Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
07-01-12, 18:29
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by mistreku
Raportez de sub capota: rezistenta intre 16 si 43 - 580 ohmi. Inseamna ca e dus pe coasa?
|
eu asa spun deci cred ca raspunsul pe care ti lam dat pe pm de la inceput a fost bun )
sparkle este valabil doar pentru 2.5vanos la alte motorizari e diferita rezistenta la fel si nr pinilor din mufa de la ecu. de ex la 18 is si 2.5 nonvanos trebuie sa fie intre 400 si 800 ohmi.
__________________
Last edited by bebe no1; 07-01-12 at 18:33.
|
|
|
07-01-12, 18:43
|
#32
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by bebe no1
.......
sparkle este valabil doar pentru 2.5vanos la alte motorizari e diferita rezistenta la fel si nr pinilor din mufa de la ecu. de ex la 18 is si 2.5 nonvanos trebuie sa fie intre 400 si 800 ohmi.
|
Multumesc !
|
|
|
09-01-12, 09:27
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by bebe no1
eu asa spun deci cred ca raspunsul pe care ti lam dat pe pm de la inceput a fost bun )
sparkle este valabil doar pentru 2.5vanos la alte motorizari e diferita rezistenta la fel si nr pinilor din mufa de la ecu. de ex la 18 is si 2.5 nonvanos trebuie sa fie intre 400 si 800 ohmi.
|
Da, cre'ca ai avut o intuitie buna! O sa imi cumpar unul nou si iti zic cum merge. Mersi inca o data!
|
|
|
09-01-12, 14:12
|
#34
|
Stage 4
Join Date: May 2008
Posts: 293
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Vedeti ca sunt valorile in manualul Bentley pentru senzori, bobine, mai tot ce se poate masura.
Adevarat ca Bentley e pt america si cam difera motoarele dar merita vazut si incercat.
__________________
Drop, and give me stance!!
|
|
|
09-01-12, 17:00
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by dice36
Vedeti ca sunt valorile in manualul Bentley pentru senzori, bobine, mai tot ce se poate masura.
Adevarat ca Bentley e pt america si cam difera motoarele dar merita vazut si incercat.
|
Pai da, dar am impresia ca in Bentley sunt valorile pt senzor exclusiv, fara a lua in calcul rezistenta firelor de la ECU pana la el. Cu alte cuvinte, trebuie dat jos senzorul si masurat.
__________________
From WTF to DIY to OMG
|
|
|
20-01-12, 16:43
|
#36
|
Stage 4
Join Date: Aug 2010
Posts: 200
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Ai rezolvat ceva?ca si eu is curios ce ar putea fi...bafta.
|
|
|
26-01-12, 13:40
|
#37
|
Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 224
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
+1 si eu sunt curios
|
|
|
27-01-12, 02:12
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Am investit intr-un kit de diagnoza si am ramas fara copeici, dar cu primii bani promit ca il schimb si va anunt.
|
|
|
28-01-12, 14:07
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
De mult ma uit la poza din avatarul tau... Zi-mi si mie... la faruri sunt scoase sticlele externe ca nu se vede exact in poza...
Scuze pt off topic...
|
|
|
28-01-12, 14:45
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by the_rifle
De mult ma uit la poza din avatarul tau... Zi-mi si mie... la faruri sunt scoase sticlele externe ca nu se vede exact in poza...
Scuze pt off topic...
|
Heh, nu - e un photoshop facut de un prieten. Sunt niste faruri negre puse in poza, la marimea reala nu arata f bine, dar in poza asta mica dau foarte bine. Sunt mai multe "matraseli" marunte in photoshopul asta: capota e lasata putin peste faruri, grilele sunt mai turtite putin, sigla stearsa. Dovada ca cea mai buna treaba o faci cu detalii mici - Chip Foose style!
|
|
|
28-01-12, 17:06
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Arata bine
Am avut-o trosnita mai acum o vreme iar pe un far nu mai aveam sticla externa. Se vedea beton. Credeam ca ai pus tu in practica faza cu sticlele scoase
|
|
|
28-01-12, 18:24
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Nu le-am scos, ca doar ce am luat farurile - noi noute. Nu-mi vine sa ma apuc sa le "mesteresc".
|
|
|
28-01-12, 22:58
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Nici mie
E frumos dar doar cand vad la altu' parca n-as demonta-o pe a mea
|
|
|
12-02-12, 10:11
|
#44
|
Stage 4
Join Date: Dec 2005
Posts: 243
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Quote:
Originally Posted by mistreku
Am investit intr-un kit de diagnoza si am ramas fara copeici, dar cu primii bani promit ca il schimb si va anunt.
|
nu ai mai dat nici un semn de viata,ce ai mai facut ai rezolvat problema ca suntem toti curiosi si ne tii in suspans,te asteptam cu raspunsuri
|
|
|
12-02-12, 11:42
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: 1993 E36 325i - raspuns la acceleratie
Nu am mai dat nici un semn pt ca nu am cumparat senzorul respectiv. Am pus diagnoza pe masina si am 3 erori sporadice: una pt lambda (care cred ca e cauzata de un contact imperfect in mufa) si doua pt senzorii anti detonatie (care trebuie schimbati pt ca snt crapati praf). Nu cred ca o sa iau senzorul de vilbrochen pana nu le rezolv pe astea.
Last edited by mistreku; 12-02-12 at 11:45.
|
|
|
|
|