Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Alte discutii Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 04-08-06, 16:25   #1
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1100--

R8 Gordini varinata de curse,motor de 1.3 104 cp,cutie in 5, depasea 200 km/h. Cunoscatorii stiu despre ce e vorba. Varinata de 1.1 litrii avea 88 cp.

Sa nu mai vorbim de R8 Gordini 1.6 16V (editie aniversara,dedicatie pt fiul lui Amedee Gordini), care au fost sub 10 exemplare. Exista unul in muzeul Gordini in Franta. Avea "doar" 160 cp.Vorbim de o masina a anilor 60-70. Multi nici macar au auzit de acest model.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 05-08-06, 17:17   #2
Tanase Daniel

Stage 3
 
Tanase Daniel's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 109
Default Re: Dacia 1100--

B 64 SGM mai ai de citit.Intr-adevar s-au fabricat doua modele special ptr curse cu capacitati de 1300 cm cubi si 1548 de cm cubi.Modelul de 1548 de cm cubi avea 183 Cp si atingea viteze uluitoare, avea 5 trepte 2 carburatoare weber dublucorp cu supraalimenatere.Modelul de 1298 cm cubi avea doar 70 Cp avea 4 trepte un singur carburator dublu corp iar viteza ei de top nu depasea 170 Km / ora.
Tanase Daniel is offline   Reply With Quote
Old 05-08-06, 17:34   #3
Tanase Daniel

Stage 3
 
Tanase Daniel's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 109
Default Re: Dacia 1100--

Quote:
Originally Posted by Tanase Daniel
B 64 SGM mai ai de citit.Intr-adevar s-au fabricat doua modele special ptr curse cu capacitati de 1300 cm cubi si 1548 de cm cubi.Modelul de 1548 de cm cubi avea 183 Cp si atingea viteze uluitoare, avea 5 trepte 2 carburatoare weber dublucorp cu supraalimenatere.Modelul de 1298 cm cubi avea doar 70 Cp avea 4 trepte un singur carburator dublu corp iar viteza ei de top nu depasea 170 Km / ora.
Am uitat ceva : varianta de 1,1 litri avea puterea de 46 Cp in standard iar dacia 1100 S tot cu motor de 1,1 litri avea 56 Cp, ambele cu 4 trepte.
Tanase Daniel is offline   Reply With Quote
Old 05-08-06, 21:42   #4
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1100--

Mai studiaza un pic problema. In capitolul motoare Renault sunt cam "rau"

R8 gordini au fost facute in 2 variante.

Displacement 1108 cc
(67.614 cu in)
Unitary capacity 277 cc/cylinder
Compression ratio 10.40:1
Fuel system 2 So carbs
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 96.3 PS (95.0 bhp) (70.8 kW)
@6500 rpm
Max. torque 98.0 Nm (72 lbft) (10 kgm)
@5000 rpm

Si 2
Displacement 1255 cc
(76.585 cu in)
Unitary capacity 313.75 cc/cylinder
Compression ratio 10.50:1
Fuel system 2 We carbs
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 104.4 PS (103.0 bhp) (76.8 kW)
@6750 rpm
Max. torque 117.0 Nm (86 lbft) (11.9 kgm)
@5000 rpm

Nu confunda Dacia 1100 de 46 cai cu R8 gordini de 1.1 l Stiu care e treaba si cu S-ul.

Nu a existat nici o varianta Gordini supra-alimentata.

Despre Gordini-ul de 1.6 16v nu o sa gasesti date foarte usor, ti-am zis exista doar cateva bucati, unul e in muzeu. Am avut ocazia sa vad niste poze cu motorul lui. Poate mai fac rost de ele, sa le scanez.

Am avut ocazia sa vad live un motor de 1.3 de 8 Gordini.

Cum am zis , datele date mai sus de mine le stiu doar cunoscatorii, printre care nu te aflii atata timp cat te contrazici cu mine glumesc, nimeni nu se naste invatat.

http://www.carfolio.com/search/resul...ault+8+gordini Aici te poti lamurii.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 06-08-06, 13:55   #5
Tanase Daniel

Stage 3
 
Tanase Daniel's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 109
Default Re: Dacia 1100--

B 34 SGM sa zicem ca eu nu stiu nimic despre renault 8 gordini, insa cam aceleasi date le gasesti pe dacia 1100 forum;forum dedicat posesorilor de 1100-R8.Deci inseamna ca nici cei de acolo nu stiu nimic?Intra acolo si vezi ce scrie si o sa vezi si poze cu motoare renault 8 gordinni.Plus ca sincer renault 8 gordinni nici nu se gasesc in Romania, asa ca oricum e o discutie pur teoretica referitoare la tipurile de renault 8 frantuzesti.La noi in Romania s-au fabricat doar dacia 1100 si dacia 1100 S.Atat.Restul, ce s-au fabricat in Franta nici nu mai conteaza.Daca tii neaparat sa ne uluiesti cu cunostiintele tale referitoare la toate modelele renault 8 eu zic sa deschizi un nou topic.

Last edited by Tanase Daniel; 06-08-06 at 13:59.
Tanase Daniel is offline   Reply With Quote
Old 06-08-06, 15:53   #6
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1100--

Sunt membru pe acel forum inaintea ta dar ca pe toate forumurile, prefer mai mult sa scriu decat sa citesc.

Atasez niste poze. Este vorba de elementele primordiale ale motorului R8 Gordini.Restul pieselor sunt ca la motorul clasic. Nu au fost fabricate in Romania, dar asta nu inseamna ca nu exista.

Pozele astea sunt din Romania, mai stiu un motor complet, dar nu e de vanzare Poate o sa ii fac niste poze.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imag001.jpg
Views:	518
Size:	32.2 KB
ID:	134533   Click image for larger version

Name:	Imag004.jpg
Views:	881
Size:	49.7 KB
ID:	134534   Click image for larger version

Name:	Imag002.jpg
Views:	523
Size:	55.4 KB
ID:	134535  

Click image for larger version

Name:	Imag005.jpg
Views:	439
Size:	46.0 KB
ID:	134536   Click image for larger version

Name:	carb4.jpg
Views:	473
Size:	213.3 KB
ID:	134537   Click image for larger version

Name:	chiul2.jpg
Views:	290
Size:	161.4 KB
ID:	134538  

Click image for larger version

Name:	chiul3.jpg
Views:	553
Size:	218.2 KB
ID:	134539   Click image for larger version

Name:	chiul5.jpg
Views:	422
Size:	217.6 KB
ID:	134540   Click image for larger version

Name:	carb5.jpg
Views:	343
Size:	185.1 KB
ID:	134541  

UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 07-08-06, 20:13   #7
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Istoria Gordini

sper sa pastrati o linie constructiva

"Tanase Daniel" incearca sa nu mai vii cu injurii ca poti ramane fara anumite privilegii
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 08-08-06, 17:27   #8
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Istoria Gordini

Eu stiu ca a fost si urmatorul model: Renual Gordini V8 de 3000 cm care a fost produs in serie limitata si destinat pentru Alpine 3000 dar montan in cateva exemplare pentru teste pe CELEBRUL Renault Gordini
ce sa va spun despre motor
V8 2986cm
cilindri in v la 90 de grade avand alezajul de 87mm iar cursa de 63mm
are 4 arborii cu came in cap
are camerele de ardere in forma emisferica si motorul este exceptional gandinune la putere 325CP la 8000rot.min

O poza cu motorul gasini in cartea evolutia automobilui , editura tehnica de Gh.fratila
Si din ce am auzit un astefel de motor cica s-ar afla la universitatea de mecanica din timisoara ... nu se stie sigur ...
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 08-08-06, 22:23   #9
Tanase Daniel

Stage 3
 
Tanase Daniel's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 109
Default Re: Istoria Gordini

Mai Enzo continui sa ma uimesti.Poti sa ne spui si noua de unde ai toate datele astea? Nici nu a existat pe renault alpine VREODATA pus un asemena monstru de motor, singurul motor a fost cel preluat de la renault 8 gordini de 1548 cm cubi si 183 cai, atat.Da-ne si noua un link cu informatii despre acest model renault 8 gordini alpine de care tot vorbesti.....
Tanase Daniel is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 01:37   #10
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Istoria Gordini

Baieti, sa lasam datele sa vorbeasca de la sine. Poate nu stiati ca in unele tari Alpine se numea Gordini.

Cateva modele Alpine http://www.carfolio.com/search/results/?terms=alpine
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 11:58   #11
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Istoria Gordini

Ma eu incerc sa postez un adevar ... dar sunt uni ca tanase care sa ia de tine fara macar sa dea un search pe google.ro ... si parca ti-am zis unde vezi o poza cu mototul si date despre el ... dar e greu pentru tine sa citesti un post intreg? sau sa te duci la bliblioteca?
Sper ca B-34-SGM ti-a demonstrat cu unele modele renaul se numea alpine !
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 12:05   #12
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Istoria Gordini

Uita-te aici tanase: " http://gtfrance.free.fr/gordini_v8.html "
si sper ca de data asta sa nu imi spui ca mint aia care au facut site-ul ...
si daca nu ma insel este chiar motorul despre care a vorbit SGM, acele facut pentru fiul sau ...
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 13:59   #13
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Post Re: Istoria Gordini

Quote:
Originally Posted by TheEnZo
si daca nu ma insel este chiar motorul despre care a vorbit SGM, acele facut pentru fiul sau ...
cred ca te inseli 3000 v8 pare destul de diferit de 1600 16v

Quote:
Originally Posted by B-34-SGM
Sa nu mai vorbim de R8 Gordini 1.6 16V (editie aniversara,dedicatie pt fiul lui Amedee Gordini)
Flow is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 14:14   #14
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Istoria Gordini

Tanase...te-au spart baietzii !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 18:01   #15
Tanase Daniel

Stage 3
 
Tanase Daniel's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 109
Default Re: Istoria Gordini

Quote:
Originally Posted by tm8bnz
Tanase...te-au spart baietzii !
Bine ma da' poze cu motorul pus pe un alpine eu nu am vazut.....Ma refer la motorul v8.....Nu am vazut decat poze cu masini dar nici una nu avea motorul v8.

Last edited by Tanase Daniel; 09-08-06 at 18:04.
Tanase Daniel is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -