Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-10, 11:12   #16
dreaq

Stage 5
 
dreaq's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
Default Re: B7 / e90 ?

Si in 4 luni si cateva mii km ai si invatat sa simti o masina .... Mai mai , uite ca eu am diesel si nu car cartofi cu ea , multumesc ca m-ai luminat , chiar nu stiam de ce mi-am luat-o.

Decat o benzinara obosita mai bine un diesel turbo.
__________________
Drifting with the wind..
dreaq is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 13:50   #17
Bastard
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 0
Default Re: B7 / e90 ?

Gasesc pe la 9 , 5k , am facut deja o lista trebuie sa dau telefoane Luni , nu deranjez in weekeend , 150 hp sunt de ajuns , 2.0 tfi
Bastard is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 17:59   #18
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Si in 4 luni si cateva mii km ai si invatat sa simti o masina .... Mai mai , uite ca eu am diesel si nu car cartofi cu ea , multumesc ca m-ai luminat , chiar nu stiam de ce mi-am luat-o.

Decat o benzinara obosita mai bine un diesel turbo.

Fiecare cu impresiile lui ! sa isi ia el passatul si apoi sa vada cum e violat de un diesel "de carat cartofi" si pe urma sa mai zica asta )))). nu mai zicem de consum si altele ! daca el la 18 ani e mai multumit cu benzina asta e ! experienta il va invata multe , dar asta pe parcurs
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 01-08-10, 23:12   #19
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Si in 4 luni si cateva mii km ai si invatat sa simti o masina .... Mai mai , uite ca eu am diesel si nu car cartofi cu ea , multumesc ca m-ai luminat , chiar nu stiam de ce mi-am luat-o.

Decat o benzinara obosita mai bine un diesel turbo.
Sa inteleg ca n-ai vazut niciodata un diesel "obosit". Silentiozitate si rafinament impecabile, asemenea unui Universal 650.
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Fiecare cu impresiile lui ! sa isi ia el passatul si apoi sa vada cum e violat de un diesel "de carat cartofi" si pe urma sa mai zica asta )))). nu mai zicem de consum si altele ! daca el la 18 ani e mai multumit cu benzina asta e ! experienta il va invata multe , dar asta pe parcurs
Tu chiar crezi ca motoarele benzina se termina la 1.4 si 1.6 aspirat? Si-asa, si motoarele astea amarate de le-am zis tot "violeaza" suficiente diesel-uri de "carat cartofi" cu cilindree superioara.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 01-08-10, 23:44   #20
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Sa inteleg ca n-ai vazut niciodata un diesel "obosit". Silentiozitate si rafinament impecabile, asemenea unui Universal 650.

Tu chiar crezi ca motoarele benzina se termina la 1.4 si 1.6 aspirat? Si-asa, si motoarele astea amarate de le-am zis tot "violeaza" suficiente diesel-uri de "carat cartofi" cu cilindree superioara.

As vrea sa o vad si pe asta )))) !!! ce spui tu aici sunt doar cateva exceptii ! noi nu vorbim de 1.4 si 1.6 ci de 2.0 aspirat , turbo etc !

Si daca faci referire la 1.6 vtec te anunt ca un 1.6 vtec de pe un crx nu a putut face fata la un 530d stock din 2005 ! stai sa vezi dupa resoftare ce se intampla ! stiu ca mai este si 1.4 turbo , sau 1.5 turbo dar care stock nu au sanse prea mari !

Exemple sunt destule ! dar fraza cu diesel de carat cartofi? decat un benzinar "lenes" de 1.6 sau 1.8 mai bine un diesel ! Dieseluri obosite vorbim de sub anul 2000 si nici chiar atunci ! daca voi ati ramas cu conceptia aia , asta e altceva ! in ziua de azi , pana la urma totul tine de gusturi ! vrei turatii si sunet sportiv , iti iei benzinar ! vrei senzatii , consum mic [ ca deh faci kilometri multi ] , iti iei un diesel ! eu am ales sa cumpar un 535d , un diesel care culmea ironiei , cand e resoftat isi bate joc de masini cu pretentii sport ! vrei cazuri elocvente? vezi a3 ul lui bluey , vezi octavia lui avionu , vezi 530d al lui bobi MOM , sa trecem la partea superioara? ok , 335d al lui ricardinhio , 535 ul lui dvd core , si mai sunt multi altii cu dieseluri de 1.9 care fac ravagii printre benzinare ! daca nici cei precizati mai sus nu sunt de ajuns ca argumente , altceva chiar nu am ce face ca sa imi expun punctul meu de vedere ! nu am nimic cu benzinarele ! si eu daca mi as permite sa platesc mii de euro la impozit si sa bag cate 20-25 de litri la suta de kilometri la un benzinar , mi as cumpara si eu sincer ! otto detine suprematia , dar fiind in romania ne mai gandim si la latura practica a unei masini ! cel putin asa sunt eu ! inca nu sunt in stadiul sa mi permit o masina sport , cu motor pe benzina de peste 3000 , care sa consume 20 de litri in oras ! cu stima !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 01-08-10, 23:55   #21
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
As vrea sa o vad si pe asta )))) !!! ce spui tu aici sunt doar cateva exceptii ! noi nu vorbim de 1.4 si 1.6 ci de 2.0 aspirat , turbo etc !

Si daca faci referire la 1.6 vtec te anunt ca un 1.6 vtec de pe un crx nu a putut face fata la un 530d stock din 2005 ! stai sa vezi dupa resoftare ce se intampla ! stiu ca mai este si 1.4 turbo , sau 1.5 turbo dar care stock nu au sanse prea mari !

Exemple sunt destule ! dar fraza cu diesel de carat cartofi? decat un benzinar "lenes" de 1.6 sau 1.8 mai bine un diesel !
Las', ca nici eu nu vorbesc de VTEC-uri, supraalimentari si alte ozn-uri. Vorbesc de motoarele alea ordinare 4 in linie gandite pentru mersul prin oras.
Cu ce e mai lenes un 1.8i 140cp decat un 2.0tdi 140cp? Explica-mi si mie, ca-mi da cu minus.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 02-08-10, 00:04   #22
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B7 / e90 ?

in postul precedent ai specificat ca un benzinar amarat de ala violeaza un diesel de cilindree superioara ! pentru remarca aia ti am scris acel "roman" .. da e bun si un 1.8 de 140 de cai pentru oras ! dar asta nu inseamna ca violeaza un diesel de cilindree superioara !

Avantajul unui diesel fata de un benzinar de aceeasi cilindree , e cuplul motor si consumul mai redus de carburant .
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 02-08-10, 02:47   #23
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: B7 / e90 ?

Cred ca prea ridici diesel-ul in slavi.
Cea mai amuzanta fraza mi se pare cea in care compari un 530d cu un 1.6 vtec (125 cp or less). Daca faci proba cu un 1.6 VTI de 160 cp, de asemenea vtec, s-ar putea sa te faca de ras chiar daca tu ai un motor aproape de 2 ori mai mare.
Toate cele bune tuturor si lasati baiatul sa-si aleaga combustibilul preferat! El nu a incercat sa va convinga pe voi sa renuntati la diesel in favoarea benzinei!
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 02-08-10, 12:01   #24
VirusicaX

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 31
Default Re: B7 / e90 ?

Buna comparatia 1.6 Vtec (110 CP) versus un 530D (stock) si explicatia cum ca vtec-ul nu are nicio sansa in fata motorului aluia. Cred ca oricine si-ar fi dat seama de asta .
VirusicaX is offline   Reply With Quote
Old 02-08-10, 16:42   #25
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: B7 / e90 ?

comparatia era vtec de 160 de cai [ si da, primele 2 trepte avea avantaj in fata mea ], nu cel de 125 .... nu ridic dieselul in slavi , am prezentat doar cateva argumente ! si nu am incercat inca , dar ma bate gandul sa fac o incercare cu un czt stock , sa vad diferenta intre a mea si el , de vtec ul de 2.0 nici nu am indoieli ca ma face praf , totusi e benzinar , la plecare de pe loc nu cred sa am vreo sansa cu el ! Pe langa cele 2 dieseluri am si o celica cu motor de 1.8 si 192 de cai , singurul lucru care il regret la masina aia e doar cuplul slabut la turatiile mici si medii .....am planuri de viitor cu ea , dar acum sa vedem si cu banii !

e ultimul offtopic si nu incerc sa il conving pe baiat sa isi ia diesel , i am prezentat avantajele ! eu daca as fi in locul lui si daca as avea posibilitatea sa aleg intre 2.0 fsi si 2.0 tfsi , as alege 2.0 tfsi ul ... e bun si celd e 150 de cai , e mai mult decat de ajuns pentru oras ! mult succes in achizitionarea lui si sa ne auzim cu bine! nu sunt un fan diesel! apreciez motoarele pe benzina , atata timp cat imi ofera ceea ce imi doresc de la el !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 10:41   #26
dreaq

Stage 5
 
dreaq's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
Default Re: B7 / e90 ?

Ca e benzina sau motorina turbo / compresorul face legea . Daca comparati un benzinar aspirat de aceeasi capacitate cu un turbo diesel e clar .

Ca sa fiu on-topic , E90 respectiv E92 daca se vrea in 2 usi. Ultima e chiar mortala din punct de vedere al aspectului.
dreaq is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 11:30   #27
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Ca e benzina sau motorina turbo / compresorul face legea . Daca comparati un benzinar aspirat de aceeasi capacitate cu un turbo diesel e clar .
Ce e clar?
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 11:37   #28
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: B7 / e90 ?

e clar ca astia care luati benzinarele 1.8 in brate sunteti penibili ) ala e motor? sa tragi de el 6000rpm ca sa simti ceva? cum va explicati ca in wtcc seat TDI bate la cur bmw benzinar? oricum imi bat gura degeaba cu liniutari de semafor care n-au observat ca un diesel intretinut le rupe fashu pe 400 de metri la aceeasi categorie.
__________________
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 14:28   #29
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: B7 / e90 ?

Mai nasol la diesel e cand ramai cu turbo in brate ca ti-a placut forja, si te umfla factura undeva intre 200 - 2000 euro. Au cuplu, se simt ca si cum ar fi mai rapide (asta nu inseamna ca si sunt) dar raman cum a metaforizat cineva mai sus, masini de carat cartofi. Acum nu zic sa care carat cartofi la propriu, dar in esenta dieselul este pt aspectul practic, multi km, si cuplu "sa traga".
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 07-08-10, 17:08   #30
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: B7 / e90 ?

Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr View Post
cum va explicati ca in wtcc seat TDI bate la cur bmw benzinar?
Ai uitat sa mentionezi ca seatul ala tdi si-o ia in bena de la Chevrolet benzinar, reisare.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -