Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-13, 22:18   #1
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default e91 320i - probleme volanta?

Salutare.
Vin la voi cu o problema pe care ratatii de la MSH (ca altfel nu le pot spune) nu au identificat-o.

M-am programat in iunie la MSH pentru o constatare si identificare probleme cu al meu e91. Problemele principale:
1.uneori, total aleatoriu refuza sa intre in viteza 1 sau marsarier. Daca bag a 2-a si o turez, apas ambreiajul si il ridic - intra.
2. la fel de "uneori" si aleatoriu am parte de trepidatii puternice la plecarea de pe loc. Dar trepidatii de genul ca se scutura masina din toate suruburile si apas ambreiajul de frica sa nu cada ceva de pe ea. AM observat ca apare mai des la plecarea de pe loc cu rotile virate, dar nu pot baga mana in foc ca nu e o simpla coincidenta.

Bun. Sun la BMW MSH Motors (care se vor reprezentanta), descriu simptomele si fac programare.

Total intamplator, a doua zi dimineta incepe sa se auda un zgomot metalic de la motor. Desi instinctul imi spune ca e distributia pe lant pe duca si sa astept pana ajung la MSH fara sa o mai conduc, intamplarea face ca am avut nevie urgenta de masina si a trebuit sa ies cu ea.
Dupa cativa zeci de kilometri zgomotul s-a aceentuau brusc si a inceput sa tremure grav, am taiat repede motorul si am impins-o in parcare in piata Constitutiei. Ridic capota: fulia rupta de la compresorul de clima. Total inocent si prematur ma bucur ca nu era distributia si sun la MSH sa ii intreb daca o pot aduce direct la ei (era sambata). Tipa de la telefon zice OK dar nu e nimeni acolo asa ca o lasi pana luni la ei. OK. Imi trimite platforma (exagerat de scumpa si nici macar platforma BMW ci un rahat de platforma de se dezmebmra in mers). Luni destul de punctual sunt sunat si informat ca reparatia ma costa 8000 de lei. Le zic sa se culce ca sunt beti. Imi exp;ica ca compresorul costa in jur de 6000 de lei si ca mai are niste mici probleme care sunt uzura normala dar daca vreau sa mi-o faca calumea mai costa 2000 de lei (cateva cauciucuri si simeringuri). Zic NU. Vin cu piesa mea, noua cu factura. Bine dar trebuie sa zemnez cum ca nu-mi dau garantie pe lucrare. Ce sa-i fac asta e... Cumpar compresor HELA nou la 2700 lei, curea transmisie, intinzatoare, etc, le duc la MSH si le aduc aminte ca vreau sa imi identifice problema cu trepidatiile si sa-mi comunice orice alta problema. OK, va sunam maine dupa ce montam compresorul si facem testele (care au fost facturate pe la 400 de lei - doar testele, da!)
Ma suna a doua zi intr-adevar, am montat compresorul, am verificat masina, are mici pierderi de ulei pe la cutie (nesemnificative) si f putin joc in directie (dar e normal in Bucuresti), ba mai costa 1500 de lei sa reparam asta. Zic pas.
Si revin: bun, dar spuneti-mi de acele trepidatii. S-a verificat si nu are absolut nimic pe aceasta parte, totul e normal, s-a facut si proba de drum, probabil erau din cauza compresorului de clima.
Acept aceasta varianta, ma prezint, ma factureaza pana sa imi dea masina la 1200 de lei manopera doar pentru verificari si schimbat compresor (intreb daca nu trebuie intai sa fac receptia lucrarii - ei zic ca nu ca vezi doamne daca observ ceva pot sa ma intorc) in graba mea de idiot accept si semnez hartiile (uitand ce semnez), iau masina si plec. Nu fac nici 5 km ca observ ca trepidatiile sunt la locul lor, la fel de zdravene. Intamplator ajung la munca si ma suna chiar ei sa ma intrebe daca sunt multumit. Le zic: execrabil de multumit. Ati luat 4 milioane si nu ati verificat nimic sau mecanicii dvs abia au terminat colegiul tehnic. Vreti sa mai veniti sa mai verificam? La ce rost? Sunteti praf. Asa ca i-am injurat si mi-am jurat sa nu mai calc la MSH cate zile oi avea.
Acum ca tot v-am plictisit inutil cu acest intro (si imi cer scuze pe aceasta cale si pentru inevitabilelel greseli de apasare pe taste sau gramaticale dar am scris foarte repede ca e tarziu si sunt obosit) va zic ce cred eu - desi nu sunt inginer la MSH-: volanta pe duca. Oare asa sa fie? Mentionez ca trepidatiile acestea foarte violente nu apar la fiecare plecare de pe loc, ci total aleatoriu, fiind posibil ca intr-o zi sa nu apara chiar de loc.

Ce parere aveti?
Un service BMW bun si de recomandat? Sa incerc si la Bavaria din Baneasa? Sau arunc banii?

Last edited by rdy4ever; 25-07-13 at 22:24.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 20:47   #2
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

Daca ai drum la Turnu Magurele , o aduci la mine la service. Sc Auto Laurel . SRL . Avem un mecanic de nota 10+ . Sorin Ene si alta lume poate confirma acest lucru .
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 21:18   #3
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
Salutare.
Vin la voi cu o problema pe care ratatii de la MSH (ca altfel nu le pot spune) nu au identificat-o.

M-am programat in iunie la MSH pentru o constatare si identificare probleme cu al meu e91. Problemele principale:
1.uneori, total aleatoriu refuza sa intre in viteza 1 sau marsarier. Daca bag a 2-a si o turez, apas ambreiajul si il ridic - intra.
2. la fel de "uneori" si aleatoriu am parte de trepidatii puternice la plecarea de pe loc. Dar trepidatii de genul ca se scutura masina din toate suruburile si apas ambreiajul de frica sa nu cada ceva de pe ea. AM observat ca apare mai des la plecarea de pe loc cu rotile virate, dar nu pot baga mana in foc ca nu e o simpla coincidenta.

Bun. Sun la BMW MSH Motors (care se vor reprezentanta), descriu simptomele si fac programare.

