salut, aceeasi problema am avuto si eu. insa tind sa cred ca la mine a fost tensiunea din baterie. pt ca: eu motorul nu il puteam pornii, aveam o problema iar bateria se consumase ... ajunsesem cu bateria moartaaaaaa. oricum, eu cat am avut masina in pana am pus calcultoru in limba engleza, pt ca era in germana... am facut o serie de teste... si tot asa ... incercam si cu vag com si cu vcds ul ala... sa fac teste la display si dadea eroare... dupa ce miam facut motoru (mici probleme pe la aprindere) am incarcat bateria ... vad ca mi-au pornit. dar acum am alta problema ... ora de la ceas se da tot timpul peste cap
) ca si cum ar fi butonul de la ceast blocat pe stanga. am intrebat o gramada de baieti cu testere. chiar un tip care lucreaza la cardinal. mi-au dat diverse pareri, toti spun ca e din ceasurile de bord. ca ar fi un defect mecanic. eu nu cred asta. pt ca am verificat personal parti ale circuitului de la butonu de ora + butonu... totul pare sa fie ok. o chetie ciudata e ca daca tin butonu de reset la kilometraj apasat si pun contactu (pt intrarea in modul service) mi se opreste :P iar pe display ul de comp apare "service now". nu inteleg ce sa ii fac. vreo idee ?
danvtoma incearca sa scoti bateria .... 5 min ... ii dai un contact fara baterie sa se consume tot curentu din masina apoi pui o baterie de la altcineva care sa stii ca e buna. poate ai shansa sa iti mearga.
am uitat sa precizez eu am un golf4 1.6 16v din 2001. daca reusesti sa remediezi problema posteaza si u aci, cum si ce ai facut
multa bafta.