Quote:
Originally Posted by Arnold87
salut prietene mersi ca ai scris da nu aia e porblema am scimbat bujie tata asa merge am scimbat fisa tat asa mereg am scimbat bobina de inductie tata asa merge am scimbat injectoru si tata cu 3 piston merge am masurat compresie are 13.5 bar am pus la tester dupa teste arat oke deci habarm nam ce ara da am depistat o treba daca torn benzina un gatului unde targe aer mere 4 piston de treba interesant altfel numa 3 piston merge si can scot bujia de la pistonul 3 e scuipat de primeste benzina da nu face exploxie sau asa ceva magangesc io nu da in tim scanteie astep sa srci ce parare ai despre asta ce am trecut aica salut si o zi buna sa ai
|
Salut
Da interesanta treaba,din moment ce ai compresie,e clar ca nui treaba din segmenti,tot ce trebe sa verifici este in aprindere si distributie.La mine a fost bobina de inductie de vina pe cilindrul 3 nu dadea curent suficient bujiei ca sa produca scanteile necesare aprinderii amestecului.Treaba asta e usor de verificat,scotii fisa corespunzatoare pistonului cu pricina(bolnav),pui o bujie si faci o legatura la masa adica pui bujia pe chiuloasa si vezi ce scantei iasa.Daca sunt puternice scanteile inseamna ca nui din bujii,fisa,sau bobina,ar fii din modulul de aprindere.Dar cand scotii bujia din cilindrul (bolnav) ea este uda? teoretic asa ar trebui daca mere in trei pistoane?
Sau poate fii dereglata din distributie, avans prea mic,cureaua de distributie uzata slabita si posibil sa fi sarit un dinte doi si e suficient sa mearga dezastruos motorul,din supape nu cred ca ar fi ceva din moment ce ai compresie