Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
17-04-12, 09:29
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
salutare
Sunt nou pe acest forum, am un bmw 320d din 98'... problema este ca nu ii dau de cap in sensul ca nu scoate fum, DELOC, motorul merge rotund dar NU TRAGE... am avut releul de la pompa de motorina ars si nu tragea in treapta 1,2 .... acum nu mai trage in nici o treapta calumea, mentionez ca am curatat EGR-ul, catalizatorul, am pus masina pe tester (neautorizat) si mi-a aparut cateva erori, le-am remediat, dar nu este nicio schimbare. As dori sa imi recomandati pe cineva din Bucuresti care se pricepe in adevaratul sens al cuvantului la motoarele diesel. (Consumul a crescut de la 6 la 9 % dupa ce am resetat calculatorul masinii...)...Pe autostrada in treapta a 5-a nu imi mai trece de 3000 de ture...dar turbina umfla furtunele de zici ca le sparge... Va multumesc mult si astept informatiii !!!
|
|
|
17-04-12, 15:15
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,174
|
Re: salutare
Salut, inregistreaza-te pe bmwclub.ro si acolo vei gasi destule persoane pricepute.
Ai verificat debitmetru?
|
|
|
17-04-12, 16:52
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: salutare
Pe bmwclub.ro DOAR DACA DADEAI LINk catre alt site indiferent de natura siteului iti vedeai ban de 30 de zile... Cred ca daca faceai afirmatia asta pe bmwclub iti luai ban pe viata. Poate te duci si tu pe bmwclub si ne scutesti de prezenta.
Ciudat, acest forum nu e platforma de redirectionare catre alte forumuri dupa cum prost ai inteles...
Last edited by the_rifle; 17-04-12 at 16:55.
|
|
|
17-04-12, 21:19
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: salutare
Rectific ce a spus Iulian.Si eu am lucrat la masina si am incercat cam tot ce mi-a stat in putinta neavand mare experienta in domeniul motoarelor diessel.
Masina este un E46 2.0d 136 cp din 99
La masina am verificat urmatoarele:
-Traseul de la turbo pana in admisie, furtune, intercooler, toate ok nu pierde presiune pe nicaieri
-Turbina cum a spus si el umfla furtunele de zici ca le sparge.Joc axial nu are si nici fum nu scoate de nici un fel, nici macar negru!
-Verificat furtunele de vacum, si cele doua motorase care comanda geometria variabila la turbina si celalat.In prima faza nu functiona motorasul ala si nu tragea vacumul la turbo deloc.Avea mufa sparta si nu stateau bine firele.Am remediat totul, am pus masina pe tester, aceste lucruri au iesit ca erori si apoi au fost sterse.S-a folosit ca soft de diagnoza GT1 si INPA.
-Am scos mufa debimetrului(inainte de tester) si cu el si fara el tot asa merge
-Am dat evacuarea jos de tot crezand ca poate are traseul infundat pe undeva(slabe sanse) dar am zis sa o fac si pe asta.Masina merge la fel.
-Am scos detot si furtunul de la turbo care intra in admisie si am mers asa 200 de metri.Masina tragea o idee mai slab, dar nu semnificativ dar scoatea grav fum negru.(fara furtun la turbo) (aspirat)
Am alimentat si pe direct pompa de motorina din rezervor si nimic acelasi lucru.
Motorul porneste perfect, fum nu scoate de nici un fel dar nu trage deloc cum trebuie.Pleaca greu de pe loc, ii dai blana si abia prinde viteza
-Turbina suiera si fluiera destul de tare inca de la 1500 rpm incepe sa se auda.M-am gandit ca poate fi pe duca si aia dar presiune baga, furtunele le umfla imediat.Nu stiu si nu mai am la ce sa umblu.Am vazut pe forum probleme de genu la 2.0D.
Numai bine!
|
|
|
18-04-12, 10:03
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,174
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Pe bmwclub.ro DOAR DACA DADEAI LINk catre alt site indiferent de natura siteului iti vedeai ban de 30 de zile... Cred ca daca faceai afirmatia asta pe bmwclub iti luai ban pe viata. Poate te duci si tu pe bmwclub si ne scutesti de prezenta.
Ciudat, acest forum nu e platforma de redirectionare catre alte forumuri dupa cum prost ai inteles...
|
Afirmatia de mai sus face referire la postul meu?????
Daca da, esti paranoia..... eu nu am incercat sa fac reclama, ci pur si simplu stiu cativa useri priceputi in diagnoza/mecanica.
Nu stiu daca au cont si pe forumul asta si AM VRUT SA IL AJUT, nimic altceva, nu am recomandat un user anume.
In fine....
Sanatate multa...
|
|
|
18-04-12, 14:06
|
#6
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by kathalin
Afirmatia de mai sus face referire la postul meu?????
Daca da, esti paranoia..... eu nu am incercat sa fac reclama, ci pur si simplu stiu cativa useri priceputi in diagnoza/mecanica.
Nu stiu daca au cont si pe forumul asta si AM VRUT SA IL AJUT, nimic altceva, nu am recomandat un user anume.
In fine....
Sanatate multa...
|
multumesc mult...
|
|
|
18-04-12, 14:10
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Rectific ce a spus Iulian.Si eu am lucrat la masina si am incercat cam tot ce mi-a stat in putinta neavand mare experienta in domeniul motoarelor diessel.
Masina este un E46 2.0d 136 cp din 99
La masina am verificat urmatoarele:
-Traseul de la turbo pana in admisie, furtune, intercooler, toate ok nu pierde presiune pe nicaieri
-Turbina cum a spus si el umfla furtunele de zici ca le sparge.Joc axial nu are si nici fum nu scoate de nici un fel, nici macar negru!
-Verificat furtunele de vacum, si cele doua motorase care comanda geometria variabila la turbina si celalat.In prima faza nu functiona motorasul ala si nu tragea vacumul la turbo deloc.Avea mufa sparta si nu stateau bine firele.Am remediat totul, am pus masina pe tester, aceste lucruri au iesit ca erori si apoi au fost sterse.S-a folosit ca soft de diagnoza GT1 si INPA.
-Am scos mufa debimetrului(inainte de tester) si cu el si fara el tot asa merge
-Am dat evacuarea jos de tot crezand ca poate are traseul infundat pe undeva(slabe sanse) dar am zis sa o fac si pe asta.Masina merge la fel.
-Am scos detot si furtunul de la turbo care intra in admisie si am mers asa 200 de metri.Masina tragea o idee mai slab, dar nu semnificativ dar scoatea grav fum negru.(fara furtun la turbo) (aspirat)
Am alimentat si pe direct pompa de motorina din rezervor si nimic acelasi lucru.
Motorul porneste perfect, fum nu scoate de nici un fel dar nu trage deloc cum trebuie.Pleaca greu de pe loc, ii dai blana si abia prinde viteza
-Turbina suiera si fluiera destul de tare inca de la 1500 rpm incepe sa se auda.M-am gandit ca poate fi pe duca si aia dar presiune baga, furtunele le umfla imediat.Nu stiu si nu mai am la ce sa umblu.Am vazut pe forum probleme de genu la 2.0D.
Numai bine!
|
Dupa multe cautari aseara am plecat cu un prieten in Otopeni. Este un tip acolo care se ocupa doar de motoare Diesel. A ramas sa merg la el zilele astea si sa facem o diagnoza. Turbina este buna, am o chestie ciudata la EGR.... Florinele teava aceea care era infundata..... Nu stiu sa explic eu prea bine... O sa va tin la curent cu tot ce aflu ca mie mi-a scos peri albi masina
|
|
|
18-04-12, 14:11
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Pe bmwclub.ro DOAR DACA DADEAI LINk catre alt site indiferent de natura siteului iti vedeai ban de 30 de zile... Cred ca daca faceai afirmatia asta pe bmwclub iti luai ban pe viata. Poate te duci si tu pe bmwclub si ne scutesti de prezenta.
Ciudat, acest forum nu e platforma de redirectionare catre alte forumuri dupa cum prost ai inteles...
|
Sa nu fim rai... a incercat sa ma ajute.... oricum aveam cont acolo si cred ca 90% din cei de aici au si acolo cont.... Cu forumurile este la fel ca si cu femeile.... Incerci mai multe pana ramai la una care iti convine !!!
|
|
|
19-04-12, 08:07
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,174
|
Re: salutare
De ce nu incerci sa iei alt EGR dupa alta masina si sa vezi cum se comporta, dar teoretic ai putea chiar sa il anulezi "putin" ca sa vezi cum se comporta masina.
|
|
|
19-04-12, 08:57
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: salutare
EGR-ul a fost anulat cand a luat masina.Avea acolo unde se imbina cele 2 tevi langa catalizatorul ala mic bagata o tabla care astupa gaura si gazele de veneau spre admisie nu mai treceau.
|
|
|
19-04-12, 11:47
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by florineluspr
EGR-ul a fost anulat cand a luat masina.Avea acolo unde se imbina cele 2 tevi langa catalizatorul ala mic bagata o tabla care astupa gaura si gazele de veneau spre admisie nu mai treceau.
|
maine am programare la bavaria la tester... mi s-a spus ca ma costa 250 lei,,, daca aflu ceva va anunt... turbiana am verificat-o Merge !!!
|
|
|
20-04-12, 21:05
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: salutare
Postez in locul lui Iulian:
Astazi dupa lungi teste si verificari la Bavaria ca defect a iesit ECU.
Au verificat aia tot ce se putea si mecanic si electronic, turbina e ok, presiune baga, totul ok.Debimetrul este bun, dar ECU a fost rescris cred pentru ca a avut si bordul codat sa nu se aprinda toate becurile.
Partea buna e ca masina a fost gasita in baza de date la bavaria, au verificat-0 dupa cheie.S-a gasit in mare parte istoricul masinii, debimetrul fusese schimbat chiar la bavaria cu ceva timp in urma.
Acum ramane sa schimbe ECU sau sa il reprogrameze pe asta, dar pare prajit!
|
|
|
21-04-12, 09:20
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,174
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Postez in locul lui Iulian:
Astazi dupa lungi teste si verificari la Bavaria ca defect a iesit ECU.
Au verificat aia tot ce se putea si mecanic si electronic, turbina e ok, presiune baga, totul ok.Debimetrul este bun, dar ECU a fost rescris cred pentru ca a avut si bordul codat sa nu se aprinda toate becurile.
Partea buna e ca masina a fost gasita in baza de date la bavaria, au verificat-0 dupa cheie.S-a gasit in mare parte istoricul masinii, debimetrul fusese schimbat chiar la bavaria cu ceva timp in urma.
Acum ramane sa schimbe ECU sau sa il reprogrameze pe asta, dar pare prajit!
|
A fost cipuita masina?
Incearca sa il schimbi cu unu de pe alta masina fara sa il programeze si sa vada cum se comporta.
|
|
|
22-04-12, 01:19
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: salutare
Da in prima faza asta o sa facem!Acum nu stiu dar nu cred ca va trebui schimbat si EWS-ul.Habar nu am!Daca ar fi numai ECU ar fi mai simplu.Masina a fost cam hingherita cel putin la electronica a avut multe erori si bordul a fost codat pentru a nu se aprinde unele becuri, mai multe prostii pe acolo.
|
|
|
25-04-12, 09:21
|
#15
|
Stage 1
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
|
Re: salutare
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Da in prima faza asta o sa facem!Acum nu stiu dar nu cred ca va trebui schimbat si EWS-ul.Habar nu am!Daca ar fi numai ECU ar fi mai simplu.Masina a fost cam hingherita cel putin la electronica a avut multe erori si bordul a fost codat pentru a nu se aprinde unele becuri, mai multe prostii pe acolo.
|
Buna ziua... Vreau sa va spun ca testul Bavaria e sfant... costa mult, 350 lei dar isi merita treaba... Ieri impreuna cu Florineluspr (care e cel mai serios om din toate punctele de vedere) am fost in Bragadiru la "ROSCATU".. la fel om cinstit si de cuvant si am cumparat calculatorul... La montat Florineluspr si masina fiind rece a tras ffffff bine... apoi dupa ce am "incinso" putin eu au mers inca 2 prieteni cu ea si a zis ca nu observa diferenta....Am plecat si pe drum mi-a scazut puterea la sfert... cu a2-a in blana aveam 20 km/h...am crezut ca innebunesc. Imediat ce am ajuns acasa am dat capacele de la motor jos si ghiciti ce... Mufa de la termocupla radiatorului era scoasa.... Apa se ridicase la peste 100 grade.... Am lasat-o la racit, apoi am pus termocupla si Florineluspr i-a facut nush ce la Egr poate ne spune el. Am crezut ca nu mai e masina mea dupa ce am plecat in minicursa pentru test... IN SFARSIT MERGE... Florineluspr multumesc !!!
|
|
|
|
|