Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-12, 23:51   #46
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Care sunt senzorii antidetonatie??La m50 non vanos vorbesc...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 13-02-12, 18:20   #47
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Care sunt senzorii antidetonatie??La m50 non vanos vorbesc...
La vanos, sunt prinsi pe bloc, sub galeria de admisie. Arata cam asa:



Nu stiu daca se aplica si la non vanos, dar poti sa arunci o privire sa verifici. Cel dinspre botul masinii e usor de reperat. "Mergi" cu privirea pe bloc, dinspre vanos catre spatele blocului. Al doilea e mai catre spatele motorului si mai greu de reperat. Nu mai zic de schimbat, ca e durere din ce am vazut acolo. La mine sunt crapati amandoi, facuti praf. Si ar avea legatura cu raspunsul la acceleratie, am impresia ca daca calculatorul ii vede ca defecti, taie din avans si implicit din putere/rasp la acc.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 13-02-12, 20:12   #48
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Da gata stiu... la non vanos nu exista.Am montat asa ceva pe un non vanos, defapt o instalatie de s3 pe s1, in fine alte chestii.Ms oricum!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 22:06   #49
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

OK, am reusit in sfarsit sa iau un senzor de vilbrochen nou si original. Am pandit ceva pe Ebay, dar l-am prins bine, £50 cu tot cu transport. Treaba naspa e ca pana duminica nu am cum sa il pun, ca bag la munca mai ceva ca sclava Izaura. De maine dimineata cre'ca imi fac un tricou cu Tobias si ma duc la munca cu crema de ghete pe fata.

Va anunt daca se schimba ceva cu mersul motorului, sau raspunsul la acceleratie. Am si senzorii anti detonatie, dar o sa-i schimb alta data, ca sa nu afectez rezultatele testului. Adica sa vad daca sunt ceva rezultate doar cu senzorul de vilbrochen. Daca nu sunt, merg mai departe cu schimbatul senzorilor anti detonatie.

Daca tot nu isi revine, o sa investesc si intr-un senzor de axa, tot OEM.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 11:35   #50
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Astept cu nerabdare rezultatul!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 24-04-12, 19:20   #51
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Din cate am citit, raspunsul la acceleratie are legatura mai mult cu senzorul de la axa, dar nah.. asta s-a nimerit la pret bun. Te anunt care e treaba dupa ce il pun.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 26-04-12, 17:56   #52
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Astept cu nerabdare rezultatul!
Subscriu!
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 18:49   #53
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Schimbat.. Absolut nici o diferenta! Presupun ca senzorul meu era bun. Oricum, macar l-am eliminat pe milog. Urmatorul, senzorul de la axa cu came. Fingers crossed!
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 22:36   #54
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

OK, dupa o zi de mers cu masina, am sesizat o diferenta. Minora, oricum, dar sesizabila totusi. Merge un pic mai rotund si e o idee mai bine jos in ture. Totusi, nu se merita schimbat decat daca cel de pe masina e defect.

Maine sper sa schimb bobinele, dar astea le iau aftermarket. Va zic care snt rezultatele.

P.S. Intre timp, daca mai are careva sugestii legate de raspuns intarziat la acceleratie / lipsa de putere in ture mici, e binevenita orice sugestie.

Last edited by mistreku; 30-04-12 at 23:05.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 16:34   #55
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Am schimbat si bobinele. O diferenta atat de mica ca nici nu conteaza. FGM si FMM de cazan ca nu-l mai suport.

Va anunt cand schimb senzorul de axa cu came. Daca nici ala nu face nici o diferenta, schimb si senzorii anti detonatie.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 21:07   #56
bcoupe

Stage 4
 
bcoupe's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 295
Member of:
[Honda]
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
FGM si FMM de cazan ca nu-l mai suport.
de cate ori ii luam si eu m..ti la pla la a mea au mama au, picioare, pumni, injuraturi,nervi,aruncat chei dupa aia de stateau pe langa mine...ma juram ca o dau...etc etc DAR cand ma suiam si ii auzeam motoru cum "urla" asa bine ma simteam si zabeam larg si pana la urma nu l-am mai suportat si l-am dat (plm ajunsesem sa imi petrec noptile in garaj sa repar la cazan, sa nu mai zic de bani ca am purtat o pereche de blugi 1 an jumate si 3 tricouri) dar acum imi pare rau [sper sa revin iar cu un cazan ca imi e dor sa mesteres la el ]

ps: calm ca se rezolva toate (TREBUIE SA AI NERVI DE OTEL, FMM DE CAZANE) de la senzori cred si eu ca-ti face figuri...
bcoupe is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 21:23   #57
R1s3

Stage 5
 
R1s3's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 747
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Sincer sa fiu, nu cred ca masina ta are o problema. Si eu am tot 2.5 si am mai mers si cu altele si toate trag la fel de prost pana in 3000-3500 de ture. Daca te uiti pe fisa dino la un 2.5 se observa chestia asta..
__________________
Ex: Opel Astra GSi
Ex: BMW 325i M Pack
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex: Bmw 323iA :X
Bmw 320i - Under construction

R1s3 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 22:04   #58
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Quote:
Originally Posted by bcoupe View Post
de cate ori ii luam si eu m..ti la pla la a mea au mama au, picioare, pumni, injuraturi,nervi,aruncat chei dupa aia de stateau pe langa mine...ma juram ca o dau...etc etc DAR cand ma suiam si ii auzeam motoru cum "urla" asa bine ma simteam si zabeam larg si pana la urma nu l-am mai suportat si l-am dat (plm ajunsesem sa imi petrec noptile in garaj sa repar la cazan, sa nu mai zic de bani ca am purtat o pereche de blugi 1 an jumate si 3 tricouri) dar acum imi pare rau [sper sa revin iar cu un cazan ca imi e dor sa mesteres la el ]

ps: calm ca se rezolva toate (TREBUIE SA AI NERVI DE OTEL, FMM DE CAZANE) de la senzori cred si eu ca-ti face figuri...
Eh, ma enervez pe moment, imi trece.. tot la ea ma intorc!

Quote:
Originally Posted by R1s3 View Post
Sincer sa fiu, nu cred ca masina ta are o problema. Si eu am tot 2.5 si am mai mers si cu altele si toate trag la fel de prost pana in 3000-3500 de ture. Daca te uiti pe fisa dino la un 2.5 se observa chestia asta..
Stiu ce zici, dar totusi stii de ce zic ca e o problema? Pt ca uneori trage de rupe si jos, si sus. Dar foarte rar. Daca as ar fi ea de la mama ei, puturoasa, nu ar trebui sa aiba toanele astea.

Oricum, in materie de senzori, nu mai schimb decat aia de anti detonatie si ala de la axa. Dupa care renunt, o las asa. Am niste frumuseti de jante in casa de 2 luni, si nici acum nu le-am cumparat gume ca stau sa bag bani in senzorii. Devine frustrant. Mai ales daca schimb tot si nu rezolv nimic si bag o gramada de bani aiurea.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 01:28   #59
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Am vorbit prea devreme cred cu schimbarile si am injurat-o degeaba. S-a schimbat considerabil mersul masinii, doar ca nu ajunsesem la 4000 RPM pana acum. Asta seara am facut un drum mai lung si am avut ocazio sa o "incing" putin pe autostrada. Masina e simtitor mai puternica peste 3500 RPM.

Totusi, ma intristeaza raspunsul ala la acceleratie. Desi s-a imbunatatit putin, tot nu e asa cum cred eu ca ar trebui sa fie. O sa vad dupa ce schimb si senzorul de la axa si verific furtunele pt aer fals.

Oricum, una peste alta, foarte multumit de rezultat acum. Pacat ca nu am dus-o in ture inainte sa schimb bobinele, sa vad daca schimbarea se datoreaza senzorului de la vilbrochen, sau bobinelor.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 11-05-12, 03:46   #60
Arthas48

Stage 1
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 10
Default Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie

Salut,nu sunt mecanic dar sunt pasionat de bmw,Am un 320ci e46 cu putere/cuplu similar cu al tau si eu zic sa nu mai incerci sa cauti o problema acolo unde nu e,sa cheltui banii aiurea si sa schimbi piese care poate nu au nimic.Masina ta nu are nimic,trage normal,cum motorul tau are cuplu maxim la 4200 rpm,la bmw,daca ai de unde sa iei un dyno graph pe un 325 stock,ai sa vezi k pana in 2000 de tura nu ai mai deloc cuplu,dupa care incepe sa urce agresiv si t baga in scaun pe la 3000,practic asa e facuta masina,sa fie condusa mai agresiv daca vrei putere de la ea,nu e diesel sa ai putere mare jos in ture.

Numai bine
Arthas48 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -