Quote:
Originally Posted by nt98adu
De regula se amorseaza pentru a nu merge motorul pe uscat pana cand pompa de ulei baga. Fiind ulei in filtru, ajunge mai usor in rampa.
|
Nu am amorsat niciodata un filtru de ulei la cele 8-10 auto si moto detinute. Nu are nici un rost, te murdaresti inutil. Filtrul se inunda cu ulei in 2-3 secunde cel mult dupa ce a pornit motorul. atunci se stinge si becul. Daca dureaza mai mult de 5 secunde ai probleme la pompa sau la cuzineti. O singura conditie: dupa ce-i schimbi uleiul si filtrul, il pornesti neaparat la ralanti, fara spritz si nu-l turezi de loc pina. nu se stinge becul de presiune ulei.
Daca chiar nu ai incredere, deconecteaza aprinderea si da-i 2-3 chei mai lungi la automat pina se stinge becul de ulei, sa fii impacat
Dar e o chestie pur psihologica. Pe cuzineti si pe axa cu came este destul ulei ca sa mearga la ralanti minute bune pina sa apara probleme de frictiune.