Mai studiaza un pic problema. In capitolul motoare Renault sunt cam "rau"
R8 gordini au fost facute in 2 variante.
Displacement 1108 cc
(67.614 cu in)
Unitary capacity 277 cc/cylinder
Compression ratio 10.40:1
Fuel system 2 So carbs
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 96.3 PS (95.0 bhp) (70.8 kW)
@6500 rpm
Max. torque 98.0 Nm (72 lbft) (10 kgm)
@5000 rpm
Si 2
Displacement 1255 cc
(76.585 cu in)
Unitary capacity 313.75 cc/cylinder
Compression ratio 10.50:1
Fuel system 2 We carbs
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 104.4 PS (103.0 bhp) (76.8 kW)
@6750 rpm
Max. torque 117.0 Nm (86 lbft) (11.9 kgm)
@5000 rpm
Nu confunda Dacia 1100 de 46 cai cu R8 gordini de 1.1 l Stiu care e treaba si cu S-ul.
Nu a existat nici o varianta Gordini supra-alimentata.
Despre Gordini-ul de 1.6 16v nu o sa gasesti date foarte usor, ti-am zis exista doar cateva bucati, unul e in muzeu. Am avut ocazia sa vad niste poze cu motorul lui. Poate mai fac rost de ele, sa le scanez.
Am avut ocazia sa vad live un motor de 1.3 de 8 Gordini.
Cum am zis , datele date mai sus de mine le stiu doar cunoscatorii, printre care nu te aflii atata timp cat te contrazici cu mine
glumesc, nimeni nu se naste invatat.
http://www.carfolio.com/search/resul...ault+8+gordini Aici te poti lamurii.