La diesel in niciun caz nu rezolvi doar din finala. Daca la benzinar se schimba putin, aici e total diferit. Mare schimbare nu e nici cu toata evacuarea schimbata.
La diesel in niciun caz nu rezolvi doar din finala. Daca la benzinar se schimba putin, aici e total diferit. Mare schimbare nu e nici cu toata evacuarea schimbata.
si la benzina se schimba putin.. fara finala abia se aude ceva..intermediara lunga si groasa
Eu am schimbat finalul dar la un benzinar si se aude frumos urmeaza catalizatorul, la diesel daca vrei un plus de putere poti scoate catalizatorul(care retine intre 5-13 cai) si poti adauga un final bun, de calitate si poti sa scoti un sunet acceptabil. dar sa fii constient ca-ti va da cu putin fum
Ma interesasem de un traseu complet cu catalizator sport si finala dar ajungea undeva la 20 de mil.Era clar de calitate dar nu sunt inca sigur de sunetul pe care il poate scoate
Eu am schimbat finalul dar la un benzinar si se aude frumos urmeaza catalizatorul, la diesel daca vrei un plus de putere poti scoate catalizatorul(care retine intre 5-13 cai) si poti adauga un final bun, de calitate si poti sa scoti un sunet acceptabil. dar sa fii constient ca-ti va da cu putin fum
Din cate stiu eu daca elimini catalizatorul pierzi cuplu... nu exista sa retina catalizatorul 5-13 cai e o prostie