Salut, nu am gasit un topic care sa abordeze aceeasi problema, daca stiti voi, va rog sa imi spuneti. Sa incepem asa, am un Seat Arosa 1.4 TDI cod motor AMF. Plecam de la un semafor, ce-i drept, putin mai agresiv, dupa 300m, s-a aprins becul de la ulei, eram pe la 4000rpm, am lasat acceleratia, becul a inceput sa se aprinda intermitent si sa scoata un beep, un acel moment am lasat acceleratia, am scos din viteza si am inceput sa simt vibratii destul de puternice la motor, in acest moment, am oprit motorul si am tractat masina pana acasa. Am verificat uleiul, era la nivel, un furtun de vacuum ( de la electrovalva N75 ) era sarit de pe conducta de aer ce pleaca la turbo, am pornit motorul iar la cea mai mica accelerare (1100-1200 rpm ) motorul vibra foarte puternic, precizez ca martorul ulei era stins. Am dat o tura in jurul blocului, iar pe la 2000rpm s-a aprins iar becul de la ulei, am dus masina la mecanic care imi zicea ca motorul sta cam prost la capitolul compresie, motorul nu a reusit sa fie invartit de electromotor, abia dupa ce a invartit el motorul, am reusit sa il pornesc. Imi spunea ca daca il las sa mearga, o sa se intepeneasca de tot. Ce parere aveti despre ce s-a intamplat? S-ar putea sa fie dus vibrochenul din cauza lipsei presiunii la ulei, care costa o caruta de bani? Mi-a tresarit putin inima cand am auzit ca reparatie se poate ridica la 800 euro, avand in vedere ca alt motor e 300. Daca ma poate ajuta cineva, as fi foarte recunoscator....