M am hotarat sa prezint si eu masina aici, cum zice si titlul este vorba de o Skoda Octavia I Rs, din 2003.
Masina am cumparat o dintr o oarecare intamplare, de la un samsar de masini din Bucuresti. Masina era avariata frontal, respectiv faruri, capota, aripi fata, bara fata, aripa stanga spate, povestea omului a fost ca masina a fost cumva facutr asa pentro doauna totala. Pentru mine important era ca nu lasa mai mult de doua urme pe strada, ca era ok mecanic si nu avea erori pe diagnoza.
Ca si dotari, cam tot ce trebuie sa fie pe RS, xenon, ESP,climatronic, scaune fata incalzite, trapa , piele , finala si traseu de la catalizator Sebring
A fost achiztionata la inceputul lui August , si acum este gata 90%.
Masina avea un soft destul de slab, mergea foarte sarac, am pus inapoi softul stoc dupa ce am luat o si am masurat o pe Dyno , masina a scos 183 cp singurul upgrade era blow off ul Forge.
Intre timp masina a primit un intercooler frontal, suspensie H&R, filtru de aer sport Pipercross in carcasa originala si chiar astazi un upgrade la partea audio format din unitate Alpine CDE 170 R ( am cautat o gramada un player cu display verde si fata complet neagra ), statie JBL GTO752 si un subwoofer Pioneer TS-W310S4 cu incinta sealed, plus cablurile aferente. La partea audio masina avea difuzoare fata - spate Ground Zero pe care le voi pstra o perioada.
Ca si upgrade uri urmeaza saptamana viitoare sper o exacuare inox din turbina pana in intermediara cu eliminarea catalizatorului, trebuie facuta o modificare la traseul intercoolerului pentru ca loveste in capota, turbo timer si un prim soft de la care sper undeva la 230 cp.
Pana in primavara vreau sa achzitionez un suport de ceasuri pentru stalp si ceasuri de turbo, afr si presiune la ulei, launch control, instalatie de metanol si poate o admisie mai performanta si sunt curios pana unde urca si mai ales cum se comporta pe strada, probabil va ajunge undeva la 260 cp maxim cu aceste modificari. Vreau sa scot tot ce se poate din turbina K03 actuala , dupa care voi trece la K04.
Scuze de calitatea pozelor dar le am facut pe fuga dupa o zi de munca la masina :