Dane...daca faceai un efort de aducere-aminte,realizai ca ...am avut si eu aceeasi problema,tot la e38 ,tot v8,insa benzinar...
.Absolut sigur este vorba de o sonda ce decalibrandu-se doar temporar,trimite la ecu o eroare ce il face pe acesta a hotara ca e mai bine pt motor sa nu porneasca ...
..Nu te duce la diagnoza ,pentru ca nu vei gasi nimic
...eu am fost si la bavaria si la inca doi amici... Solutia ar fi sa studiezi bine dupa ce vei gasi informatiile necesare undeva pe net, modul de lucru al motorului tau,proces cu proces....adica ce schimburi de date se fac de cand bagi cheia in contact,pana cand elecromotorul incepe a invarti. Apoi schimbi tinand cont de o logica minima,pe rand sondele sau circuitele(cablurile) despre care ai ajuns la concluzia ca ar putea fi cauza...Stiu,e cam aiurea,insa alta solutie nu-mi vine acum...mai cuget si te anunt
PS:
Chiar daca nu-ti da eroare pe bord,schimba ambele sonde de ulei(NOI,brand,nu porcarii...nu e musai...ba chiar nu-ti recomand deloc de la service-urile mari,gen bavaria)...inainte de asta,poti daca ai rabdare sa incerci a monta un electroventilator ,nu foarte mare..minim,in fata sau in spatele radiatorului de ulei.