17-05-10, 00:00
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by Andrei_spu
succes cand veniti la mare.stau si pe centura orasului acum si la pod la agigea.
|
concetatene,ai omis "alveola",de la intrare in oras,pe "drumul vechi",dupa Complexul Comercial TOM,dar oricum,nu va fie teama,daca Dacii-le pe care le detineti,au cat de cat "fata comerciala",urmaresc intr-adevar "tigaile",dar mai ales ITP-urile luate "naspa",sau mai bine zis pe "NV-u".
Tineti-va "fiarele" in cat mai buna "forma",ca nu au cum sa ne traga "oficial",pe dreapta,doar daca ne determina cu taxele,sa le "parcam",noi;pana atunci....Km multi fara incidente.
Stima dacii-arilor!
|
|
|
18-05-10, 23:22
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 146
|
Re: Control RAR
MARE ANUNT MARE : am descoperit cum iese dacia la NOXE
dak ai tobe originale si cat de cat bune se face urmatorul reglaj:
se umbla la carburator la aer (reglaj aer) si se da la minim de tot pana cand motoru da sa se opreasca...si uite asa masina va trece testu la NOXE.
asta o stiu pt ca pe prima pagina vam spus ca mia luat talonu si cand mia pus-o la noxe(la rar knd am fost sa-l iau) mia umblat la aer pana cand mia iesit 3,27gr-co % sau ceva de genu dar se putea mult mai bine(maxim admis este 3.00 parca) k mai aveam aer de luat.si tot ca sai dau ceva mia spus ca de data asta te trec dar...bla bla.si dupaia mia iesit mai putin(a mai dat o tura la aer si gata)
deci data viitoare cand veti fi verificati sa umblati la reglaju de aer de la carburator. PACAT CA TE POATE LUA DE ORICE ALTCEVA
|
|
|
19-05-10, 09:45
|
#63
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 192
|
Re: Control RAR
Problema ca mai peste tot ii vezi prin tara pe cei de al ARR, ReAR sau RAR . Intr-o mica parte sunt de acord cu ei,sa ziceam un 15 % , dar restul de 85%, IL CONSTITUE DRUMURILE PE CARE CIRCULAM . Cum sa nu distrugi o masina in doar 10 000 de km cand brusc in noapte iti sare groapa in fara ; oare daca am avea drumuri mai bune masinile nu vor rezista mai mult , fara sa fii nevoit sa repari la nesfarsit ; cum e posibil ca un amortizor nou la noi sa reziste max 100 000 de Km , pe cand in afara el poate rezista si 300 000 de Km.
Asa ca domnilor de la RAR intai verificati si partea carosabila si nu doar masinile chinuite .
__________________
De ce sa bei si sa conduci ....cand poti sa fumezi si sa zbori?
|
|
|
19-05-10, 13:28
|
#64
|
Dacia Driver
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 122
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by chin3zu86
MARE ANUNT MARE : am descoperit cum iese dacia la NOXE
dak ai tobe originale si cat de cat bune se face urmatorul reglaj:
se umbla la carburator la aer (reglaj aer) si se da la minim de tot pana cand motoru da sa se opreasca...si uite asa masina va trece testu la NOXE.
|
Deci asta imi surubarea mie la carburator cand am fost ultima oara dupa certificat.....
Daca nu ma inseala memoria am scos 1,28% CO si 11,2% CO2, restul nu le mai tin minte
__________________
Dacia Sport 1.4 TURBO
|
|
|
24-05-10, 20:35
|
#65
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: Control RAR
intrebare pentru cei care au avut ridicat talonul...
la ce se uita cand te duci la rar?mie in:
*dovada mi-a scris: defectiuni la sistemul de iluminare(nu mergeau pozitiile pe fata) si lipsa elemente de caroserie
*in procesul verbal:"a condus auto Dacia BC..AMA pe strada Marasesti avand defectiuni la sistemul de iluminare in urma consatarii RAR Bacau"
*raportul de control tehnic in trafic :lipsa manere usi spate st.dr;pozitii fata st-dr;furtun etrier stg crapat!
Ce parere aveti...mi-o baga in RAR?adica sa imi verifice "la sange" franele??
|
|
|
27-05-10, 21:42
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by Muttley
Pe mine m-au oprit pe centura Pitestiului, erau doua filtre.
Le-am zis ca o duc la Remat (1 km mai incolo) si mi-au urat drum bun.
|
bine ca nu s-au oferit sa mearga cu tine...
|
|
|
31-05-10, 13:06
|
#67
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 232
|
Re: Control RAR
tre sa fac o inspectie la RAR Voluntari cu o dacie din '71...
referitor la frane cum ar fi mai bine, sa las pompa originala sau pompa tandem+servo??
|
|
|
31-05-10, 13:57
|
#68
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by amce
tre sa fac o inspectie la RAR Voluntari cu o dacie din '71...
referitor la frane cum ar fi mai bine, sa las pompa originala sau pompa tandem+servo??
|
Este RAR sau staţie ITP?
Faci ITP sau verificare RAR pentru talon reţinut?
Dacia 1300 nu are servo-frānă, aşa că nu ai de ce să te complici cu servo, decāt dacă doreşti o astfel de īmbunătăţire.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
|
|
|
31-05-10, 17:39
|
#69
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 232
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Faci ITP sau verificare RAR pentru talon reţinut?
|
fac verificare RAR pentru talon reţinut, este ceva bine de stiut?
|
|
|
31-05-10, 19:39
|
#70
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 836
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by amce
fac verificare RAR pentru talon reţinut, este ceva bine de stiut?
|
pe tine cu ce te-a mai gasit?
|
|
|
31-05-10, 22:21
|
#71
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by amce
fac verificare RAR pentru talon reţinut, este ceva bine de stiut?
|
Este de reţinut faptul că cei de la RAR sunt cam ai dracu' şi unii din ei au aşteptări cam mari de la bătrāna Dacia.
Vezi şi tu cum se desfăşoară treaba şi poate poţi īmpinge ceva să fie şi el/ei mai flexibil(i).
P.S. Ei trebuie să verifice decāt defecţiunile din hārtie, defecţiuni pentru care ţi-a şi fost reţinut talonul.
Multă baftă şi să auzim că ţi-ai recuperat talonul!
|
|
|
31-05-10, 23:36
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,524
Member of: [Oltcit] [SEAT] [Unknown Racers]
|
Re: Control RAR
sa inteleg ca dak iti iau talonu pt jante mai mari ....iti pui jantele cu cauciucurile din talon te duci la rar si iei talonu inapoi? nu controleaza motoru sa vada dak e cel din talon nu noxe nu lumini nu nimic?
__________________
B01UXD-Oltcit 1.3 air cooled boxer engine runin' on nitro
B02UXD-Seat Leon 1m (EX) 1.6 16v gone but not forgotten
B02UXD - Honda Civic EJ6 Black Widow b18T
B03UXD-AlfaRomeo 147 (EX) bella donna
B03UXD-Honda Civic EG3 (EX) Red Rocket b20 VTEC
B03UXD-AlfaRomeo Giulietta 2.0 JTDM Snow White
B100UXD-Dacia Logan 2 Prestige DCI daily mule
B101UXD-Oltcit Club 11 RM New old school
B102UXD-Seat Leon Cupra R 1m (EX) Red Pig
B103UXD-Seat Leon Cupra 1p Stage 2+ White Comet
|
|
|
01-06-10, 00:07
|
#73
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 246
Member of: [DACIA]
|
Re: Control RAR
Exact.
|
|
|
01-06-10, 00:13
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
|
Re: Control RAR
Quote:
Originally Posted by b01uxd
sa inteleg ca dak iti iau talonu pt jante mai mari ....iti pui jantele cu cauciucurile din talon te duci la rar si iei talonu inapoi? nu controleaza motoru sa vada dak e cel din talon nu noxe nu lumini nu nimic?
|
N-as miza pe faptul,ca iar impiedica ceva,mai ales ca esti "predispus"la incalcari ale reglementarilor in vigoare,si aflandu-te in" vizuina lupului".orice este posibil,ce-i costa sa "ridice capota",asa de control,nu mai tineti minte pe sosea cum se verifica "portbagajul"?: aveti roata de rezerva ?,mi-o puteti arata ?..va suna cunoscut ?
oricum,roaga-te,daca ai si alte "preparatii",sa nu le vina "idei"
Bafta!
|
|
|
01-06-10, 00:15
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,967
|
Re: Control RAR
Oare merge faza cu manerele lipite cu banda dubla adeziva (doar de forma normal) + o mica atentie pt tipul de acolo? Ca mi-e cam frica ca o fur... ce se intampla daca nu ai talonul la tine? Te cheama sa il predai?
|
|
|
|
|