Salut la toti ..de ceva timp ma confrunt cu o problema
deci sa o iau pe rand :
Am o dacie an 1987 , motor sigilat niciodata facut ..are in jur de 180.000 km , este luata de noua de taicamiu si acum este a mea ...a fost facuta ptr export ...pe ea stantat la motor scrie Made for RRG
.
Si acum sa incep sa descriu problema...De asta vara de cand ma intorceam de la mare mi s-au aprins luminile la bord ..bun am oprit am lasat-o in jur de 10 min dupa care am plecat ..dupa aceasta la nici 2 sapt a inceput sa imi inegreasca bujiile si sa mearga ineacata , bun am vazut ca scoate fum pe la capacul de la tacheti , gata am dat fuga la magazin am luat furtun si l-am scos pe subt ea , dar de atunci motorul merge rotund la relanti dar in sarcina parca bate pe loc numai are "vlaga " in el ..imi este si frica sa fac o depasire......bun am inteles trb segmenti , dar problema este alta .....cu pompa de benzina....este a 4-a care o schimb de asta vara pana acum .. adica daca a pornit si o opresc trb sa ma duc sa ii dau la cama pana mi se face rau ...sau mai ales daca sta un pic ridicata de fata undeva..trb sa trag cu gura pe furtun sa ii vina benzina sa poata pornii
este f aiurea din 4 pompe noi cu toate imi face asha ......intrebarea mea este are ceva legatura ca a inceput sa imi bage compresia in baie cu faptul ca nici o pompa nu ma ajuta....adica pompa de benzina are vre-un fel anume de a se monta, motorul trb sa fie pe cama sau ceva oi fii eu asha de..... si nu sunt in stare sa montez o pompa de benzina...sau o avea masina ceva mai grav...
am vazut f multe dacii cu furtun scos si motorul inca mergea nu ca la mn..
Astept raspunsurile voastre cu nerabdare..ptr ca nu stiu ce sa mai ma fac...multumesc anticipat la toti
Cat mai multe pareri cu atat mai bine