Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
07-07-09, 23:54
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: admisie de M3 pe 325i
[/QUOTE]Un S52 este practic un m50 , spre deosebire de s50 care are o admisie mai mare clatete de acceleratie individuale si multe altele....
la s52 de exemplu admisia este aproape la fel ca cea de m50b25[/QUOTE]
nope, admisia de s52 e departe de cea de m50, in sensul ca e mai mica. poate cea de s50 sa fie mai apropiata. probabil ca face o treaba buna pe m52 insa pe m50, din cate citi, ma cam descurajai.. cel mai bun ar fi un dyno before/after.
__________________
From WTF to DIY to OMG
Last edited by mistreku; 07-07-09 at 23:56.
|
|
|
08-07-09, 00:23
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,481
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: admisie de M3 pe 325i
pai tu nu admisia asta o vrei ?
|
|
|
08-07-09, 00:54
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: admisie de M3 pe 325i
pai eu voiam admisia de s50b30, insa parca ma pusera pe ganduri un pic posturile pe forumuri. e totusi o investite, mai lesne de 500e nu prea am gasit si din cate citi, castigul nu prea ar fi unul considerabil. da' sa mai auzim pareri pro/contra. insa pana la urma, cre'ca ma orientez catre axe de s50.
|
|
|
08-07-09, 08:46
|
#19
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 367
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: admisie de M3 pe 325i
ce ai citit tu mai sus e o chestie care se face la motoarele de M din state care su vreo 230 de cp....tu ca sa castigi ceva tre sa pui admisi cu 6 clapete si acolo chiar o sa se simta un raspuns mai bun la acceleratie....plus ca daca pui si injectoare de m3 iar o sa mai castigi ceva......treaba cu axele este iar indicata pt ca axele de m3 sunt mai ascutite si au o deschidere mai mare a supapei.......daca vrei poti urmari pe forum decursul masini wpp e30 care inainte de turbo a avut un motor de 2.0 cu admisie si mai multe modificari si ajunsese pe la 230cp+
|
|
|
08-07-09, 10:11
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: admisie de M3 pe 325i
da corect,eu pusesem linkurile ca idee nu neaparat sa te iei dupa ele,WPP nu stiu daca avea 230 cai + stiu un dyno cu 190 si ceva dar nu stiu ce modificari avea cand l-a facut
|
|
|
08-07-09, 11:11
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: admisie de M3 pe 325i
heh, a inviat thread-ul. ok, mersi pt raspunsuri. deci pana la urma se merita si admisia..
|
|
|
08-07-09, 12:24
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,481
Member of: [4 Speed Squad]
|
Re: admisie de M3 pe 325i
stiu ca iti trebuie o flanse intre chiulasa si corpurile de acceleratie sa poti face modificarea.
|
|
|
08-07-09, 14:12
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: admisie de M3 pe 325i
si rabdare si nervi,o alta modificare mai simpla e schimbarea volantei
|
|
|
08-07-09, 15:34
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: admisie de M3 pe 325i
totusi, tind sa cred ca dpdv al randamentului, e mai buna schimbarea admisiei.
|
|
|
09-07-09, 21:32
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: admisie de M3 pe 325i
|
|
|
09-07-09, 23:16
|
#26
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 221
|
Re: admisie de M3 pe 325i
Quote:
Originally Posted by alecsutu1
|
Eu am M52 pe masina, dar e 2.0, si la cat costa admisia aia mai bine pun un 2.5.
Sa nu deschid alt post am zis sa scriu aici, am un amic care are M52 dar 2.8 si i-a schimbat admisia si i-a pus de 2.5 M50 parca, a zis ca trage mai bine masina cu admisia respectiva, daca pun aceiasi admisie la mine am sa observ vreo diferenta sau e prea mic motorul?
|
|
|
10-07-09, 08:04
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
|
Re: admisie de M3 pe 325i
vezi ca sunt linkuri mai sus nu cred sa fie vreo diferenta notabila la 2.0
edit:linkuri pe pagina 1
|
|
|
10-07-09, 09:34
|
#28
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 367
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: admisie de M3 pe 325i
diferenta intre admisia de 2.0 sau 2.8 si 2.5 este ca cea de 2.5 este un pic mai mare si permite trecerea unui debit mai mare de aer...din asta rezulta un randament mai bun al motorului si o accelerare mai rapida......daca se monteaza o admisie de m3 (europa) se obtine un debit muuullllt mai mare de aer si un control mai bun al acestuie(din cauza clapetelor individuale).
Admisiile de 2.0 2.5 2.8 au doar o clapeta care este pozitionata inainte de admisie si asta poate fii considerat un dezavantaj deoarece pistoanele 1 si 6 (cele mai indepartate) nu o sa traga niciodata aceiasi cantitate de aer ca pistoanele 3 si 4......la admisia de m3 fiecare piston are clapeta lui si automat poti sa reglezi nivelul de aer care intra in motor
|
|
|
10-07-09, 10:44
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: admisie de M3 pe 325i
pt m52 e buna admisia aia.. eu insa am m50, nu cred ca ar fi asa o schimbare radicala, deci nu prea renteaza dpdv al raportului pret/performante. prefer sa mai stau si sa-mi iau una cu clapete individuale. totusi, eu zic ca se cam dau cu sanie aia cu "18bhp+"..
|
|
|
10-07-09, 14:25
|
#30
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 367
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: admisie de M3 pe 325i
castigul difera de la masina la masina....nimeni nu poae sa-ti garanteze cea sigur....plus ca teoretic trebuie si alt soft pt a seta masina la noul debit de aer...
|
|
|
|
|