Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 13-04-12, 17:28   #1
CazyRoll

Stage 4
 
CazyRoll's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 239
Default Problema Relanti vibrant

Salut !
Am o problema care nu reusesc sa'i dau de cap de ceva timp. Cand las masina pe liber, relantiu trepideaza ( scade si se autotureaza). Am mers la un tester si mi sa spus ca debitmetrul da valori eronate. Am schimbat astazi debitmetrul ... si face si mai urat. Cand am franat la semafor cu noul debitmetru mi'a murit 1 data motorul. Cand franez masina ramane la 1100 de ture si apoi cade la 500-400, tremura.
Inainte sa schimb debitmetrul am desfacut tot traseul de la filtru de aer pana la motor, si nu am gasit nici o problema ( filtru nu e infundat, clapeta de acceleratie e curata, nu pare sa traga aer fals pe nicaieri).

Mentionez ca masina este un e46, 318ci, an 2000, 1.9, 118cp.

Trebuie sa resetez cumva calculatorul masinii dupa montarea debitmetrului?

Am tot cautat pe forumuri solutii si chiar nu o gasesc...

Va rog mult veniti cu niste solutii !!
O zi buna !
__________________
CazyRoll is offline   Reply With Quote
Old 14-04-12, 08:40   #2
valitataye


Stage 5
 
valitataye's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of:
[Competitor CNCA]
[SEAT]
[4Tuning International]
Default Re: Problema Relanti vibrant

Verifica daca nu cumva ai vre-un furtun crapat/fisurat si de acolo sa faca asa si cu noul debitmetru
valitataye is offline   Reply With Quote
Old 14-04-12, 09:09   #3
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Problema Relanti vibrant

Nu stiu cum arata motorul tau dar si eu am cv probleme la capitolu asta si uite ce am facut eu. Am un e36 cu nenorocitul de M40 care din pacate la mn face fite o supapa pe evacuare si trebuie sa planez chiuloasa si scaunele.....
-sonda lambda verificat ( 0.1-0.7 V) trebuie sa aiba intre 0.1 si 0.9 V (pe firele de culoare)
-furtune de vacuum verificate/schimbat ( foarte important sa nu fie absolut niciunul uzat pt 12-15 lei m de furtun e pacat)
-admisie data jos si curatata (benzina + sprey de curatat discurile de frana)
-masa dintre motor si caroserie verificat si curatat
-senzor de la arbore ( unde este roata aceea dintata) curatat si acela si verificat cu aparatu de masura 520 ohm
-Debitmetru functional (cand scot mufa da sa moara motoru l-am si verificat cu aparatu de masura ( nu mai stiu exact ce valori dar dadea undeva peste 1000 ohm )
-Fisele verificat/schimbat (Noaptea ridici capota si te uiti atent sa vezi daca fura unda din ele curent)
-Bujiile aproape noi ( curatate si alea)
-senzorul din admisie curatat si ala
-senzorul de temperatura a lichidului de racire
Bafta cu masina si spor la treaba.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 21-04-12, 19:39   #4
BimBim

Stage 2
 
BimBim's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 65
Default Re: Problema Relanti vibrant

Quote:
Originally Posted by valitataye View Post
Verifica daca nu cumva ai vre-un furtun crapat/fisurat si de acolo sa faca asa si cu noul debitmetru
salutare....aceasi problema am avut si eu la e36 1.6.- relanti instabil...am verificat putin furtunele si in cateva secunde am dat de un furtun sectionat pe jumate si foaaarte copt!momentan am pus putina banda izolatoare pana sapt viitoare ce cumpar furtun. spor! am pus si o poza...nu e foarte clara...dar cred ca se vede marea crepatura
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0104.JPG
Views:	209
Size:	1.04 MB
ID:	2407732  
__________________
No....amu-i cald afara?
BimBim is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 13:37   #5
CazyRoll

Stage 4
 
CazyRoll's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 239
Default Re: Problema Relanti vibrant

salut ! multumesc pentru raspunsuri. i'am mai dat de cap cat de cat, acum oscileaza mult mai rar.
In completarea celor facute anterior am mai :
-schimbat toate furtunasele mici de vacuum observasem ca sunt cateva fisurate , asta dupa ce le'am desfacut si am inceput sa suflu prin ele, restul le'am schimbat preventiv erau coclite. ( am pus furtunase de retur motorina, aveau acelasi diametru si circumferinta.)
-schimbat si filtru de benzina chiar daca nu avea mai mult de 7 mii, mahle am pus, raspunde masina mai bine cand ii dau pedala .
Consumul a scazut simtitor.. cand ajunsesem in bacau aveam undeva la 14 si tremura ca nebuna, dupa toate schimbarile a scazut la 8-9.
-pus masina pe un tester, sondele au iesit ok, nici un senzor stricat, dar nu stiu cat de mult sa am incredere in INPA piratat.

Nu'mi dau seama unde e furtunul gros care l'ai pus in poza? e cel care pleaca din cotul de dupa debitmetru si ajunge putin sub motor? ( nu prea stiu sa explic )
CazyRoll is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 18:12   #6
BimBim

Stage 2
 
BimBim's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 65
Default Re: Problema Relanti vibrant

Quote:
Originally Posted by CazyRoll View Post
salut ! multumesc pentru raspunsuri. i'am mai dat de cap cat de cat, acum oscileaza mult mai rar.
In completarea celor facute anterior am mai :
-schimbat toate furtunasele mici de vacuum observasem ca sunt cateva fisurate , asta dupa ce le'am desfacut si am inceput sa suflu prin ele, restul le'am schimbat preventiv erau coclite. ( am pus furtunase de retur motorina, aveau acelasi diametru si circumferinta.)
-schimbat si filtru de benzina chiar daca nu avea mai mult de 7 mii, mahle am pus, raspunde masina mai bine cand ii dau pedala .
Consumul a scazut simtitor.. cand ajunsesem in bacau aveam undeva la 14 si tremura ca nebuna, dupa toate schimbarile a scazut la 8-9.
-pus masina pe un tester, sondele au iesit ok, nici un senzor stricat, dar nu stiu cat de mult sa am incredere in INPA piratat.

Nu'mi dau seama unde e furtunul gros care l'ai pus in poza? e cel care pleaca din cotul de dupa debitmetru si ajunge putin sub motor? ( nu prea stiu sa explic )
Furtunul care imi era crepat e cel care duce da la valva pcv sus la capacul tachetilor ( pe unde torni uleiul in motor dar la capatul opus) repet motorul meu e un 1.6 ....la motoarele in 6 cilindri valva pcv e sub admisie daca nu ma insel....oricum recomand schimbarea furtunelor chiar daca nu sunt crepate...pentru ca au depuneri inauntru si ingreuneaza circulatia aerului respectiv lichidelor Succes.
BimBim is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 06:30   #7
CazyRoll

Stage 4
 
CazyRoll's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 239
Default Re: Problema Relanti vibrant

Si al meu tot in 4 cyl e, semana compartimentu motorului cu al meu,deaia am intrebat, cred ca stiu care e , o sa ma uit azi sa vad sa nu fie fisurat !
Multam' !!
CazyRoll is offline   Reply With Quote
Old 03-05-12, 02:53   #8
xshadyblood

Stage 5
 
xshadyblood's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 444
Default Re: Problema Relanti vibrant

Iarta-ma daca te deranjeaza ca postez si eu aici, dar am aceiasi problema cu relantiu cand scot masina din viteza incepe sa trepideze si sa oscileze pana ma opresc in loc, si se aude un sunet ciudat. Am un 2.5i Vanos 1
xshadyblood is offline   Reply With Quote
Old 03-05-12, 13:48   #9
BimBim

Stage 2
 
BimBim's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 65
Default Re: Problema Relanti vibrant

Quote:
Originally Posted by xshadyblood View Post
Iarta-ma daca te deranjeaza ca postez si eu aici, dar am aceiasi problema cu relantiu cand scot masina din viteza incepe sa trepideze si sa oscileze pana ma opresc in loc, si se aude un sunet ciudat. Am un 2.5i Vanos 1
si amea cand eram in mers cu ambreiajul apasat oscila motorul sau statea mai turat decat normal pana ma opream. S-ar putea sa ai aceasi problema...la 6 cilindri din cate stiu valva pcv e sub admisie....pentru a lucra corect e ok sa desfaci admisia....ah...si daca face un psssss lung cand ai oprit motorul e moarta valva.
BimBim is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -