Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-09, 13:40   #1
danieldiaconescu

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 4
Angry bmw 540d e38 an 2000, Nu mai porneste daca e oprit dupa ce a ajuns la temp.optima

Am un bmw 740d din 2000
Problema este urmatoarea....pornesc motorul si cand ajunge la temperatura normala ,daca il opresc nu mai porneste,trebuie sa astept cam o jumatate de ora sa se raceasca dupa care porneste...poate cineva sa ma ajute?
danieldiaconescu is offline   Reply With Quote
Old 22-07-09, 20:35   #2
scorpionreptyle

Stage 4
 
scorpionreptyle's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 221
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Problema e k nu porneste.....bmw e28 524td

Quote:
Originally Posted by danieldiaconescu View Post
Am un bmw 740d din 2000
Problema este urmatoarea....pornesc motorul si cand ajunge la temperatura normala ,daca il opresc nu mai porneste,trebuie sa astept cam o jumatate de ora sa se raceasca dupa care porneste...poate cineva sa ma ajute?

atunci posibil sa fie probleme de compresie,..segmenti uzati etc, la cald,cilindrii se dilata,iar daca ai probleme la segmenti,nu se creaza suficienta compresie pentru pornire.
scorpionreptyle is offline   Reply With Quote
Old 23-07-09, 05:53   #3
danieldiaconescu

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 4
Default Re: Problema e k nu porneste.....bmw e28 524td

pai din cate stiu eu diesel-ul daca nu are compresie nu porneste cand e rece nu cand e cald iar al meu porneste imediat oricat de frig ar fi si nu scoate nici fum...
danieldiaconescu is offline   Reply With Quote
Old 23-07-09, 10:01   #4
alexalfa

Stage 5
 
alexalfa's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 346
Default Re: Problema e k nu porneste.....bmw e28 524td

Cred ca problema este de la un senzor de temperatura sau de la releul ce comanda alimentarea cu motorina. De curand asa am patit eu (dar la benzinar) din cauza unui prapadit de releu (cel al pompei) care avea strapunsa o rezistenta si se supraincalzea concomitent cu atingerea temperaturii nominale de functionare a motorului. Cu toate ca motorul pornea rece la -sfert- odata incalzit se oprea din senin si trebuia sa dau la cheie de cateva ori (asta dupa ce il lasam -sa se odihneasca- circa 30 de secunde),apoi la un anumit interval de timp se repeta beleaua.Cere parerea si userului turbojack sau lui lascarica si in mod sigur ii dai de capat.
__________________
Da-mi DOAMNE sa nu-mi mai doresc nimic ! Dar sa fie din aur !!!!!!!!!!!!!!
alexalfa is offline   Reply With Quote
Old 23-07-09, 10:09   #5
danieldiaconescu

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 4
Default Re: Problema e k nu porneste.....bmw e28 524td

la mine nu se opreste motorul daca nu il opresc eu,merge perfect pana cand il opresc,pe urma cand vreau sa-l pornesc tre sa astept cam 30min.....m-am gandit si eu la un senzor de temperatura....oricum merci.
danieldiaconescu is offline   Reply With Quote
Old 23-07-09, 14:51   #6
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: bmw 540d e38 an 2000, Nu mai porneste daca e oprit dupa ce a ajuns la temp.optima

Dane...daca faceai un efort de aducere-aminte,realizai ca ...am avut si eu aceeasi problema,tot la e38 ,tot v8,insa benzinar....Absolut sigur este vorba de o sonda ce decalibrandu-se doar temporar,trimite la ecu o eroare ce il face pe acesta a hotara ca e mai bine pt motor sa nu porneasca .....Nu te duce la diagnoza ,pentru ca nu vei gasi nimic...eu am fost si la bavaria si la inca doi amici... Solutia ar fi sa studiezi bine dupa ce vei gasi informatiile necesare undeva pe net, modul de lucru al motorului tau,proces cu proces....adica ce schimburi de date se fac de cand bagi cheia in contact,pana cand elecromotorul incepe a invarti. Apoi schimbi tinand cont de o logica minima,pe rand sondele sau circuitele(cablurile) despre care ai ajuns la concluzia ca ar putea fi cauza...Stiu,e cam aiurea,insa alta solutie nu-mi vine acum...mai cuget si te anunt
PS: Chiar daca nu-ti da eroare pe bord,schimba ambele sonde de ulei(NOI,brand,nu porcarii...nu e musai...ba chiar nu-ti recomand deloc de la service-urile mari,gen bavaria)...inainte de asta,poti daca ai rabdare sa incerci a monta un electroventilator ,nu foarte mare..minim,in fata sau in spatele radiatorului de ulei.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 24-12-09, 00:44   #7
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: bmw 540d e38 an 2000, Nu mai porneste daca e oprit dupa ce a ajuns la temp.optima

A fost vorba de o electrovalva ce mentine si monitorizeaza presiunea/prezenta combustibilului in rampa. Aceeasi problema apare cateodata si la benzinarele v8 generatia respectiva.Se recomanda insistent a NU se inlocui cu una s-h ,ci doar noua.
Poate ne posteaza autorul topicului si niste poze sau eventual explicatii mai in detaliu .
lascarica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -