Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc.

FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme

Reply
 
Thread Tools
Old 19-10-07, 13:31   #31
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by -LEXION- View Post
Porsche a devenit mai nou, cea mai mare rusine a ''super'' masinilor din Europa. Tot ce fac ei, e pentru bani si vanzari. Au uitat de exclusivitate, istorie si mostenire. De cand au scos Cayenne-ul, sau Caymanul (Porschele omului sarac) , ca sa faca vanzari mari, sa fie ei super bogati, au pierdut toata exclusivitatea dobandita in zeci de ani. Mai ales, ca acuma va aparea Panamera , cu 5 usi, motor in fata, model wagon....da, si Loganul are un model asemanator....or fi la concurenta?

Ferrari face masini pentru adevaratii pasionati, nu pentru toata lumea cu putini bani in buzunar, si asta se vede , Porsche vinde cu toate modelele cam 40 000 de unitati pe an, iar Ferrari cam 4000 de unitati pe an.

Si daca 599 GTB nu e GT car, ce naiba o fi (e supercar, dar trebuie sa apartina unei clase, supercar e ca si cum a zice, e o masina, in ce clasa o vezi? )? Atat ti-ai intors vorbele in postul de mai sus, sa iti dai dreptate la fiecare cuvintel, ca ai inceput sa aberezi in mare parte. Daca Porsche e ultimate car, cea mai tare din parcare si toata lumea face maisni sa ii faca concurenta, unde e Porschele de 820 de cp, unde e tehnologia de F1 in fiecare masina construita, unde e design-ul ultraperfectionist si aerodinamic? Si ce masina ai vazt tu , sa coste 1 mil $ s, si sa tina 100 000 de km? Mai poti zice mai multe prostii? Lucra o fabrica intreaga ani intregi sa faca un model , care sa tine 100 000 de km? asta poate doar in mintea ta

Si tocmai pana iti scrii tu balivernele, a aparut si Ferrari-ul de 800 de cai OMOLOGAT pentru STRADA!

Porsche in urmatorii 5-10 ani, va deveni masina poporului. Fiecare isi va permite una, poate chiar si tu.....si dupa aceea ce mai zici, cand vezi ca la fiecare colt de strada se afla cate un logan, pardon, Porsche? Exclusivitate, cel mai tare, cel mai bun.....la fel ca alte milioane de oameni care mai au ''Porsha''
Doua sfaturi am pentru tine: 1)MATURIZEAZA-TE!!!! si 2) Pune mana si invata putina istorie despre cele 2 marci,in special despre porsche ca vad ca habar n-ai cu ce se mananca....

In sfarsit dupa 20 si ceva de ani fata de porsche, inginerii de la ferrari reusesc cu greu sa scoata 800cp dintr-un motor de 6.0L V12,WOW!!! ce realizare!! Pai porsche scotea astfel de puteri din motoare de 2998cmc si 6 cilindri(vezi porsche 962 acc. 0-100=2,6s;0-200=7,6s si vit. max 400+) sau vezi versiuni "S" ale lui 959 care prin '86 avea performantele pe care le are acum Enzo si tot 3.0L flat 6....ca sa numai pomenesc de modele precum GT1 sau 917 (In the 1973 CanAm series, the turbocharged version Porsche 917/30 developed over 1100 bhp, and as much as 1580bhp in qualifying tune-Powered by the Type 912 flat-12 engine of 4.5, 4.9, or 5 litres, the long-tailed version was capable of a 0-62mph time of less than 2.5 seconds and a top speed of over 248 mph (394 km/h)...."Masina a participat oficial de-a lungul a trei sezoane (1969-70 si 71) in 21 de curse, dintre care a castigat 14. A castigat 14 teste de calificare si a obtinut diverse recorduri. A avut cea mai mare viteza medie si cel mai mare numar de ture efectuate in 1971 la Le Mans, in cursa de 24 de ore, record ce nu a fost batut nici in ziua de azi. Tot Porsche 917 a detinut recordul la viteza maxima atinsa vreodata de un automobil pe traseu, viteza de 396 km/h, reusita intr-un test de noapte, tot la Le Mans, pe sectiunea L’Hunnadiers, de catre pilotul Jackie Oliver....Spre sfarsitul carierei sale, Porsche 917 a evoluat in asa fel incat reusise sa anihileze toate masinile oponente. Vira repede si eficient, accelera in mai putin de 3 secunde si frana scurt, si toate astea cu o putere generoasa care trecea de 600 de cai putere. In ciuda eforturilor uzinelor Ferrari, Alfa Romeo sau Matra, suprematia modelului 917 era atat de evidenta incat in 1971, FIA, a schimbat din nou regulamentul, fiind totodata ultimul an in care Porsche 917 a participat la curse.
....Anii '70!!!,acum 37 de ani!! si lista poate continua..

P.S.-Nu confunda masinutele frumoase rosii cu care te jucai cand erai mic cu adevaratele masini sportive! Bafta!
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-07, 17:59   #32
-LEXION-

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Doua sfaturi am pentru tine: 1)MATURIZEAZA-TE!!!! si 2) Pune mana si invata putina istorie despre cele 2 marci,in special despre porsche ca vad ca habar n-ai cu ce se mananca....

In sfarsit dupa 20 si ceva de ani fata de porsche, inginerii de la ferrari reusesc cu greu sa scoata 800cp dintr-un motor de 6.0L V12,WOW!!! ce realizare!! Pai porsche scotea astfel de puteri din motoare de 2998cmc si 6 cilindri(vezi porsche 962 acc. 0-100=2,6s;0-200=7,6s si vit. max 400+) sau vezi versiuni "S" ale lui 959 care prin '86 avea performantele pe care le are acum Enzo si tot 3.0L flat 6....ca sa numai pomenesc de modele precum GT1 sau 917 (In the 1973 CanAm series, the turbocharged version Porsche 917/30 developed over 1100 bhp, and as much as 1580bhp in qualifying tune-Powered by the Type 912 flat-12 engine of 4.5, 4.9, or 5 litres, the long-tailed version was capable of a 0-62mph time of less than 2.5 seconds and a top speed of over 248 mph (394 km/h)...."Masina a participat oficial de-a lungul a trei sezoane (1969-70 si 71) in 21 de curse, dintre care a castigat 14. A castigat 14 teste de calificare si a obtinut diverse recorduri. A avut cea mai mare viteza medie si cel mai mare numar de ture efectuate in 1971 la Le Mans, in cursa de 24 de ore, record ce nu a fost batut nici in ziua de azi. Tot Porsche 917 a detinut recordul la viteza maxima atinsa vreodata de un automobil pe traseu, viteza de 396 km/h, reusita intr-un test de noapte, tot la Le Mans, pe sectiunea L’Hunnadiers, de catre pilotul Jackie Oliver....Spre sfarsitul carierei sale, Porsche 917 a evoluat in asa fel incat reusise sa anihileze toate masinile oponente. Vira repede si eficient, accelera in mai putin de 3 secunde si frana scurt, si toate astea cu o putere generoasa care trecea de 600 de cai putere. In ciuda eforturilor uzinelor Ferrari, Alfa Romeo sau Matra, suprematia modelului 917 era atat de evidenta incat in 1971, FIA, a schimbat din nou regulamentul, fiind totodata ultimul an in care Porsche 917 a participat la curse.
....Anii '70!!!,acum 37 de ani!! si lista poate continua..

P.S.-Nu confunda masinutele frumoase rosii cu care te jucai cand erai mic cu adevaratele masini sportive! Bafta!
Intradevar, numai Porsche face masini, restul fac carute. Si Porsche e cel mai tare si mai bun din lume. ferrari e dacia supermasinilor. De ce naiba se mai cumpara alte masini, cand super Porschele e cel mai tare din lume? cum de VW e cea mai rapida si scumpa masina de serie din lume, mercedes e campion la f1, ford campion la wrc, toate astea cand Porsche e supermul tutror. Nu imi scoate de la naftalina istoria lui Porsche, pentru ca ce au facut ei atunci, si ce fac acuma, sunt doua lumi total opuse. Dupa cum poate ai observat ce am zis anterior, desi, nu cred ca ai citit, Porsche nu isi mai urmeaza istoria, acum fac numai masini pentru profit , nu conteaza ca exclusivitatea si imaginea a cam pierit din cauza asta, si trebuie sa fii destul de ignorant sa nu observi lucrul asta, cand si badia de la tara are Cayenne si fitzosul de la bloc are Boxster. Cine ii vede nu zice, uita cata istorie conduc astia, ci uite, ca si un taran ca el a ajuns la volanul unui Porsche. Daca te uiti in trecut si in istorie, pentru ceva ce a pierit de mult, acolo poti sa si ramai, ca totul va avea sens numai pentru tine si inca cativa care gandesc la fel.
-LEXION- is offline   Reply With Quote
Old 20-10-07, 23:33   #33
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Sa ti raspund pe puncte, concret, nu cu bla bla uri cu ce ar putea fi..
Porsche cea mai mare rusine? La nivel de Logan? Probabil ai cel putin 3 supercar uri de peste 1 mil in garaj daca nu te mai impresioneaza un biet Porsche, nu i asa? Si sa l primesti pe gratis ai spune nu mersi, e prea rusinos...
Cayenne = cel mai bun SUV la ora actuala (cine nu stie ce inseamna SUV sa caute, nu vb de off roadere adevarate aici, arata mi un SUV cu performante mai bune atat in teren cat si pe pista/strada)
Cayman ul? "performance car of the year" iti spune ceva?
Panamera wagon? ) esti f informat ...mai citeste, o sa fie un coupe cu 4 usi gen CLS
Pasionatii posesori de Ferrari (cu multi bani in buzunar) se feresc de pista ca dracu de tamaie.. uitate cate Porsche vezi pe Ring si cate Ferrari..fa raportul si vedem cata adevarata "pasiune" au tipii aia de 60 de ani cu multi bani in cont. Sau ca sa o spun altfel, ai auzit de termenul "garage queen" ?
Cred ca pt tine performanta nu e chiar importanta, mai important e sa scrie Ferrari pe masina, sa aiba gemulet prin care sa le arati prietenilor motorul cu capace vopsite frumos - in rosu bineinteles- , sa aiba butonase pe care scrie race pe volan, leduri "ca in f1 " samd ) Chiar crezi in balivernele alea de marketing, "ca in f1" ? Cum spunea Richard Hammond, cand un Ferrari e gata i se adauga"caracter" la fel cum adaugi ketchup la mancare. Intr un Porsche e gata continut din fabrica, nu are nevoie de brizbrizuri, nu vrea sa ti perieze orgoliul, e pur si simplu "form follows function" ca in motorsportul real.
Ai idee cat de departe de o masina reala e un monopost? Eu lucrez in domeniul auto si am vazut de multe ori o masina de curse de 30.000$ dand clasa unui supercar care costa de 10 ori mai mult. Formula 1? ma lasa rece, nu sunt masini, sunt avioane obligate sa zboare jos cum zicea cineva. Ce ajunge din F1 pe strada e 0.000..1%. Arunca un ochi la ce diferente sunt intre un GT3 RS si un GT3 Cup sau GT3 RSR. Da, aici chiar sunt multe asemanari, nu ma lua cu bla bla uri hai sa vb de chestii reale, masinile astea se fac pe aceeasi linie de productie, Porsche Motorsport iti spune ceva? In formula 1 au schimbat regulile ca sa scape de motoarele turbo Porsche care i au halit pe toti (McLaren Porsche daca nu stiai)
Design suprem? Carrera GT (apropo daca scrie in nume GT nu inseamana ca e un GT car )
Masina care costa 1 mil si face 100.000? uite un Veyron de ex...doar in mintea mea si altor ingineri (detin si eu titlul asta oficial, pe langa altele ...
Eu nu stiu de nici un Ferrari de serie care sa aiba 800 CP, poate ma lamuresti tu.
Porsche masina poporului, nope, aia e VW, pe care micul Porsche il cumpara incet incet , spre deosebire de superexclusivul FIAT, aa, scuze am vrut sa zic Ferrari dar am citit ce scrie mare pe masina de F1...ma insel eu sau Fiat e seful de fapt acolo?
SF uri deastea cu in 5-10 ani Porsche va fii Logan sunt jignitoare pe langa faptul ca sunt puerile. Cat despre "fiecare isi va permite una, chiar si tu" ma umfla rasul cand un "Proud VOLVO driver, fiuture FERRARI owner!" de 19 ani imi spune asa ceva, stimabile, cand am condus eu primul Porsche tu te jucai cu masinute probabil, sunt proprietar de Porsche deja dupa cum se vede f usor daca citesti, poti verifica la Porsche Club of North America.

