Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-14, 19:41   #1
eddymutu7

Stage 2
 
eddymutu7's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 57
Lightbulb HELP! ENGINE FAULT pe e92

In primul rand ,sper ca cer ajutor la sectiunea potrivita.

Buna ziua,intalnesc urmatoarea problema la un e92 coupe, automata ,330i - eroarea din imagine
ENGINE FAULT
Full engine power no longer availble….

Prima data a aparut acum 2 ani ,initial am crezut ca este vorba de injector ,dar cum a fost un caz singular,am trecut peste
Dar astazi mi s-a oprit motorul de fiecare data cand treceam de 2000-2500 rpm.
Saptamana trecuta am pus-o la tester si mi-a dat eroare la noxe,iar baiatul respectiv mi-a spus ca este o problema mai comuna,asadar si problema cu engine fault sa fie din acelas motiv,si consumul mai crescut,si anume : SENZORUL DE NOXE.
Mi-a spus cum ca ar fi doua(confirmat de unii ,infirmat de altii),problema fiind pe spate.
Ca sa-mi fac o idee de pret,primul raspuns a fost 1.000 lei la augsburg care mi-au spus ca da sunt 2 senzori,iar a 2 varianta a fost la teille de 2.000 lei,dar cum ca ar fi un singur senzor.
Eroare cred ca vine din interpretare mea gresita si din faptul ca nu stapanesc prea bine fenomenul de sub capota si termenii tehnici.
Ultima data ia fost schimbata si benzina,ceea ce ar putea constitui un alt motiv ,dupa cum am inteles?!

Vroiam sa stiu daca cineva sa m-ai confruntat cu acest caz si cum s-a rezolvat in cele din urma.
Multumesc anticipat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0855.JPG
Views:	121
Size:	49.1 KB
ID:	2949625  
eddymutu7 is offline   Reply With Quote
Old 03-03-14, 22:29   #2
piesedevanzare

Stage 3
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 83
Default Re: HELP! ENGINE FAULT pe e92

eu am avut aceeasi eroare de vina era o bobina obosita. daca rezolvi indiferent de metoda incearca sa postezi si aici metoda. bafta
piesedevanzare is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -