Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 17-12-05, 00:56   #61
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default

In anul 4 la Poli este o tema in care se studiaza motorul de 1.9 tdi de la VAG si se da, exemplu, sigura urcarea de la 90 la 150Cp numai din ECU. Trebuie vazut ce se poate face cu o turbina marita si intercooler enorm...
__________________
Sevi
sevi is offline   Reply With Quote
Old 17-12-05, 11:20   #62
ciprian_the_1

Stage 5
 
ciprian_the_1's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of:
[BMW]
Default Ce avea ala sub capota???

bai HolySoul vezi ca motoarele de pe octavia tdi sunt numai de 90 cp si de 110cp nu sunt cala pasat cu d si i rosu deci nu exista octavia stok cu 130 cp doar cu chip so fi adus la 130.si sincer sa va zic ceva .Eu mergeam spre bucuresti cu lagula unui prieten si aveam cam 200 si a trecut o octavia tdi pe langa mine si sa va mai zic ceva era o gagica la volan fierbeam ,muream de ciuda.asta e cu ocatvia fug destul de bine la viteza de top
__________________
1.4 ...............
ciprian_the_1 is offline   Reply With Quote
Old 17-12-05, 15:06   #63
andREI23

Stage 2
 
andREI23's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
In anul 4 la Poli este o tema in care se studiaza motorul de 1.9 tdi de la VAG si se da, exemplu, sigura urcarea de la 90 la 150Cp numai din ECU. Trebuie vazut ce se poate face cu o turbina marita si intercooler enorm...
Se poate realiza acest lucru insa cuplul nu il poti creste foarte devreme (de la turatii joase) pentru ca ambreiajul stock nu prea suporta asta si patineaza in draci. Trebuie sa faci cresterea de cuplu in zona turatiilor medii si mari (incepand de la 2200-2300 in sus).

Mai sus apar probleme si cu planetarele (de pe la 160 CP in sus) si cu temperatura gazelor de ardere. Deja trebuie instalat un pirometru (pentru a evita deteriorarea pistoanelor si a turbinei - se mai topesc), manometru si schimbat diferentialul in cutia de viteze. Preturile cresc mai repede decat puterea in zonele superioare.
andREI23 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-06, 11:06   #64
awos_rap

Stage 2
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 68
Default

dak ai jante mai mari iti indica mai putin. am trcut cu un cielo pe langa un logan si pe bord el avea 70 si noi din masina aveam 60
awos_rap is offline   Reply With Quote
Old 22-01-06, 14:28   #65
ozzy

Stage 3
 
ozzy's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"awos_rap\"
dak ai jante mai mari iti indica mai putin. am trcut cu un cielo pe langa un logan si pe bord el avea 70 si noi din masina aveam 60

de la ce avea un om sub o capota de octavia...la ce s-a ajuns , nu jantele sunt importante, ca nu ele stau pe asfalt ci dimensiunea cauciucului....de rezerva, cu cat e mai mare rezerva cu atat iti creste puterea la roate :P :P
ozzy is offline   Reply With Quote
Old 24-01-06, 07:20   #66
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

trecand peste dimenssiunea rotii de rezerva, asa e, nu conteaza dimensiunea jantei, ci diametrul cauciucului ( daca pui metrul de croitorie pe un cauciuc 65 / 15 si pe unul 55/16 vei vedea ca diametrul total e neschimbat )
aleks is offline   Reply With Quote
Old 25-01-06, 19:28   #67
awos_rap

Stage 2
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 68
Default Re:

mersi
pt inf eu asa stiam da si motoru are 80%
awos_rap is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -