Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Zona tehnica VW

Zona tehnica VW Zona tehnica, secrete, tips&tricks VW

Reply
 
Thread Tools
Old 23-07-11, 22:48   #1276
popasorin

Stage 4
 
popasorin's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 243
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

stiu dar nu inteleg ce inseamna
popasorin is offline   Reply With Quote
Old 07-08-11, 09:44   #1277
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Ii rog pe cei care schimba filtru de combustibil la VW diesel 1.9, 2.0, SDI, etc la 10000 km si vor sa mi-l doneze sa dea un mesaj aici sau pe privat. Pe mine ma intereseaza acele filtru de motorina tip cartus (cutia din metal), care se schimba cu totul, nu cele care se introduc (din hartie) dupa ce se desurubeaza capacul. Normal, pentru Buucresti; ma deplasez eu.

Last edited by iulian2476; 07-08-11 at 09:53.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-11, 12:28   #1278
marius.hdu

Stage 5
 
marius.hdu's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 312
Member of:
[VW]
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

am si eu un golf 3 1.8 70 cp de curand l-am achizitionat si am o mare problema cu ea consumul foarte mare.....masina functioneaza perfect pot zice doar ca scoate fum negru (adik benzina ne arsa) de la ce ar putea fi? sau dak stiti pe cineva cre se pricepe ft bine la motoarele astea cre sa am poata ajuta.....ms
marius.hdu is offline   Reply With Quote
Old 26-08-11, 12:37   #1279
Cris_NFS

Stage 1
 
Cris_NFS's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 23
Default Relantiu Passat AWX

Buna tuturor! am si eu nevoie de niste indrumari...vreau sa urc putin relantiul la un Passat 2002 AWX 1.9 TDI 130 cai.Dupa ce ajunge temperatura la 90 de grade imi scade turatia undeva la 800 de rpm si vibreaza masina...daca il accelerez putin evident merge mai rotund motorul si dispare acest inconvenient.Intr-un service Bosch mi s-a spus k turatia la acest motor trebuie sa fie intre 800-950 RPM.Am citit pe forumuri cum se procedeaza cu vag com-ul pt a modifica relantiul dar nimeni nu a precizat daca motorul trebuie sa fie pornit (au precizat doar k motorul trebuie sa fie la 90 de grade) in momentul in care modific valorile si dau test si respectiv save sau trebuie sa fie oprit si dupa fiecare modificare repornesc motorul si sa vad rezultatul?
Va multumesc anticipat!
Cris_NFS is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 00:13   #1280
Iulian_S

Stage 1
 
Iulian_S's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 19
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Seara buna,daca are cineva evacuare golf 3 benzina ....intermediara si finala...urgent....va multumesc.
P.S. Un raspuns cat mai urgent!!!
Iulian_S is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 01:34   #1281
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB View Post
nu cred ca este asa ceva pe golf 2 din fabrica!
salut. cu un sfat ma poate ajuta cineva? am un passat din 99 2.3 benzina vr5 cod motor agz cel de 150 cai. masina este quatro. stie cineva daca motorul 1.8 turbo se potriveste pe cutia mea? sau stie cineva ce cod cutie am eu? sau cel 1.8 turbo? sau unde este codul pe cutie trecut?
__________________
bmw 328
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 01:40   #1282
geaglesmerles

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 220
Default Re: Relantiu Passat AWX

Quote:
Originally Posted by Cris_NFS View Post
Buna tuturor! am si eu nevoie de niste indrumari...vreau sa urc putin relantiul la un Passat 2002 AWX 1.9 TDI 130 cai.Dupa ce ajunge temperatura la 90 de grade imi scade turatia undeva la 800 de rpm si vibreaza masina...daca il accelerez putin evident merge mai rotund motorul si dispare acest inconvenient.Intr-un service Bosch mi s-a spus k turatia la acest motor trebuie sa fie intre 800-950 RPM.Am citit pe forumuri cum se procedeaza cu vag com-ul pt a modifica relantiul dar nimeni nu a precizat daca motorul trebuie sa fie pornit (au precizat doar k motorul trebuie sa fie la 90 de grade) in momentul in care modific valorile si dau test si respectiv save sau trebuie sa fie oprit si dupa fiecare modificare repornesc motorul si sa vad rezultatul?
Va multumesc anticipat!
salut.. nu stiu exact cum arata interfata vag-com... nu am folosit asa ceva.... dar cu tester bosch KTS.....cresteri sau scaderi de relati se fac cu motorul pornit....odata modificata turatia din tester asa ramane.... dar dupa parerea mea motivul vibratiei nu este dat de relanti.... verifica tampoanele motorului, cutiei, si prinderea evacuarii de caroserie.... sigur vei gasi ceva rupt
geaglesmerles is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 02:12   #1283
Cris_NFS

Stage 1
 
Cris_NFS's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 23
Default Re: Relantiu Passat AWX

Salutare! intre timp am pus vag com-ul si am urcat putin relantiul si acum merge ceva mai rotund motorul. se pare k nu mi l-au pus la punct ¨meseriasii¨ cand au montat distributia k imi fusese desfacut motorul k am schimbat garnitura de chiuloasa...cat despre relantiu se regleaza cu motorul cald la 90 de grade ( cartile scriu k ar trebui sa aibe cel putin 70-80 de grade daca bine imi amintesc) si jongland cu turatia se poate obtine o turatie la care motorul merge mai rotund...
Cris_NFS is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 18:00   #1284
alex_mecanicu2007

Stage 3
 
alex_mecanicu2007's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 120
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Buna...are cineva un semnalizator din far de golf 4? imi trebuie chiar numai sticla
alex_mecanicu2007 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-11, 21:11   #1285
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

O nuca de schimbator mk4 are cineva?
_Cox_ is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 04:42   #1286
91-GRS

Stage 5
 
91-GRS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Member of:
[VW]
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Aveti ideie daca electromotorul de pe AAZ se potriveste pe 1Z?
91-GRS is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 10:40   #1287
dannicod

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Quote:
Originally Posted by 91-GRS View Post
Aveti ideie daca electromotorul de pe AAZ se potriveste pe 1Z?
da se potriveste fara probleme
dannicod is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 12:32   #1288
91-GRS

Stage 5
 
91-GRS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Member of:
[VW]
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Quote:
Originally Posted by dannicod View Post
da se potriveste fara probleme
ori te inseli, ori "AAZ"-ul ce era scris pe electromotor cu marker nu insemna motorul de provenienta, are bendixul diferit, cu un cap mai lunguiet si prinderea in 3 suruburi in comparatie cu cel ce a fost pe masina mea cu bendix scurt si prindere in 2 suruburi
__________________
nu ma injurati daca spun vreo tampenie , corectati-ma Multumesc de intelegere.
MK3 1Z 1.9 TDI (te depasesc impresile) 90hp 202nm 12.8-100km/h



Last edited by 91-GRS; 08-02-12 at 12:44.
91-GRS is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 16:58   #1289
dannicod

Stock
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Quote:
Originally Posted by 91-GRS View Post
ori te inseli, ori "AAZ"-ul ce era scris pe electromotor cu marker nu insemna motorul de provenienta, are bendixul diferit, cu un cap mai lunguiet si prinderea in 3 suruburi in comparatie cu cel ce a fost pe masina mea cu bendix scurt si prindere in 2 suruburi
din cite stiu priderea trebuie sa fie in doua suruburi ,sau electromotorul poate nu este de vw ,la fel este si cel de vw mk1,mk2,mk3.[ca sistem de prindere]
dannicod is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 17:10   #1290
91-GRS

Stage 5
 
91-GRS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Member of:
[VW]
Default Re: Haideti sa ne ajutam intre noi - VW parts

Quote:
Originally Posted by dannicod View Post
din cite stiu priderea trebuie sa fie in doua suruburi ,sau electromotorul poate nu este de vw ,la fel este si cel de vw mk1,mk2,mk3.[ca sistem de prindere]
merci oricum, am fost la schrot sa mi-l schimbe
91-GRS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -