Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Zona tehnica Dacia

Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-12, 17:08   #1
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Default Problema reglare avans

Salutare baieti. Am si eu o problema care e destul de dubioasa.
Am o dacie 1310 din '99, motor 1.4. Am reglat avansul la relanti cu motorul cald astfel incat motorul sa mearga regulat,insa am avut o surpriza dimineata cand am vrut sa pornesc. Se aude in rateu in carburator. Am zis sa ma mai uit din nou la avans si l-am reglat in asa fel incat motorul sa nu mearga chiar asa "rotund", ce sa crezi, dimineata a pornit la sfert. Ce as putea sa fac sa remediez problema asta, pentru ca acum face foarte urat la relanti?!
__________________
A mea ca buruiana UNDER CONSTRUCTION

https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...mh-04-mdc.html
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 17:37   #2
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Problema reglare avans

Quote:
Originally Posted by dumitrescu12 View Post
Salutare baieti. Am si eu o problema care e destul de dubioasa.
Am o dacie 1310 din '99, motor 1.4. Am reglat avansul la relanti cu motorul cald astfel incat motorul sa mearga regulat,insa am avut o surpriza dimineata cand am vrut sa pornesc. Se aude in rateu in carburator. Am zis sa ma mai uit din nou la avans si l-am reglat in asa fel incat motorul sa nu mearga chiar asa "rotund", ce sa crezi, dimineata a pornit la sfert. Ce as putea sa fac sa remediez problema asta, pentru ca acum face foarte urat la relanti?!
Verifici tacheti sa vezi daca bat si daca au dimensiunile corespunzatoare (parerile sunt impartite eu recomand 1.8 admisie 2.0 evacuare sau 2.0 si 2.2 <=cu motorul cald) dupa aceea treci la capitolul aprindere:
-Bujiile sa aiba distanta la electrod 0.8
-Curatate bibilite incinse putin pe aragaz (nu foarte tare)
-Verificat capacul de la delcou sa nu fie fisurat sa nu aiba calamina...
-Fisele sa nu fie vre-una rupta sau sa aiba calamina( le cureti frumos cu smilgherul)
-Platina o verifici si pe ea sa nu fi impuscata si o reglezi la 0.2 (parca nu mai stiu exact daca gresesc sa ma corecteze cineva) cand verifici platina sa te uiti si la capsula vacumatica iei furtunul si tragi/impingi aer pe el si vezi daca "'culiseaza"' arculetul ala...
Dupa aceea treci la capitolul avans:
-tragi motorul la semn (uitete cu atentie la semnul dupa volanta si dupa cutie)
-scoti fisa de la pistonul numarul 1 si o apropi de o masa buna dupa masina.
-ii iei avansul de tot( partea stanga) si cu fisa apropiata de masina ii dai avens ( tragi spre dreapta) pana cand fisa de la pistonul 1 face scanteie pe masa de pe masina( se si aude) cand ai vazut/ auzit ca a dat scanteie inseamna ca este avansul corect strangi delcoul si ar trebui sa fie ok
Dupa ce faci tot ce trebuie mai sus mentionat ar trebuie sa fie in proportie de 95% rezolvata treaba ta.Eu dupa ce am facut toata treaba de mai sus am relantiul destul de stabil si sta pana in 900 RPM.
Daca nici asa nu este posibil sa ai vre-o supapa bagaboanta pe admisie de iti da rateu in carburator.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X

Last edited by mike_4tuning; 01-08-12 at 17:40.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 01-08-12, 19:54   #3
dumitrescu12

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 86
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema reglare avans

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Dupa aceea treci la capitolul avans:
-tragi motorul la semn (uitete cu atentie la semnul dupa volanta si dupa cutie)
-scoti fisa de la pistonul numarul 1 si o apropi de o masa buna dupa masina.
-ii iei avansul de tot( partea stanga) si cu fisa apropiata de masina ii dai avens ( tragi spre dreapta) pana cand fisa de la pistonul 1 face scanteie pe masa de pe masina( se si aude) cand ai vazut/ auzit ca a dat scanteie inseamna ca este avansul corect strangi delcoul si ar trebui sa fie ok
Dupa ce faci tot ce trebuie mai sus mentionat ar trebuie sa fie in proportie de 95% rezolvata treaba ta.Eu dupa ce am facut toata treaba de mai sus am relantiul destul de stabil si sta pana in 900 RPM.
Daca nici asa nu este posibil sa ai vre-o supapa bagaboanta pe admisie de iti da rateu in carburator.

Pai si o sa dea scanteie cu contactul pus, doar daca ii dau avans ?
Ca logic din ce ai scris tu reglajul se face cu motorul oprit
dumitrescu12 is offline   Reply With Quote
Old 02-08-12, 06:17   #4
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Problema reglare avans

Quote:
Originally Posted by dumitrescu12 View Post
Pai si o sa dea scanteie cu contactul pus, doar daca ii dau avans ?
Ca logic din ce ai scris tu reglajul se face cu motorul oprit
Da iti da scanteie dar trebuie sa pui contactul cand faci operati in cauza...imi cer scuze uitasem sa precizez de contact. Bafta si numai bine....iao usor si fi atent. cand masori cu lera trebuie sa iti agate putin dimensiunea dorita
Tin sa ma corectez ca akm am vazut ce bazaconie am scris....0,18 ; 0,20 ; 0,22 de fapt trebuia sa fie dimensiunile.salut

Last edited by mike_4tuning; 02-08-12 at 06:26.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -