Salut,am si eu o problema cu masina.... la inceput cand am luat-o, mergeam cu ea si ajungea la 2500 de ture se aprindea check engine si numai tragea cum trebuie pot sa spun ca tineam acceleratia la maxim dar degeaba,dupa care intr-o zi plec cu masina si dupa ce o opresc si vreau sa o pornesc din nou vad ca imi licare check engine in bord,mi-am dat seama ca nu e de bine,si am incercat sa o pornesc,dar nu a mai vrut sa porneasca,pana nu mi s-a stins check engine din bord nu a vrut sa porneasca,dar degeaba ca dupa ce am oprit-o nu a mai pornit....am lasat-o in parcare si cam la 2 zile ma duceam si ii puneam contactul sa vad daca se stinge check engine,pana intr-o zi cand sa stins si a pornit masina,dupa care 1 saptamana nu am avut treaba cu ea ,pornea la prima cheie fara probleme ,mergea turata pana la 4500 ture dar tot asa imi mai aparea check engine si dadea cum fum cand aparea...pana intr-o zi cand i-am pus contactul de mai multe ori ca stateam in masina si inchideam si deschideam geamul si iar a inceput sa licare check engine,numai vrea sa porneasca nici de a dracu,am impins-o porneste dar se opreste imediat... care sa fie oare problema??? masina cand pornea motorul mergea foarte bine,rotund...insa nu inteleg care e problema de imi licare check engine si nu vrea sa mai porneasca... am citit pe net,ca ar fi de la carcasa filtrului de motorina sa fie sparta si sa traga aer,sorbul sa fie infundat ....nu stiu ce sa mai zic...astept un raspuns,stima ....la diagnoza mi-a iesit erroarea P1220 Critical system not malfunction 1 si inca cateva... si ala mi-a zis ca este pistonasul de avans din pompa de injectie de vina...dar ma gandesc ca nu ar mai fi pornit daca pistonasul ala ar fi gripat...masina ar fi pornit daca nu ar mai licare check engine