Back on topic, 599 e varful de gama de la Ferrari actual, si este o masina excelenta, dovada ca a castigat EVO car of the year, respectele mele, dar nu e la nivelul lui Carrera GT, ai nevoie de Enzo pt asa ceva. Si va rog, nu liniute cu masini de genul asta, nu liniute va rog frumos...

PS: scoate i ul din "fiuture" ca rade lumea la fiecare post de al tau.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 21-10-07, 00:12   #34
-LEXION-

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Sa ti raspund pe puncte, concret, nu cu bla bla uri cu ce ar putea fi..
Porsche cea mai mare rusine? La nivel de Logan? Probabil ai cel putin 3 supercar uri de peste 1 mil in garaj daca nu te mai impresioneaza un biet Porsche, nu i asa? Si sa l primesti pe gratis ai spune nu mersi, e prea rusinos...
Cayenne = cel mai bun SUV la ora actuala (cine nu stie ce inseamna SUV sa caute, nu vb de off roadere adevarate aici, arata mi un SUV cu performante mai bune atat in teren cat si pe pista/strada)
Cayman ul? "performance car of the year" iti spune ceva?
Panamera wagon? ) esti f informat ...mai citeste, o sa fie un coupe cu 4 usi gen CLS
Pasionatii posesori de Ferrari (cu multi bani in buzunar) se feresc de pista ca dracu de tamaie.. uitate cate Porsche vezi pe Ring si cate Ferrari..fa raportul si vedem cata adevarata "pasiune" au tipii aia de 60 de ani cu multi bani in cont. Sau ca sa o spun altfel, ai auzit de termenul "garage queen" ?
Cred ca pt tine performanta nu e chiar importanta, mai important e sa scrie Ferrari pe masina, sa aiba gemulet prin care sa le arati prietenilor motorul cu capace vopsite frumos - in rosu bineinteles- , sa aiba butonase pe care scrie race pe volan, leduri "ca in f1 " samd ) Chiar crezi in balivernele alea de marketing, "ca in f1" ? Cum spunea Richard Hammond, cand un Ferrari e gata i se adauga"caracter" la fel cum adaugi ketchup la mancare. Intr un Porsche e gata continut din fabrica, nu are nevoie de brizbrizuri, nu vrea sa ti perieze orgoliul, e pur si simplu "form follows function" ca in motorsportul real.
Ai idee cat de departe de o masina reala e un monopost? Eu lucrez in domeniul auto si am vazut de multe ori o masina de curse de 30.000$ dand clasa unui supercar care costa de 10 ori mai mult. Formula 1? ma lasa rece, nu sunt masini, sunt avioane obligate sa zboare jos cum zicea cineva. Ce ajunge din F1 pe strada e 0.000..1%. Arunca un ochi la ce diferente sunt intre un GT3 RS si un GT3 Cup sau GT3 RSR. Da, aici chiar sunt multe asemanari, nu ma lua cu bla bla uri hai sa vb de chestii reale, masinile astea se fac pe aceeasi linie de productie, Porsche Motorsport iti spune ceva? In formula 1 au schimbat regulile ca sa scape de motoarele turbo Porsche care i au halit pe toti (McLaren Porsche daca nu stiai)
Design suprem? Carrera GT (apropo daca scrie in nume GT nu inseamana ca e un GT car )
Masina care costa 1 mil si face 100.000? uite un Veyron de ex...doar in mintea mea si altor ingineri (detin si eu titlul asta oficial, pe langa altele ...
Eu nu stiu de nici un Ferrari de serie care sa aiba 800 CP, poate ma lamuresti tu.
Porsche masina poporului, nope, aia e VW, pe care micul Porsche il cumpara incet incet , spre deosebire de superexclusivul FIAT, aa, scuze am vrut sa zic Ferrari dar am citit ce scrie mare pe masina de F1...ma insel eu sau Fiat e seful de fapt acolo?
SF uri deastea cu in 5-10 ani Porsche va fii Logan sunt jignitoare pe langa faptul ca sunt puerile. Cat despre "fiecare isi va permite una, chiar si tu" ma umfla rasul cand un "Proud VOLVO driver, fiuture FERRARI owner!" de 19 ani imi spune asa ceva, stimabile, cand am condus eu primul Porsche tu te jucai cu masinute probabil, sunt proprietar de Porsche deja dupa cum se vede f usor daca citesti, poti verifica la Porsche Club of North America.

Back on topic, 599 e varful de gama de la Ferrari actual, si este o masina excelenta, dovada ca a castigat EVO car of the year, respectele mele, dar nu e la nivelul lui Carrera GT, ai nevoie de Enzo pt asa ceva. Si va rog, nu liniute cu masini de genul asta, nu liniute va rog frumos...

PS: scoate i ul din "fiuture" ca rade lumea la fiecare post de al tau.
Si revenim inapoi de unde am plecat. cand am zis eu ca GT-ul de la Carrera GT se refera la ce categorie se incadreaza masina? nu am zis ca, Carrera GT e track car, in aceeasi categorie cu Enzo, si comparatia cea mai buna e Carrera GT cu Enzo (primul post din acest thread)....si nu la liniute, ci la circuit...singurii care le-au comparat pe cele doua au fost cei de la Top Gear, pe circuitul lor....Enzo a iesit in fata la Carrera GT.

Si SF-urile alea la care ma refeream , erau o exagerare ca sa poti vedea cu adevarat la ce ma refeream, la un viitor in care Porsche nu va mai insemna EXCLUSIVITATE si performante....ci doar o masina exotica, care va fi accesibila aproape oricui.

SI da, Fiat e seful la Ferrari in F1 , asa cum Porsche e seful la....nimeni in F1....ciudat nu? te-ai gandi , daca pot Fiat, Renault si alti sa concureze si sa si castige in Formula 1, ar putea si puternicii si maretii Porsche.

Si daca ar fi sa ne luam de ce zice fiecare prezentator de la Top Gear, ne-am certa o viata intreaga...dupa cum ai vazut in primul episod din ultima serie, cat a laudat Hammond GT2-ule, si la finalul episodului a afirmat ca nu e buna de nimic, la fel ca si celelalte care participasera in episod (Vantage si Superleggera)

Nu stiu unde de unde ai dedus ca cel mai bun SUV ar fi Cayenne.....m-am pus cu ochii in articole pe ultimii 5 ani si nu am gasit Cayenne printre castigatorii Sport Utillity Vehicle of the year nicaieri....(poate ma ajuti tu )

2003 Volvo XC 90- http://www.trucktrend.com/oftheyear/suv/112_0212_volvo
2004 Volkswagen Touareg- http://www.trucktrend.com/oftheyear/...swagen_touareg
2005 Land Rover LR3- http://www.motortrend.com/oftheyear/...lr3/index.html
2006 Nissan Xterra- http://www.motortrend.com/oftheyear/..._nissan_xterra
2007 Mercedes-Benz GL450- http://www.trucktrend.com/oftheyear/...des_benz_gl450


Si am terminat aici, nu vreau sa ma mai astern iar la povesti interminabile, ca vad ca nu se ajunge nicaieri. Eu tot la concluzia mea raman, Porsche nu se poate compara cu Ferrari, iar Porsche nu mai este ce a fost, nu mai fac masini pentru a iesi in evidenta, ci pentru a face profit --- ''da-o in colo de istorie, cand se pot face bani buni din renumele dobandit in trecut''

PS: Ia incearca tu sa scoti ''i''-ul din fiuture, sa vezi daca te lasa forumul sa postezi cuvantul care rezulta

PS: seamana bine cu CLS

-LEXION- is offline   Reply With Quote
Old 21-10-07, 20:16   #35
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Era vb de GT3 RS si nu de GT2, si a spus ca nu merita diferenta dintre GT3 si GT3 RS, ca si la celalalte, nu rastalmaci povestea. Cat despre SUV uri, ia tu orice Volvo, Nissan sau ce mai vrei tu, eu raman la Cayenne Turbo ) Lasa circuitul "de referinta" de la Top Gear care e ba pe ploaie, ba pe ninsoare,ba pe uscat, in functie de cat uraste-iubeste Mr. Clarkson masina respectiva, uita te la timpii de pe Ring si dupa aia mai vb si de Enzo (daca o sa aiba curajul sa l faca public) si despre 599.
Inca odata, imi place 599, e exact ceea ce dorea batranul Enzo de la un Ferrari, motor v12 pe fata, performanta, flare, design italian, merge bine cu niste paste rafinate, un Chianti servit pe o terasa la Mediterana in timp ce asculti Vivaldi Fiecare are dreptul la propria opinie dar trebuie sa recunosti ca ambele firme joaca in aceeasi liga si peisajul auto ar fii mai sarac daca oricare din ele ar lipsi.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 09:39   #36
-LEXION-

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Domnule mare fan Ferrari ia uite-te ce planuri are firma ta de suflet care face numai masini sport in 2 usi!!!!....tocmai incearca sa copieze Cayenne-ul!!!

http://www.worldcarfans.com/9071025....uoristrada-suv
Ma desteptule, ala e un rendering amarat facut de un copil care nu avea de lucru. A colorat un cayenne in rosu si a zis ca e Ferrari si l-a programat deja pentru geneva 2010. Cum naiba te poti lua dupa asa ceva, e ca si cum te-ai lua dupa un desen a unui copil de la gradinita. Incerci sa ma ataci cu asta? Calmeaza-te, ca nu se face de ras Ferrari cu asa ceva, asta e o prostie mai mare ca cea cu noul Ferrari Dino, care trebuia sa coste 50 000 $ si sa fie lansat la IAA Frankfurt anul acesta......specula pura. (Iar stirea cu SUV-ull cu motor de 599 e de prin iunie.....dar se vede cat de bagata in seama e, daca acuma afla lumea de ea ) Cam toate masinile facute de Ferrari din fabrica, sunt vandute foarte repede, si au un profit foarte bun, iar motivul pentru care sunt scumpe, este ca sunt facute manual, nu de roboti intr-o camera....iar Ferrari care nu merge 100 000 km? cauta pe mobile.de , si vezi cate gasesti de la 100 000 la 200 000 km rulati

Am vazut acum cateva zile o caruta cu un semn de Ferrari lipit pe ea....astept sa o vad aici, sa imi faceti in ciuda ca deja Ferrari construieste si atelaje numai ca sa copieze PORSCHE!!!
-LEXION- is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 10:46   #37
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by -LEXION- View Post
Ma desteptule, ala e un rendering amarat facut de un copil care nu avea de lucru. A colorat un cayenne in rosu si a zis ca e Ferrari si l-a programat deja pentru geneva 2010. Cum naiba te poti lua dupa asa ceva, e ca si cum te-ai lua dupa un desen a unui copil de la gradinita. Incerci sa ma ataci cu asta? Calmeaza-te, ca nu se face de ras Ferrari cu asa ceva, asta e o prostie mai mare ca cea cu noul Ferrari Dino, care trebuia sa coste 50 000 $ si sa fie lansat la IAA Frankfurt anul acesta......specula pura. (Iar stirea cu SUV-ull cu motor de 599 e de prin iunie.....dar se vede cat de bagata in seama e, daca acuma afla lumea de ea ) Cam toate masinile facute de Ferrari din fabrica, sunt vandute foarte repede, si au un profit foarte bun, iar motivul pentru care sunt scumpe, este ca sunt facute manual, nu de roboti intr-o camera....iar Ferrari care nu merge 100 000 km? cauta pe mobile.de , si vezi cate gasesti de la 100 000 la 200 000 km rulati

Am vazut acum cateva zile o caruta cu un semn de Ferrari lipit pe ea....astept sa o vad aici, sa imi faceti in ciuda ca deja Ferrari construieste si atelaje numai ca sa copieze PORSCHE!!!

"Ma desteptule"??!Eu iti recomand sa renunti la apelative de genul asta!! ... E logic ca masina din imagine este un cayenne facut in photoshop eu am postat linkul ca sa vezi sursa,nu poza,poza n-are nici o legatura,insa zvonurile astea nu apar aiurea si nici tu nu esti vreun angajat care face parte din conducerea firmei ferrari ca sa stii tu ce modele au ei de gand sa scoata!!!!....si ce te faci dc. ferrari scoate un SUV pe viitor?!!?!?! ...n-o sa mai fii fan ferrari?

P.S.-Cum naibi a aparut postul tau inaintea postului meu?!!?
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 17:41   #38
-LEXION-

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
"Ma desteptule"??!Eu iti recomand sa renunti la apelative de genul asta!! ... E logic ca masina din imagine este un cayenne facut in photoshop eu am postat linkul ca sa vezi sursa,nu poza,poza n-are nici o legatura,insa zvonurile astea nu apar aiurea si nici tu nu esti vreun angajat care face parte din conducerea firmei ferrari ca sa stii tu ce modele au ei de gand sa scoata!!!!....si ce te faci dc. ferrari scoate un SUV pe viitor?!!?!?! ...n-o sa mai fii fan ferrari?

P.S.-Cum naibi a aparut postul tau inaintea postului meu?!!?
Stirea aia e la fel de relevanta ca si imaginile cu presupusa masina. Ia mergi pe Ferrarichat.com, la sectiunea Car Pictures > Photoshop Competitions, si vezi concursul de photoshoop din decembrie 2006 ''4x4 Wannabe''.....pozele alea erau concurente, pe langa altele ...... Iar cineva cu chef de lucru a facut din asta o stire, care multa lume o crede

Ia, uite alta poza la 4x4 Wannabe photoshop...o fi concurentul Ferrari la Hummer H3?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dani_d_mas13.jpg
Views:	82
Size:	395.0 KB
ID:	379842  
-LEXION- is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 21:28   #39
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Quote:
Originally Posted by -LEXION- View Post
Porsche a devenit mai nou, cea mai mare rusine a ''super'' masinilor din Europa. Tot ce fac ei, e pentru bani si vanzari. Au uitat de exclusivitate, istorie si mostenire. De cand au scos Cayenne-ul, sau Caymanul (Porschele omului sarac) , ca sa faca vanzari mari, sa fie ei super bogati, au pierdut toata exclusivitatea dobandita in zeci de ani. Mai ales, ca acuma va aparea Panamera , cu 5 usi, motor in fata, model wagon....da, si Loganul are un model asemanator....or fi la concurenta?
Ferrari face masini pentru adevaratii pasionati, nu pentru toata lumea cu putini bani in buzunar, si asta se vede , Porsche vinde cu toate modelele cam 40 000 de unitati pe an, iar Ferrari cam 4000 de unitati pe an.
Domnule mare fan Ferrari ia uite-te ce planuri are firma ta de suflet care face numai masini sport in 2 usi!!!!....tocmai incearca sa copieze Cayenne-ul!!!

http://www.worldcarfans.com/9071025....uoristrada-suv
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ferrari-1.jpg
Views:	59
Size:	108.4 KB
ID:	379717  
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 15:08   #40
Fan Porsche
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 0
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

Uitatziva in anii 50' 60' la Porsche care avea "Mobby Dick" si le lua fatza la ferrari
Fan Porsche is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 01:57   #41
paco_florin

Stage 2
 
paco_florin's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 52
Member of:
[AUDI]
Default Re: Carrera GT vs Ferrari 599 GTB

dupa parerea mea porsche carrera gt e mult peste 599 k la urma urmei despre asta era vorba aici... e mult mai frumos,suna mult mai bine si ce-i mai important nu are tot felul de diferentiale smechere care sa spulbere adevarata placere a condusului...nu e un every day car ...iar despre filmuletz- soferul din porsche a aratat k intr-adevar porschele e mai tare...neavand la indemana o cutie automata...
paco_florin is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -