Zona tehnica Daewoo Zona tehnica, secrete, tips&tricks Daewoo |
12-09-09, 22:34
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
mers nerotund al motorului
Am un espero de 1.8 si iam schimbat garnitura de chiuloasa la ea pentru ca imi fierbea apa si aim schimbat si toti compesatori,problema este ca de atunci motorul tremura la relantiu si parca merge infundat pana la 3000 de rpm ceva gen injectoare infundate,dar dupa 3000 de rpm isi da drumul.Cand scot mufa la injector sau fisa la pistonu 4 parca nu se simte nimic,am luat compresia care este 11 deci nu este problema cu nici o supapa,fise noi,buji noi,injectoare desfundate,merg perfect,capac delcou nou,chiar nu stiu ce sa ii mai fac,a mai patit cineva chestia asta?
|
|
|
13-09-09, 01:43
|
#2
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,573
Member of: [DAEWOO] [Fiat]
|
Re: mers nerotund al motorului
Pai daca nu se simte nimic atunci cand scoti fisa 4 inseamna ca e de la fise/bujii...cel mai probabil, acolo nu lucreaza ceva cum trebuie. Incearca sa schimbi fisa sau bujia in cauza (de proba), vezi daca e vreo diferenta.Pt relanti => curatare IAC + reset ECM + Idle Learn...cauta pe forum ca tre sa gasesti!
|
|
|
13-09-09, 22:16
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 27
|
Re: mers nerotund al motorului
Fisele sunt noi,bujiile noi,capac delcou nou,resetat ecm,iac curatat si tcm nou
|
|
|
13-09-09, 22:29
|
#4
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: mers nerotund al motorului
Nu conteaza ca sunt noi... mai conteaza si calitatea lor. Pot fi noi si proaste... schimba fisele intre ele si vezi care e problema. Nu sunt fisele... atunci bujiile.
|
|
|
13-09-09, 22:33
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
Re: mers nerotund al motorului
Le-am schimbat si fisele si injectoarele si bujiile intre ele si credema chiar am luat calitate nu mam zgarcit,dar dupa atatia bani bagati ma supara,deci cand scot mufa sau fisa la injectoru 4 motoru merge tot la fel,are compresie 11,injectoare curatate chiar nu stiu ce sa ii mai fac,se poate sa nu fi fost distributia bine pusa la punct?
|
|
|
14-09-09, 01:28
|
#6
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,573
Member of: [DAEWOO] [Fiat]
|
Re: mers nerotund al motorului
Hm...cum te-a mai sfatuit cineva, pune masina pe tester si daca e ceva pe traseu iti apare codul de eroare...
|
|
|
14-09-09, 10:25
|
#7
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 506
Member of: [Opel] [VW]
|
Re: mers nerotund al motorului
verifica si avansul daca e ok... mai invarte de el si vezi daca se modifica ceva
|
|
|
14-09-09, 22:14
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
Re: mers nerotund al motorului
Am puso pe tester si nu da nimic,avansu orice ias face nu isi revine
|
|
|
15-09-09, 07:27
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: mers nerotund al motorului
Compresia ai facuto la cald sau la rece? Ai o problema mecanica la pistonul 4.
Axele cu came cum sunt? Daca sunt uzate la 4 atunci nu actioneaza bine pe culbutor si implicit pe supape, impiedicand deschiderea totala a acestora.
Pe de alta parte, daca spui ca dupa 3000 ture isi da drumul si masina merge in toate pistoanele, trage, e tare ciudat. Eu inclin sa cred ca nu ai suficienta compresie pe 4 de ralanti si pana la 3000 merge in 3.
|
|
|
15-09-09, 08:48
|
#10
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 506
Member of: [Opel] [VW]
|
Re: mers nerotund al motorului
distributia e la punct?
cel mai probabil e o problema electrica... o mufa nasoala sau un fir intrerupt... verifica cablajul de la injectoare
|
|
|
15-09-09, 19:57
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: mers nerotund al motorului
1.Daca era distributia nici peste 3000 ture nu mergea masina.
2.Pe tester se vede circuitul electric, mai exact codul de eroare si aparea daca avea mufe, fire sau alceva intrerupt.
Totusi depinde de tester si de cunostintele celui care face testul. Degeaba sterge eroarea, daca nu inlatura si cauza. Lucrurile sunt discutabile din fata tastaturii.
|
|
|
15-09-09, 21:13
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
Re: mers nerotund al motorului
Deci axa cu came este noua,dar pistonul 4 nu merge deloc ii scosai mufa la injectorul 4 si o turai si tot la fel se simte,pui mei la turatie nu prea iti dai seama ca merge in 3 pistoane,distributia este la punct am verificato de 2 ori,am pus compesatori noi sa fie ei cauza?
|
|
|
16-09-09, 06:51
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: mers nerotund al motorului
Compresie la pistonul 4. Mergi la alt service sa-ti masoare compresia cu motorul rece. posibil segmenti trasi in linie sau rupti. Inainte de schimbarea garniturii de chiulasa, functiona masina?
|
|
|
01-10-09, 17:00
|
#14
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 3
|
Re: mers nerotund al motorului
stii ce e ciudat? ca si eu la matiz am aceeasi problema... merge in 2 ( ) nu imi merge pistonu 1( ), la inceput cand am observat ca merge intrerupt am cerut parerea cuiva(un mecanic) in fuga, de ce merge prost motoru, si mi.a zis ca SIGUR sunt bujiile... le.am schimbat... tot asa mergea... si m.am gandit sa verific fisele... SOC si GROAZA : cand am scos prima fisa nu s.a intamplat nimic, nu a avut nici o reactie motoru', cu toate ca dadea scanteie... acum cateva zile eram la un prieten care are service si a venit cineva cu un BMW seria 3 , care avea aceeasi problema... saptamana viitoare o sa imi desfaca motoru sa vada ce are... spunea ca s.ar putea sa fie vreo supapa sau segmentii dusi...
|
|
|
01-10-09, 23:14
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
Re: mers nerotund al motorului
La mine a fost din chiloasa,fostu propietar pe la cine a fost sa ii faca scaunele si a alezat prost pe acolo si imi ramanea o supapa decschisa parca si de aici tot stresu asta
|
|
|
|
|