Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Zona tehnica Daewoo

Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-10, 23:30   #31
ing3r
Daewoo Driver

Stage 5
 
ing3r's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,573
Member of:
[DAEWOO]
[Fiat]
Default Re: Se poate reduce consumul urban la Cielo?

Offtopic(sa ii raspund colegului forumist):
Intretinere/costuri reparatii + consum (GPL) ...eu as zice Cielo, chiar daca nu e Opel, totusi e o masina mai usor de intretinut si piese gasesti cate vrei, f. ieftine...Ca si masina, Opelul zic ca e superioara, insa e un pic (nu mult) mai scumpa la intretinere (piese, consumabile) ...deh , au pret de Opel.
ing3r is offline   Reply With Quote
Old 05-03-10, 09:34   #32
galen

Stage 3
 
galen's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 85
Default Re: Se poate reduce consumul urban la Cielo?

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
nici o persoana din serviceuri nu va umbla pe la mufa OBD si nu se va interveni la computerul de bord, se uita oamenii oricum ca matzele in calendar ..... asta pentru ei e suprem. montarea unui power-box, sau o remapare facuta la o persoana privata care se pricepe la asa ceva da ..... aia din serviceuri .... EXCLUS (cel putin pr Bucuresti)
Adevar mare graiesti, probabil doar privatii cunosc cu adevarat setarile din soft necesare pentru o functionare impecabila(rescrierea epromului -curba de avans-deschiderea injectoarelor). O problema similara am avut si eu, masina plafona la 140 si demara greu peste 120. Am dus masina de doua ori la scaner la doua serviceuri foste reprezentante Daewoo. Spre surprinderea mea mi-au spus dupa ce s-au uitat la ecrane ca totul e in ordine, fapt pentru care eu am umblat doi ani cu masina sub performantele maxime.

Apoi m-am apucat de citit si mi-am reglat singur avansul initial (la cielo din 97 cum am eu mai exista delcoul) si compul nu are informatia de PMS, asa ca avansul initial este foarte important si se regleaza prozaic exact ca la batrinele dacii prin rotirea delcoului. I-am dat la ureche avans cam cit imi spune mie experienta si masina zboara acum, ba mai mult mi-a scazut si consumul cam cu un litru, ininte 10L de gaz afara, acum cam 9L (mers vioi peste 100). In plus urca acum si peste 140 fara probleme.

Consumul in oras il poti limita doar daca mergi cu masina subturat si nu te agiti sa demarezi in tromba la stopuri. Momentan nu reusesc in Cluj sa-l scad sub 15 L de gaz.

Nici nu cred ca are rost sa ma agit, deoarece principiile teoretice sint clare Daca vrei confort si sa te misti prin oras cu o masina mare grea si comoda, asta e, consuma! Vrei consum mic, iti iei scuter. Din experienta va spun ca motorul oricarui vehicul si am avut destule, trebuie reglat pentru performantele nominale, altfel apar alte probleme, supraincalzire sau senzatia ca te carutezi cu un trabant pentru ceva economie nesemnificativa. Problema e ca mecanicii in stare sa regleze un motor cu injectie multipunct si ECM sint rari si e greu de dat de ei. Personal nu ma mai duc nicaieri ca sa cistig eventual in plus ceva poate de genul 5%. Folosesc oricum ocazional "conserva" doar cind e vreme urita afara sau imi car familionul pe undeva. Momentan masina merge excelent si consuma echivalentul in benzina, 5% afara si 8 in oras, mai putin decit "africana" motocicleta cu care umblu de obicei
galen is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -