Salutare.
NU stiu daca e vorba despre acelasi lucru insa recent am schimbat si eu volan de 4 spite clasic ('92) cu unul de dupa '94.Aceasi problema cu mufele am avut si eu chiar mai mult.
Aici e un link cum trebuie legate firele.
Din cele 4 practic 2 sunt pt airbag si 2 claxon.Insa de la claxon cele 2 are unu pe masa , masa care e de fapt legata toata carcasa volanului.Deci pe cel vechi e nevoie doar de plus, minus fiind metalul volanului iar la cel nou ai un minus in plus.
Aici e un link mai precis:
http://www.frankies-bmw.com/3series/...ring_wheel.php
Sper sa fie de ajutor.
Eu nu am schimbat butoanele de semnalizare sau ceva insa a trebuit sa bag pinul alb in locasul sau si sa il blochez acolo ca altfel scartaie volanul
Deasemenea am facut un mic artificiu (neavand spitul care sa blocheze ringul pe loc am lipit un plastic in forma de U pe partea de jos a buton semnalizare (plasticul lipit cu superglue mai bun e de fapt un plastic folosit la prins cabluri electrice de pereti )
AI grija inainte de procedura sa scoti bateria (masa) si sa o lasi asa cam 10 min, altfel ramai cu eroare in bord de airbag cum am eu acum (la mine era rupt ringul vechi
-deci cam acelasi lucru).
Si surubul la volan e self locking deci destul de greu de scos asa ca probabil ai nevoie de ajutor.
Surubul e de 16 daca ajuta.