Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
03-04-13, 10:21
|
#1
|
Stock
Join Date: Apr 2013
Posts: 3
|
nivel crescut ulei, ROVER 200
Salut, am un rover 200 din 1999, motor 1.6 benzina, am verificat uleiu, e de culoare alba si e peste nivel, in vasul de expansiune nu mai am apa, stiti careva care-i treaba? de la ce poate fi ?
|
|
|
03-04-13, 11:23
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 317
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
salut, garnitura chiulasa ciupita sau arsa.. si posibil segmentii uzati
|
|
|
04-04-13, 18:07
|
#3
|
Stock
Join Date: Apr 2013
Posts: 3
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
Are vre-un radiator special care raceste uleiul? in interior sunt celulele cu ulei si in exterior sunt celule cu apa, stie cineva daca are si unde se afla?
|
|
|
04-04-13, 19:49
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 346
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
Dacă vrei să nu mai bājbāi, refaci nivelul lichidului de răcire și pornești motorul. Cānd ajunge la 90 de grade celsius deșurubezi cu atenție și foarte lent bușonul vasului de expansiune pānă la scoaterea sa completă. Spun foarte atent, deoarece la deschiderea bruscă riști să dea īn clocot și să te opărești. Dacă constați că bolborosește apa īn vas, sigur este ciupită garnitura sau mai rău ai vreun cilindru fisurat (cazuri extrem de rare). Tot ce ai expus anterior duce la concluzia asta. Nivelul crescut al uleiului, transformarea acestuia īn emulsie și dispariția lichidului de răcire. Radiatoarele acelea pentru ulei de care pomenești, se răcesc cu aer īn timpul rulării automobilului.
__________________
Da-mi DOAMNE sa nu-mi mai doresc nimic ! Dar sa fie din aur !!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
05-04-13, 14:15
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of: [VW] [Fiat] [Competitor CNCA]
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
Mai este posibila o varianta care ar explica cresterea uleiului si arfi ceea mai fericita Dupa iarna si porniri multe cu socul automat e posibil sa aiba mult carburant in ulei si asta sa explice culoare albiciosa si nivelul crescut. Cel mai usor se verifica garnitura de chiuloasa umpland mai mult vasul de expansiune la apa ca sa vezi mai bine si urmaresti daca nu iti vin acolo bule de aer, daca vin, ai garnitura de chiuloasa ciupita. Dupa aia scoti cu un furtunas, apa excedentara pe care ai adaugat-o.
|
|
|
05-04-13, 14:23
|
#6
|
Stock
Join Date: Apr 2013
Posts: 3
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
am completat nivelul, am pornit masima, am turat-o pana apa s-a ridicat la 90 de grade, am oprit motorul si am scos capacul la vasul de expansiune, nu mi-a facut presiunea mare si nici nivelul nu a scazut. in schimb, mi se pare ca scoate cam mult condens pe toba, poate fi gheata? ca eu nu am circulat cu ea iarna asta, doar am pornit-o odata la 2-3 saptamani.
|
|
|
06-04-13, 06:41
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of: [VW] [Fiat] [Competitor CNCA]
|
Re: nivel crescut ulei, ROVER 200
N-ai inteles Cu motorul pornit scoti capacul vasului de expansiune, cu atentie maxima bineinteles, sa vezi daca vine aer acolo, daca borboroseste apa, deoarece cu garnitura de chiuloasa ciupita mult gaz de pe evacuare va ajunge in apa de racire.. Cu motorul oprit nu prea ai ce vedea.
|
|
|
|
|