarna va cumpara la toamna. Se merge cu grija oricum, si cat sunt noi(nici 1 sapt) e relativ ok, desi normal de iarna ar fi recomandate.
|
|
|
11-02-10, 08:54
|
#13
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Quote:
Originally Posted by iorgos
Tocmai aseara am citit un articol referitor la FORD RANGER vs NISSAN NAVARA din revista auto motor si sport OKK-ROAD.
Si pe langa cea ce am scris ar mai destule minusuri la NAVARA, cum ar fi garda la sol mare dar ineficienta, unghiul de atac mai mic si cel mai grav din punctul meu de vedere sarcina utila de doar 800kg.
In rest masina este foarte bine echipata nu am ce zice, dar sincer prefer altceva ca pentru aia au fost construite PICK-UP-URILE.
|
scuza-ma dar sunt si eu curios de cand la un pick-up sau off roader garda mare la sol e ineficienta. eu zic ca bati campii.
|
|
|
11-02-10, 10:47
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
Stiu ca nu este intre cele expuse, dar eu as merge pe Isuzu Dmax 3.0. Bune capabilitati de trecere, fiabila, cuplu suficient, interior dragut si daca intereseaza pe cineva merge super misto de-a latul iarna.
__________________
Adrenalina creste o data cu viteza, viteza creste o data cu apasarea pedalei, deci adrenalina creste la pedala.
|
|
|
11-02-10, 11:25
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of: [PEUGEOT] [2 Roti]
|
Re: L200 vs NAVARA vs RANGER vs BT50
|
|
|
|
|