vad ca nimeni nu te baga in seama...hai ca te ajut eu...eu am un mk1 de dezmembrat si vb cu clientii si imi explica ce au masinile...la tine pot fi vreo 4-5 factori de vina...primul si cel mai des intalnit este debitmetrul de aer...e intre filtrul de aer(air filter) si capacul clapetei de acceleratie...e o chestie rotunda asa de metal...vezi ca are un colier scoate-l si vezi daca isi schimba mersul in vreun fel(vezi sa nu aiba mufa iesita din el)...daca isi scimba mersul ala e, al doilea factor sunt bujiile, daca o simti ca merge si in 3 sau iti da rateuri cand iti face treaba asta bujiile sunt sigur, acum pot fi si fisele daca au prins strat dinala de coclit pe ele sau bobina de inductie, al 3 lea factor ar fi egr ul care este iar o problema des intalnita la mondeo, pentru ca fiind bulit nu mai transmite datele cum trebuie la cpu (calculatorul masinii), al 4 lea ar putea fii si sona lambda daca se ineaca datorita gazelor neevacuate ca sa o verifici te uiti cand turezi daca scoate fum mult, daca ascoate asta e...si al 5 lea factor ar fi..nu mi doresc sa spun dar trebuie..chiar cpu ul...asta se verifica cel mai greu...adica trebuie sa te duci tu la diagnoza...costa vreo 80-100 de lei diagnoza...daca ai nevoie de piese pt masinuta sa ma"claxonezi"
te salut.