Total intamplator, a doua zi dimineta incepe sa se auda un zgomot metalic de la motor. Desi instinctul imi spune ca e distributia pe lant pe duca si sa astept pana ajung la MSH fara sa o mai conduc, intamplarea face ca am avut nevie urgenta de masina si a trebuit sa ies cu ea.
Dupa cativa zeci de kilometri zgomotul s-a aceentuau brusc si a inceput sa tremure grav, am taiat repede motorul si am impins-o in parcare in piata Constitutiei. Ridic capota: fulia rupta de la compresorul de clima. Total inocent si prematur ma bucur ca nu era distributia si sun la MSH sa ii intreb daca o pot aduce direct la ei (era sambata). Tipa de la telefon zice OK dar nu e nimeni acolo asa ca o lasi pana luni la ei. OK. Imi trimite platforma (exagerat de scumpa si nici macar platforma BMW ci un rahat de platforma de se dezmebmra in mers). Luni destul de punctual sunt sunat si informat ca reparatia ma costa 8000 de lei. Le zic sa se culce ca sunt beti. Imi exp;ica ca compresorul costa in jur de 6000 de lei si ca mai are niste mici probleme care sunt uzura normala dar daca vreau sa mi-o faca calumea mai costa 2000 de lei (cateva cauciucuri si simeringuri). Zic NU. Vin cu piesa mea, noua cu factura. Bine dar trebuie sa zemnez cum ca nu-mi dau garantie pe lucrare. Ce sa-i fac asta e... Cumpar compresor HELA nou la 2700 lei, curea transmisie, intinzatoare, etc, le duc la MSH si le aduc aminte ca vreau sa imi identifice problema cu trepidatiile si sa-mi comunice orice alta problema. OK, va sunam maine dupa ce montam compresorul si facem testele (care au fost facturate pe la 400 de lei - doar testele, da!)
Ma suna a doua zi intr-adevar, am montat compresorul, am verificat masina, are mici pierderi de ulei pe la cutie (nesemnificative) si f putin joc in directie (dar e normal in Bucuresti), ba mai costa 1500 de lei sa reparam asta. Zic pas.
Si revin: bun, dar spuneti-mi de acele trepidatii. S-a verificat si nu are absolut nimic pe aceasta parte, totul e normal, s-a facut si proba de drum, probabil erau din cauza compresorului de clima.
Acept aceasta varianta, ma prezint, ma factureaza pana sa imi dea masina la 1200 de lei manopera doar pentru verificari si schimbat compresor (intreb daca nu trebuie intai sa fac receptia lucrarii - ei zic ca nu ca vezi doamne daca observ ceva pot sa ma intorc) in graba mea de idiot accept si semnez hartiile (uitand ce semnez), iau masina si plec. Nu fac nici 5 km ca observ ca trepidatiile sunt la locul lor, la fel de zdravene. Intamplator ajung la munca si ma suna chiar ei sa ma intrebe daca sunt multumit. Le zic: execrabil de multumit. Ati luat 4 milioane si nu ati verificat nimic sau mecanicii dvs abia au terminat colegiul tehnic. Vreti sa mai veniti sa mai verificam? La ce rost? Sunteti praf. Asa ca i-am injurat si mi-am jurat sa nu mai calc la MSH cate zile oi avea.
Acum ca tot v-am plictisit inutil cu acest intro (si imi cer scuze pe aceasta cale si pentru inevitabilelel greseli de apasare pe taste sau gramaticale dar am scris foarte repede ca e tarziu si sunt obosit) va zic ce cred eu - desi nu sunt inginer la MSH-: volanta pe duca. Oare asa sa fie? Mentionez ca trepidatiile acestea foarte violente nu apar la fiecare plecare de pe loc, ci total aleatoriu, fiind posibil ca intr-o zi sa nu apara chiar de loc.

Ce parere aveti?
Un service BMW bun si de recomandat? Sa incerc si la Bavaria din Baneasa? Sau arunc banii?

La Bavaria stiu prieten care avea 740 i , s-a dus sa schimbe consumabilele , si-a uitat sotia lui geanta in fata de usa , s-au intors dupa 3 ore pe neasteptat si cutia lui (automata fiind) era data jos de pe masina probabil urma sa fie schimbata cu alta ...............

nu ma mira nimic din ceea ce spui tu !!! ti-am lasat un pm , astept un raspuns de la tine !
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 05-11-13, 10:12   #4
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

Intre timp am schimbat si volanta si ambreiajul tot la hotii aia de la MSH. Piese noi, LUK (le-am comparat cu cele vechi si erau identice). Am scapat de trepidatiile alea puternice la plecare insa la turatii mici (sub 1000 de ture) se aude un fel de fluierat la plecare... Deci dracu mai stie daca piesele mele noi au fost montate pe masina mea sau au fost luate acasa, si montate cine stie ce cazaturi. Dar trebuia sa ma invat minte pana la urma cu astia... Si am si un zumzait discret la relanti cand este pedala de ambriaj libera ce dispare cand cuplez. Dar aici am aizit ca ar fi din cutia de viteze, nu stiu ce pinion...
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 12:05   #5
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

De ce nu stai langa ei cand iti repara masina? Sau daca ai bani si timp liber cel mai bine o duci in ungaria la o reprezentanta sa nu te mai chinui cu hotii din romania.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 21:12   #6
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

Quote:
Originally Posted by ryoraul View Post
De ce nu stai langa ei cand iti repara masina? Sau daca ai bani si timp liber cel mai bine o duci in ungaria la o reprezentanta sa nu te mai chinui cu hotii din romania.
La reprezentanta nu te lasa sa stai langa ei cand iti repara masina. Asta e politica lor.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 22:43   #7
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: e91 320i - probleme volanta?

In semn de protest m-as duce la ei si le-as spune sa imi dea masina daca nu ma pot uita cum lucreaza la ea.
ryoraul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -