Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Zona tehnica Opel

Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-11, 16:50   #1
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Exclamation C20NE Monopunct! Intrebare!

Are idee cineva daca pot pune motorul de 2.0 8v (c20ne) in locul motorului de 1.8 8v (c18nz) partrand instalatia electrica si injectia de la motorul 1.8 8v (c18nz) adica cea monopunct pusa pe c20ne?... Nu o fac ca asa mi-a venit mie dar este vorba de o recarosare si trebuie sa pastrez motorul original al masini de romania sa il pun pe caroseria de germania si nu verau sa umblu la instalatia electrica, vreau sa pastrez injectia monopunct fara debitmetru cum are c20ne si altele... Multumesc

Astea sunt cele 2 motoare despre care este vorba!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie038.jpg
Views:	121
Size:	84.8 KB
ID:	1905732   Click image for larger version

Name:	P050610_19.39.JPG
Views:	123
Size:	71.5 KB
ID:	1905733  
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-11, 16:57   #2
GAby645
Opel Driver

Stage 5
 
GAby645's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,177
Member of:
[MERCEDES]
[Opel]
[AUDI]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

difera instalatia electrica din cauza ca unul e monopunct si unul multipunct !! faza buna e ca la opel instalatia electrica de la motor vine separat si o poti schimba relativ simplu daca o ai !
poti incerca sa pui la c20ne galeria de admisie de la c18nz dar nush exact daca se potriveste si daca o sa functioneze bine
__________________
www.autowebb.ro|Piese Auto Iasi

Last edited by GAby645; 06-03-11 at 17:11.
GAby645 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-11, 17:36   #3
sebastyan2001

Stage 5
 
sebastyan2001's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,185
Member of:
[DAEWOO]
[Opel]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Nu o poti schimba, una e monopunct (1 injector) alta multipunct, cum alimentezi gen restu de injectoare ?
E usor de schimbat electrica, prin dreptul motorului e o mufa rotunda care leaga instalatia masinii de cea a motorului .
__________________
Powered by GSi !
sebastyan2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-11, 22:08   #4
HD02JBK

Stage 3
 
HD02JBK's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 153
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Ca sa intelegem mai bine u vrei sa pui injectia de la c18nz mono punct pe motorul c20ne multi punct.daca se potriveste galeria de admisie de pe c18nz pe chiuloasa de c20ne ai putea face treaba asta,evacuarea se poate modifica usor daca exista diferente,insa poti sa intampini o problema cu senzorii,sonde etc care lucreaza la parametrii diferiti dar poti sa incerci sa faci aceasta modificare pastrand senzorul de vibrochen,sonda lambda de la c18nz.ca sa fie compatibile cu ecu.Diferenta intre cele 2 motoare consta in capacitatea cilindrica si injectie,in rest aprinderea e aceeasi.Zici ca faci treaba asta pentru o recarosare dar daca in actele de romania e trecut motorul de 18 si u vrei sa pui 2000 pastrand injectia de 18 o sa intampini probleme la RAR pentru ca isi vor da seama de capacitatea motorului asa ca daca tot faci treaba asta poti pune C20ne-ul cu injectia lui si cu instalatia lui si sa il treci in acte.Acum ramane la alegerea ta.
__________________
波格丹
Niciodata sa nu rulezi mai repede decat poate ingerul tau pazitor sa zboare...

Last edited by HD02JBK; 06-03-11 at 22:13.
HD02JBK is offline   Reply With Quote
Old 07-03-11, 10:10   #5
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Quote:
Originally Posted by GAby645 View Post
difera instalatia electrica din cauza ca unul e monopunct si unul multipunct !! faza buna e ca la opel instalatia electrica de la motor vine separat si o poti schimba relativ simplu daca o ai !
poti incerca sa pui la c20ne galeria de admisie de la c18nz dar nush exact daca se potriveste si daca o sa functioneze bine
Ideea e ca eu vreau sa pastrez instalatia electrica a masini cea de la c18nz adica.


Quote:
Originally Posted by HD02JBK View Post
Ca sa intelegem mai bine u vrei sa pui injectia de la c18nz mono punct pe motorul c20ne multi punct.daca se potriveste galeria de admisie de pe c18nz pe chiuloasa de c20ne ai putea face treaba asta,evacuarea se poate modifica usor daca exista diferente,insa poti sa intampini o problema cu senzorii,sonde etc care lucreaza la parametrii diferiti dar poti sa incerci sa faci aceasta modificare pastrand senzorul de vibrochen,sonda lambda de la c18nz.ca sa fie compatibile cu ecu.Diferenta intre cele 2 motoare consta in capacitatea cilindrica si injectie,in rest aprinderea e aceeasi.Zici ca faci treaba asta pentru o recarosare dar daca in actele de romania e trecut motorul de 18 si u vrei sa pui 2000 pastrand injectia de 18 o sa intampini probleme la RAR pentru ca isi vor da seama de capacitatea motorului asa ca daca tot faci treaba asta poti pune C20ne-ul cu injectia lui si cu instalatia lui si sa il treci in acte.Acum ramane la alegerea ta.
Oare merge sa pun doar blocul motor de la c20ne in locul celui de c18nz, bineinteles cu, chiuloasa de la 1.8, admisia de la 1.8, galeria de la 1.8, instalatia de la 1.8? (sa schimb doar blocurile intre ele unde vine seria, ca doar pt asta o schimb, trebuie sa pastrez seria motorului de 2000)
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-11, 12:54   #6
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

dar poti sa stergi seria si:
sa iti repansoneze serie pe motor
sa iti scrie serie motor indescifrabila......

