Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-04-06, 18:15   #1
Negrutzu

Stage 1
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 21
Default Servo !!!

O alta intrebare care ar putea starni rasul pentru multzi, dar chiar sunt incepator shi curios.....
Se poate instala pe o masina fara, instalatii de SERVO FRANA si SERVO DIRECTIE? daca da, cam cat ar costa shi pe unde se pot monta?
Din nou va rog sa lasatzi comentariile rautacioase shi offtopic`urile acasa.
Multzumesc
Negrutzu is offline   Reply With Quote
Old 25-04-06, 19:15   #2
magic

Stage 2
 
magic's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 44
Default Re: Servo !!!

Quote:
Originally Posted by Negrutzu
O alta intrebare care ar putea starni rasul pentru multzi, dar chiar sunt incepator shi curios.....
Se poate instala pe o masina fara, instalatii de SERVO FRANA si SERVO DIRECTIE? daca da, cam cat ar costa shi pe unde se pot monta?
Din nou va rog sa lasatzi comentariile rautacioase shi offtopic`urile acasa.
Multzumesc
Dap, se poate, depinde de ce masina cred, eu unu am un ursulet din `87 (stopuri inguste, motor 1766cmc, 77kw) si blocul motor (m10) il am standard pentru montare de servo-pompa pentru directie, inclusiv fulia, pentru o curea aditionala. Asa cred ca sunt toate e30-urile care nu au servo directie. Pentru alte masini nu stiu...Eu imi gasisem instalatia completa inclusiv caseta directie la 100 euro in targ... nu aveam bani la mine, si cand m-am intors nu o mai avea... la arabi e mult mai scumpa...
magic is offline   Reply With Quote
Old 25-04-06, 22:03   #3
Negrutzu

Stage 1
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 21
Default Re: Servo !!!

Quote:
Originally Posted by magic