Buna ziua,
Sunt proprietarul unui seat toledo 2001, 1.9tdi se,306.000km ; de masina sunt mai mult decat multumit tinand cont ca pana acum nu am avut nici o problema majora . In ultimele saptamani de cand a inceput sa se raceasca afara am inceput sa am o problema . Porneste foarte greu si da fum la inceput asta pentru aproximativ 10 15 secunde dupa care masina merge perfect. Am pus testerul si nimic nici o eroare , am fost la 4 mecanici pana acum si nimeni nu a stiut sa ii dea de cap. Mentionez sunt in UK iar mecanicii nu sunt cei mai reusiti. Martorul de la bujii sta aprins o secunda in bord dupa care se stinge si in acelasi timp se aude si releul cum decupleaza. Mentionez bujiile sunt noi, bateria noua, alternator invarte si mi s-a spus ca nu am nici o problema cu el, releul de bujii nou, nu am intrerupere pe fire de la panoul de sigurante si relee la bujii, testat fiecare fir. Daca pun masa eu separat pe releul de bujii masina merge perfect si porneste la orice temperatura , rezultatul este ca releul nu primeste semnal care este perioada sa tina aprinse bujiile. Mi s-a spus de alt mecanic sa fac update la soft lucru care l-am si facut dar aceeasi problema. Din ce am cautat pe internet am inteles ca una dintre probleme ar putea sa fie un fir intrerupt sub volan/contact dar nu mentioneaza nimic mai mult despre aceste detalii pe forumul unde am gasit sau diferiti senzori.
Va rog daca se poate sa ma ajutati ar fi perfect ca deja turbez cand nu ma rog de ea sa porneasca si nu stiu ce are si cum o pot repara. Pentru cei care imi spun sa o vand sa se abtina pentru ca nu ma intereseaza subiectul asta de discutii masina va sta la mine pana nu o sa mai am ce sa repar din ea . Mentionez filtrele , uleiul , distributie , schimbate de aproximativ 4 luni .
Multumesc frumos pentru ajutor si sper cu ajutorul vostru sa o pot repara.