Quote:
Originally Posted by agentulsecret3
l-ati speriat ...Cyber ma asteptam sa il servesti..
|
Pai el poate crede ca-i singurul cu pontiac si acu īncearca sa vīnda castraveti gradinarului.
Auzi, domle......320 CP si 6 viteze pe jucaria asta nemodificata.
Sīnt 100% convins ca nici nu stie ce tip de cutie de viteze au masinile astea.
Īi spun eu daca vrea. Sīnt niste automate numite TH 700 R 4, oribil de leneste ce manīnca din puterea motorului de rup nu alta iar īn ceea ce priveste motorul ala pe carburatie din poza, daca are 192 CP poate sa fie fericit.
Singurele modificari facute acolo ce se vad e ca a vopsit cutia filtrului de aer cu rosu. Atīt si nimic mai mult. La 320 CP īti trebuie un turbo. Unde-i ? O fi invizibil mai sti. Undei carburatorul EDELBROCK ce se foloseste la peste 300 CP? Si asta o fi invizibil.
Ce-mi pica mie cu tronc pe forumul asta si ce mi se pare mie ca e la ordinea zilei, sīnt EXAGERARILE.
Care au dacii tunate cu eleroane de BOEING bat si un Veyon iar cīnd e vorba de americane astea-s asa de tari ca nu stau de vorba nici cu un MIG.
La un Pontiac din asta, daca vrei īntr-adevar sa scoti POWER din el, īi schimbi motorul cu totul si īi pui cel putin un V8 de 5,7 Litri tip LT1 cu aspiratie TPI.
Din motoarele astea de trotineta de serie tip GODWRENCH sau cum le-o spune ce au pe ele din fabricatie, daca scoti 200 CP fara turbo te poti numi fericit si atunci deoarece sīnt pe carburator clasic consuma cīt nu face. Ceva īntr-e 19 si 21 de litri / 100 km.
Nu mai vorbesc ca īn rezervor nu intra mai mult de 50 - 60 litri. Asta īnseamna ca nu faci mai mult de 300 km cu un plin. 400 km faci cu indulgenta daca mergi ca melcu la cīt suge.
Cam asa arata un motor de Firebird cu 320 HP (vezi poza) si ce are el?