sau poti pune tu motorul complet pana la finalzarea actelor si dupaia te descurci tu....
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 07-03-11, 22:36   #7
HD02JBK

Stage 3
 
HD02JBK's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 153
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Nu stiu daca merge ce vrei tu,asta se vede doar daca ai ambele motoare desfacute sa compari chiuloasele,dar nu stiu ce motor va mai fi ala.....2000 cu chiuloasa de 18....e chestia de camera de ardere,raport compresie etc.
HD02JBK is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 08:27   #8
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Quote:
Originally Posted by MihaiS View Post
dar poti sa stergi seria si:
sa iti repansoneze serie pe motor
sa iti scrie serie motor indescifrabila......

sau poti pune tu motorul complet pana la finalzarea actelor si dupaia te descurci tu....
Am fost de lunea trecuta cu masina, au vazutc a seria se vede bine... Motorul nu il pun pt ca nu vreau sa am probleme cu debitmetru cu toate cele apoi... asa cu 1.8-ul e mai simplu...

Quote:
Originally Posted by HD02JBK View Post
Nu stiu daca merge ce vrei tu,asta se vede doar daca ai ambele motoare desfacute sa compari chiuloasele,dar nu stiu ce motor va mai fi ala.....2000 cu chiuloasa de 18....e chestia de camera de ardere,raport compresie etc.
Am vorbit cu cineva de se pricepe ieri si a spus ca merge pus blocul de 2.0 in locul blocului de 1.8 cu garnitura de chiuloasa de 2.0 dupa pusa chiuloasa de 1.8, admisia de 1.8, totul de la 1.8...
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 08:34   #9
GAby645
Opel Driver

Stage 5
 
GAby645's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 3,177
Member of:
[MERCEDES]
[Opel]
[AUDI]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

poti sa pui motorul de 2.0 numai cat te duci cu ea la rar si dupa asta sa pui motorul de 1.8 te duci din nou la rar si faci remotorizare !!
GAby645 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 09:58   #10
CocoT 28

Stage 5
 
CocoT 28's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 3,441
Member of:
[Opel]
[DACIA]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Quote:
Originally Posted by GAby645 View Post
poti sa pui motorul de 2.0 numai cat te duci cu ea la rar si dupa asta sa pui motorul de 1.8 te duci din nou la rar si faci remotorizare !!
Vreau sa pun blocul motor de 2.0 cu chiuloasa de 1.8, instalatie el de 1.8, etc... definitiv! Daca ajung iar la rar dupa ce imi dau numere inebunesc... Sunt aproape 2 saptamani de cand tot umblu cu recarosarea! Ce rost mai are sa umblu iar peste ceva timp + motor dat jos pus si etc?
CocoT 28 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 10:48   #11
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

man, nu inteleg prea bine ce si de ce ai nevoie, dar pot sa-ti dau un sfat:
si eu acu astept sa pun totul pe noua caroserie si merg la RAR pt recarosare, deja am luat acceptul de la ei
nu inteleg de ce nu montezi tu motorul care il pai pe masina veche, complet pe masina noua??
e foarte simplu si mecanic, si in acte, si tot ce vrei
altfel te complici, schimbi blocuri, garnituri, ulei, etc si va merge motorul ca fanul, in primul rand ca 1,8 monopunct are cai putini, si in al 2-lea rand injectia aia este gandita pentru 1,8 litrii, nu pentru 2 litrii.
dupa cateva saptamani o sa-ti dai lame si o sa vrei sa-ti pui c20ne-ul inapoi complet
nu-i deloc complicat sa legi firele alea, ca-s pe culori, asa ca....
sau poate n-am inteles eu exact motivul tau
da bafta oricum
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 13-04-11, 00:09   #12
kamikaze_ph
Dacia Driver

Stage 3
 
kamikaze_ph's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 140
Member of:
[DACIA]
Default Re: C20NE Monopunct! Intrebare!

Am si yo o intrebare ca sunt nedumerit de ceva si vad ca aici tot ceva genul se vorbeste. Merge pusa injectia de c20ne cu tot cu calculator si instalatie electrica pe motorul c18nz? Se potriveste admisia pe chiuloasa de 1.8? Multumesc anticipat baieti!
__________________
Dintr-o mie de muieri, doar tu bei 50 de beri)
kamikaze_ph is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -